Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Stage 1 - קאסטום? מדף?


liav12
שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הספדתי, העליתי שאלה ודעה (כתבתי "לא חושב", לא כתבתי "אפ'חד כאן לא יודע כלום") איפה כאן הצהרות כאלו ואחרות ללא ביסוס לא הבנתי.

כמה כבר שברולטים עם המנוע הנ"ל אנשים שיפרו כאן..? יש ביסוס או מידע לכמה?

מטיונרים כאלה ואחרים שכבר דיברתי איתם נאמר לי במפורשות "לא ממש מכירים את המנוע והמגבלות אבל תבוא ונראה".

 

ועם זאת לא מדובר בפרויקט של איזו RS7 עם תוספת של 200 סוסים ב STAGE 2.

בכל מקרה כבר קיבלתי כיוון לאן לגשת אז אבדוק מולם מה אפשר לעשות.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.10.2021 בשעה 14:30, TZR84 כתב:

אין לי ניסיון במנוע הזה.

התקנתי על פורד פוקוס אקובוסט ו-2 ואגיות.

התוכנות מדף היו של BR PERFORMENCE לפורד ושל APR לואג

אתה ממליץ על APR ? יש לי גולף 7.5 1.4 150 כס ואני מחפש להוסיף לו קצת ריגוש ותגובה יותר טובה והבנתי שAPR הכי מומלצים

אני שוקל לעשות לו סטייג 1 בלבד , הפחד שלי זה רק האמינות עם הגיר למרות שאני מאוד רגיש איתו (צריך לדעת לנסוע על גיר יבש בארץ עם כל הפקקים והחום)

איך הרגיש לך הנסיעה על ואג עם APR?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה שיפור קל בהספק ובמומנט בגלל מגבלת המומנט בגיר.

סה"כ התוספת מורגשת אני הייתי מרוצה אבל בהשוואה לתוספת בפורד נגיד שהייתה שמיים וארץ ההפרש לא גדול אבל מורגש בAPR.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TZR84 כתב:

היה שיפור קל בהספק ובמומנט בגלל מגבלת המומנט בגיר.

סה"כ התוספת מורגשת אני הייתי מרוצה אבל בהשוואה לתוספת בפורד נגיד שהייתה שמיים וארץ ההפרש לא גדול אבל מורגש בAPR.

 

אתה יודע כמה העלות בפיט סטופ פחות או יותר? וקראתי באתרים בחול שממליצים על ECU + TCU , שככה התגובה של הגיר והתוכנה יותר טובה ביחד - מה דעתך בנושא?

לפי מה שקראתי מדובר על תוספת של 40 כס זה לא נשמע כזה "קל" לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 26.10.2021 בשעה 12:02, liav12 כתב:

מכיר את EA קיבלתי בזמנו הצעה לקאסטום באיזור ה 3000 אבל דובר שם על 180+ כ"ס ובאיזור ה 30 קג"מ קצת פחדתי שזה מוגזם.

תודה על העזרה אעשה עוד בירורים :) 

אבדוק את BR דרכו, לא זכור לי שהוצע לי בזמנו

אם מדובר בקאסטום, אזי ניתן לבחור את הערכים במבוקשים.

להגביל את המומנט ולעדכן את המפות לפי הדרישה שלך.

זה כל הקטע בקאסטום

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...