Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים צהריים טובים 

ברשותי פורד מונדאו טיטניום עם כ240 כוח סוס ו35 קג"מ 

שמעתי שעם stage 1 טובה אני מעלה את ההספק ל290 כוח בקירוב ו40+ קגמ 

השאלה שלי היא כזאת. 

אני לא מחפש את התוכנה בשביל פתיחות ושוויצים ברמזור, אלא נוחות של שיוט ורכב קליל 

הבנתי שזה משפר את העברת ההילוכים וצריכת הדלק בנסיעה רגועה ("מנהלתית")  

השאלה-מבחינת בלאי על המגדש טורבו, גיר, מנוע, ומה שביניהם.. האם יהיה בלאי מואץ יותר, או טיפולים מסוימים שאהיה חייב להקדים? 

האם נתקלתם בתקלות שזה גרם? שחיקת קלאצ'ים, בעיות גיר לדוגמא וכו'

והכי חשוב האם באמת מורגש השינוי ושווה את הכסף?

אשמח לשמוע את חוות דעתם תודה 

פורסם

לנסיעה מנהלתית זה מיותר לגמרי. זה כן מוסיף כוח בהאצות אבל לא משפר שום העברת הילוכים ולא משפר את צריכת הדלק מה שמהווה שקר שיווקי.

  • אהבתי 2
פורסם

בס"ד 

אתה תגיע ל-280 כ"ס ו-41 קג"מ כאשר המגבלה של הגיר שלך היא 45 קג"מ. 

אם תתחרע על הרכב, גם בלי סטייג' 1 אתה תגמור על שגם ככה לא מדובר בפאר היצירה המכנית. 

מה שכן, בכדי לקבל העברות הילוכים חלקות, אני ממליץ בחום לבצע קליברציה לגיר, תאמין לי, זה עושה נפלאות. 

 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 15 שעות, rotemb כתב:

בס"ד 

אתה תגיע ל-280 כ"ס ו-41 קג"מ כאשר המגבלה של הגיר שלך היא 45 קג"מ. 

אם תתחרע על הרכב, גם בלי סטייג' 1 אתה תגמור על שגם ככה לא מדובר בפאר היצירה המכנית. 

מה שכן, בכדי לקבל העברות הילוכים חלקות, אני ממליץ בחום לבצע קליברציה לגיר, תאמין לי, זה עושה נפלאות. 

 

מה זה קליברציה, היכן עושים, ומה העלויות תודה

פורסם

בס"ד 

עם הזמן, המצמדים מאבדים חומר(נורמלי לחלוטין), המרחק שהמצמדים עוברים משתנה ועל זה מחשב הגיר מנסה לפצות, פה אתה מרגיש לפעמים חבטות או העברת הילוכים לא חלקה. 

ביצוע קליברציה לגיר בעצם מאפס את הבעיה והמחשב לא נדרש לפצות כל פעם. 

לביצוע הפעולה, נדרש OBD רציני ולא אחד בעלות 10 שקלים מ-דוד עלי

ניתן לבצע את הכיול בכמה אופנים: 

1. מורידים את אפליקציית Forscan lite בגרסה בתשלום (הגרסה המלאה ולא החינמית), בתוך התפריט, ניתן לבצע לימוד לגיר וכיול מזלגות, במידה ואין בעיה ידועה בגיר, הגיר יעביר הילוכים כמו לחתוך חמאה. 

2. ניתן לבצע את הפעולה ע"י מחשב עם חיבור ל-OBD הנזכר לעיל דרך אתר Www.Forscan.org, התוצאה אותה תוצאה. 

התהליך אורך כמה דקות בחנייה שלך והאפליקציה /אתר מדריך אותך בדיוק מה לעשות ומתי. 

בהצלחה! 

 

  • אהבתי 1

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 17 שעות, rotemb כתב:

בס"ד 

עם הזמן, המצמדים מאבדים חומר(נורמלי לחלוטין), המרחק שהמצמדים עוברים משתנה ועל זה מחשב הגיר מנסה לפצות, פה אתה מרגיש לפעמים חבטות או העברת הילוכים לא חלקה. 

