Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Stage 1 - קאסטום? מדף?


liav12
שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

משתעשע במחשבה לבצע remap אצלי לסטייג' 1.

מדובר באופל אדם S.

הרכב אצלי מהיום הראשון ומטופל ומתוחזק כראוי כבר כ 4.5 שנים, כרגע עם 62000 ק"מ.

המפה המקורית של הרכב דיי לינארית אבל אני לא מחפש להגיע אל הקצה, אלא יותר נגיעה בקג"מ וניהול המפה למשהו קצת יותר טוב ונעים.

 

קיבלתי פה ושם הפניות לקאסטום וכאלו של מדף, באופן חד משמעי תוכנות מדף זולות יותר - אך במה עלי לבחור?

האם כדאית תוספת התשלום לקאסטום?

במה זה מתבטא בין היתר? אמינות?

 

תודה :) 

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית הייתי בודק אמינות של המנוע הזה בכללי כמקורי וגם מה קורה איתו במידה ומשפרים. אם אתה נשאר עם שאר אביזרים מקוריים (דאונפייפ, אינטרקולר) אז סטייג 1 מדף זה הגבול שלך.כמובן לתדלק דלק 98 בלבד ולא משנה מה יגידו לך ולהוריד מרווח טיפולים. אישית תמיד עושה טיפולים כולל פלאגים כדי להביא את המנוע למצבו האופטימלי לפני השיפורים.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב בכללי מתודלק רק 98, אז גם אם תהיה תוכנה זה יהיה מכוון ל 98.

לגבי אמינות היא סבבה לגמרי ואין בעיות מיוחדות כל עוד מטפלים ראוי ובחלפים טובים (יש כמובן מחלות רגילות של מערכת קירור ו coil pack אבל כל אלו טופלו).

בחו"ל בעיקר מסתובבים שם על הדגם הזה עם 200+- כ"ס לרוב וכאלה גם שנושקות ל 300, אבל אלו כמובן עם שידרוגים רציניים שאני ממש לא מכוון לשם (לא כרגע לפחות).

 

כרגע נשאר עם תצורה מקורית של אינטרקולר וממיר.

לגבי תחזוקה כתבתי הרכב מטופל, טיפול גדול לפני חודשיים כולל פלאגים כמובן (מגיע אירידיום).

מרווח טיפולים - היבואן / יצרן אומר כל 15,000 אני עושה כל 10,000 בד"כ, אם זה אומר לרדת ל 8000 אין בעיה גם כן, זה בקטנה מאוד.

 

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בסטייג 1 בלי שיפורים נלווים עדיף לשים תוכנת מדף, במיוחד במנוע כמו שלך שרב הטיונרים שעושים קוסטיום לא מנוסים איתו כמו עם ואג לדוגמא.

גם בגלל המחיר וגם בגלל שלרב התוכנות האלו היו כבר על מאות או אלפי רכבים אז הן מקונפגות ומטויבות כבר להוציא מקסימום ביצועים ושמירה על אמינות.

התקנתי תוכנות מדף על 3 רכבים שונים לא היו שום בעיות מבחינת אמינות וקיבלתי יופי של תוספת להספק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84
  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן לרדת ל 8000 קילומטר עם הטיפול .לא חושב שתקבל 200 סוסים אבל 180 בטוח יהיו שם. מה שיורגש בעיקר זו תוספת רצינית של מומנט.מה שכן אינטרקולר בעיניי זה בגדר חובה גם אם זה רק סטייג 1.חום ישראלי הוא נוראי ותוספת בוסט של התוכנה תעשה רק רע לערכת קירור של הטורבו

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

לא מכוון אל 200 סוסים כי באיזור הזה מצריך שינויים וכבר עדיף לכוון לטורבו גדול / אמין יותר ועוד ירקות.

כמדומני שמה שיש על הרכב זה ה Garret 1446 וממה שאני זוכר נכון הוא מיועד עד גג 200, לא רוצה להגיע לשם איתו (חלק מהדגמים הגיעו גם עם IHI RHF3).

 

אכן המומנט זה מה שחסר לי בעקרון, נראה ש 22.5 קג"מ זה לא מספיק.

בכללי הכוח לא רע, והרכב יוצא דיי מהר גם מ 80 ל 120 (בערך כ- 5 שניות).

תאוצה לא ממש משנה לי למרות שזה באיזור ה 7.5 אני פשוט לא מגורסי הקלאצ'ים.

