Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך רכב נחמד ומספיק חזק כדי לאבד אחיזה במהירות, לא חושב שיש צורך להשקיע בצמיג יותר טוב? אלא בשביל מה קנית 2 ליטר טורבו?

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אם אין צורך בצמיג ספורטיבי, גודייר אפישנטגריפ, הם מתייבשים קצת יותר לאט מהפרימסי המקבילים.
אחרת, במידה וכן יש דרישה לאחיזה או אסימטריק 5 או PS4.
פחות מזה - עם רכב כזה, עדיף כבר לפרסם ביד 2, כי זה פשוט להסתכן באובדן אחיזה.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 5 שעות, 98civic כתב:

מישלין ps4s

הPS4 הרגילים לגמרי יספיקו במקרה הזה לנסיעה רגועה ויהיו טיפה עדיפים בגשם

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 10 שעות, 98civic כתב:

יש לך רכב נחמד ומספיק חזק כדי לאבד אחיזה במהירות, לא חושב שיש צורך להשקיע בצמיג יותר טוב? אלא בשביל מה קנית 2 ליטר טורבו?

ת'אמת , רציתי אוקטביה ולא רציתי DSG7 DQ200 - זה היה לפני 5 שנים. בינתיים התחלתי להנות מהכוח של הרכב, אבל עדיין לא נוהג בצורה "ספורטיבית" מידי

 

לפני 9 שעות, shellcase כתב:

אם אין צורך בצמיג ספורטיבי, גודייר אפישנטגריפ, הם מתייבשים קצת יותר לאט מהפרימסי המקבילים.
אחרת, במידה וכן יש דרישה לאחיזה או אסימטריק 5 או PS4.
פחות מזה - עם רכב כזה, עדיף כבר לפרסם ביד 2, כי זה פשוט להסתכן באובדן אחיזה.

יש אפישנטגריפ עם דירוג מהירות Y ? שאלתי אתמול פנצריה לגבי האסימטריק 5 ואמרו לי שאין כרגע. הציעו לי גם פיילוט ספורט 4 ב 770 לצמיג, שזה נשמע לי קצת יקר

 

פורסם (נערך)

נכון, יקר.

פיילוט ספורט 4 במידה הזאת עולה כ 600₪ לצמיג.

תבדוק בעוד מקומות. 

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6691&cs=1&diameter=9&aspectRatio=10&width=20

אופציות נוספות:

Pirelli P Zero

Continental Premium Contact 6

Dunlop Sport Maxx

https://tires4u.co.il/compare?diameter=9&aspectRatio=10&width=20&Page=2

מה שמעניין,  זה שקונטיננטל פרמיום קונטקט 6 החליף שני דגמים, גם פרמיום קונטקט 5 וגם ספורט קונטקט 5. צמיג שמשלב גם אחיזה וגם נוחות. אבל הוא בהחלט על הצד היותר ספורטיבי לפי המבחנים

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Continental/Premium-Contact-6.htm

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 שעות, tomerR כתב:

יש אפישנטגריפ עם דירוג מהירות Y ? שאלתי אתמול פנצריה לגבי האסימטריק 5 ואמרו לי שאין כרגע. הציעו לי גם פיילוט ספורט 4 ב 770 לצמיג, שזה נשמע לי קצת יקר

https://tires4u.co.il/compare?diameter=9&aspectRatio=10&width=20

 

צודק אין.
מהרשימה נראה שכן יש פרימסי, שהוא הצמיג ה'סטנדרטי', אבל הPS4 לא משמעותית פוגע בנוחות ושקט ביחס אליו ומספק הרבה יותר אחיזה.
אסימטריק 5 הוא המקביל של גודייר.
בסחורה של קונטיננטל לא הייתי נוגע באופן אישי, שומע על יותר מדי פאשלות מהם לאחרונה.

עריכה:

  

לפני 4 שעות, tomerR כתב:

הציעו לי כרגע פילוט ספורט 5 ב 625 לצמיג , ואסימטריק 6 באותו אזור מחיר - אולי קצת פחות

מה עדיף עם דגש על נוחות?

הנה מבחן השוואתי, נראה שההבדלים ביניהם לא גדולים:

 

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 5 שעות, tomerR כתב:

הציעו לי כרגע פילוט ספורט 5 ב 625 לצמיג , ואסימטריק 6 באותו אזור מחיר - אולי קצת פחות

מה עדיף עם דגש על נוחות?

שני הדגמים ברמה הגבוהה ביותר, מוצלחים מאוד .

השתתפו במבחנים השוואתיים, בחלקם מישלין ניצח, בחלקם גודייר.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, shellcase כתב:

https://tires4u.co.il/compare?diameter=9&aspectRatio=10&width=20

 

צודק אין.
מהרשימה נראה שכן יש פרימסי, שהוא הצמיג ה'סטנדרטי', אבל הPS4 לא משמעותית פוגע בנוחות ושקט ביחס אליו ומספק הרבה יותר אחיזה.
אסימטריק 5 הוא המקביל של גודייר.
בסחורה של קונטיננטל לא הייתי נוגע באופן אישי, שומע על יותר מדי פאשלות מהם לאחרונה.

עריכה:

  

הנה מבחן השוואתי, נראה שההבדלים ביניהם לא גדולים:

 

המישלין ניצח קצת (במבחן השוואתי) בנוחות:) כנראה שזה הכיוון. תודה לכולם!

עריכה אחרונה על ידי tomerR

 

×
×
  • תוכן חדש...