ביצוע קליברציה לגיר בעצם מאפס את הבעיה והמחשב לא נדרש לפצות כל פעם. 

לביצוע הפעולה, נדרש OBD רציני ולא אחד בעלות 10 שקלים מ-דוד עלי

ניתן לבצע את הכיול בכמה אופנים: 

1. מורידים את אפליקציית Forscan lite בגרסה בתשלום (הגרסה המלאה ולא החינמית), בתוך התפריט, ניתן לבצע לימוד לגיר וכיול מזלגות, במידה ואין בעיה ידועה בגיר, הגיר יעביר הילוכים כמו לחתוך חמאה. 

2. ניתן לבצע את הפעולה ע"י מחשב עם חיבור ל-OBD הנזכר לעיל דרך אתר Www.Forscan.org, התוצאה אותה תוצאה. 

התהליך אורך כמה דקות בחנייה שלך והאפליקציה /אתר מדריך אותך בדיוק מה לעשות ומתי. 

בהצלחה! 

 

עשיתי השבוע החלפת קלאצ'ים וטיפול גיר מלא. 

ככה שלא חושב שזה יעזור

מה דעתך?

פורסם

בס"ד 

לאחר החלפת מצמדים, הגיר אמור לעבוד חלק, במידה ולא, תחזור למוסך, תבקש שיעיפו מבט על מצב התושבת. 

  • אהבתי 1

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בתאריך 2.6.2022 בשעה 14:00, Namber1 כתב:

עשיתי השבוע החלפת קלאצ'ים וטיפול גיר מלא. 

ככה שלא חושב שזה יעזור

מה דעתך?

תוכל בבקשה לפרט מהם העלויות ואיפה בוצע?

פורסם (נערך)
בתאריך 3.6.2022 בשעה 15:23, Krd כתב:

תוכל בבקשה לפרט מהם העלויות ואיפה בוצע?

עלה לי 5,800 לא כולל מע"מ 

החלפת קלאצים, מחזיר שמן גיר , מסנן, ושמן גיר כולל עבודה ואחריות לחצי שנה. 

עשיתי  אצל מוסך אדמנוד בחולון 

הוא עושה בדיקת מחשב לגיר ונסיעת מבחן לפני שממליץ מה לעשות. 

יורם שם מקצועי אמיתי שלא יקח ממך שקל שהוא לא צריך. בהתחייבות! 

ממליץ עליו בעיניים עצומות

עריכה אחרונה על ידי Namber1
פורסם

זכור לי משרשורים בעבר שהמחירים הם איפשהו באזור 10-14.

אני טועה או שמשהו השתנה/מדובר במשהו אחר?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

בס"ד 

1.לא מדובר במורשה. 

2. מקור החלקים בסבירות גבוהה לא מקורי. 

3. במורשה, בזמנו האחריות הייתה לשנה. 

  • מעניין 1

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
Just now, rotemb כתב:

בס"ד 

1.לא מדובר במורשה. 

2. מקור החלקים בסבירות גבוהה לא מקורי. 

3. במורשה, בזמנו האחריות הייתה לשנה. 

הם עובדים עם מוסכים מורשים ככה שזה בחירה שלך אם לשלם על התיווך בינהם

פורסם

בס"ד 

המורשה משפץ בניר צבי שזה המוסך המרכזי של מזדה פורד. 

כל גיר שיורד מהרכב, נשלח ל יר צבי לתיקון, לא אדמונד ולא אף אחד אחר. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
Just now, rotemb כתב:

בס"ד 

המורשה משפץ בניר צבי שזה המוסך המרכזי של מזדה פורד. 

כל גיר שיורד מהרכב, נשלח ל יר צבי לתיקון, לא אדמונד ולא אף אחד אחר. 

אני יודע שמוסך מורשה מודיעין מכבים רעות עובד איתו. 

שוב ממישהו שעובד איתם לא מאומת. 

על כל פנים לך תשלח למורשה ותראה איזה סכומים

×
×
  • תוכן חדש...