ובקיץ אני אף פעם לא נוהג חזק בעיקר בגלל החום, אבל גם ביומיום אני לא נוהג מוגזם, הייתי בנס הרים אולי כמה פעמים וגם שם אני לא טס בעליל זה יותר בשביל הכיף.

סבתאל'ה.

 

@TZR84

התוכנות שהתקנת לא היו על המנועים הנ"ל אני מתאר לעצמי, מאילו חברות?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפ קטן , לא לצרוב תוכנה מחברה שמוכרת לכל המותגים. לרוב הם קונים אותה מצד שלישי ומשווקים כשלהם. אישית תמיד צורב תוכנה רק של חברה שמייעדת את המוצר למותג רכב שלי. אם זה וואג אז apr,revo .במוו mhd, bootmod. אין לי מושג מי עובד עם אופל אז תבדוק את העניין. 

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, liav12 כתב:

אני רואה ש BR עושים גם לאופל.

דיי באיזור הרצוי אפילו 170 כ"ס ו 27 קג"מ.

 

יש לזה משווק בארץ? איך זה עובד?

אין משווק רשמי לBR בארץ. 

אני אישית עשיתי בזמנו דרך EA AUTOSPORT בבני ברק הם קונים את התוכנה של BR דרך משווק צד שלישי ולא ישירות מBR עצמם.

בכל מקרה אני מאוד הייתי מרוצה מהתוכנה של BR.

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את EA קיבלתי בזמנו הצעה לקאסטום באיזור ה 3000 אבל דובר שם על 180+ כ"ס ובאיזור ה 30 קג"מ קצת פחדתי שזה מוגזם.

תודה על העזרה אעשה עוד בירורים :) 

אבדוק את BR דרכו, לא זכור לי שהוצע לי בזמנו

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה קאסטום כשאתה לא משופר? תגש לדני מקסטיונינג , הוא יעשה לך תוכנה הכי טוב. זה במידה ואין באמת אפשרות לקבל תוכנה מחברה איכותית. 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.10.2021 בשעה 12:02, liav12 כתב:

מכיר את EA קיבלתי בזמנו הצעה לקאסטום באיזור ה 3000 אבל דובר שם על 180+ כ"ס ובאיזור ה 30 קג"מ קצת פחדתי שזה מוגזם.

תודה על העזרה אעשה עוד בירורים :) 

אבדוק את BR דרכו, לא זכור לי שהוצע לי בזמנו

כל הרעיון בקסטום שזה מותאם לפי הצרכים והרצונות שלך לרכב.

זה לא בהכרח אומר 180+, ויש עוד המון פרמטרים באמצע כמו גדישה לפי הילוך, הגבלה של הגדישה באופן כללי, כוח מנמוך/מתפרץ/לינארי וכו' ..

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ממה שאני מבין לגבי קאסטום בארץ - זה שצריך שגם הטיונר יכיר את המנוע.. לא חושב שיש יותר מדי ניסיון כאן עם המנועים האלו.

אמנם הם דיי דומים למה שיש בקרוז אסטרות וכו' אבל עדיין יש שוני, אם זה בצורת סוג הזרקת דלק / עומס מרבי / סוג טורבו וכו'.

וחוצמזה כמה באמת בארץ שיפרו קרוזים ואסטרות.. :P 

בגלל זה הגעתי למצב שראיתי שבעיקר באירופה מתעסקים עם המנועים האלו יותר, ועם תוכנות מדף לרוב..

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, liav12 כתב:

אבל ממה שאני מבין לגבי קאסטום בארץ - זה שצריך שגם הטיונר יכיר את המנוע.. לא חושב שיש יותר מדי ניסיון כאן עם המנועים האלו.

אמנם הם דיי דומים למה שיש בקרוז אסטרות וכו' אבל עדיין יש שוני, אם זה בצורת סוג הזרקת דלק / עומס מרבי / סוג טורבו וכו'.

וחוצמזה כמה באמת בארץ שיפרו קרוזים ואסטרות.. :P 

בגלל זה הגעתי למצב שראיתי שבעיקר באירופה מתעסקים עם המנועים האלו יותר, ועם תוכנות מדף לרוב..

לפני שאתה מספיד את הטיונרים בארץ ויוצא בהצהרות כאלו ואחרות ללא ביסוס, תקדיש קצת זמן ותעשה מחקר בין נותני השירות.

יש פה פרוייקטים שמפילים לסתות לרצפה גם בארץ הבלתי מוגבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...