Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוט פיתול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 8.10.2021 בשעה 02:32, ch2856 כתב:

לא חושב שמישהו יסתכל על זה בכלל. לא מזמן קבלתי ציריות מחו"ל ולא עשו שום בעיות. הצהרה שזה לשימוש אישי וזהו. 

איך אני מצהיר שזה לשימוש אישי?

פורסם

אצלי זה היה משלוח דרך חברת שילוב מהיר כך שכל הטפסים קבלתי מהם, ישנה אפשרות לעשות זאת עצמאית ואף מראש, ברגע שמקבלים מספק מעקב, אבל אני כבר לא זוכר איך מגיעים לטופס אונליין הזה. כאמור, זה באמת סתם מוט ואם על החבילה לא כתוב משהו שקשור ברכב אף אחד לא יסתכל על זה. 

 

בכל מקרה, כל דבר שאתה מזמין לרכב תסתכל על דרישות מוצרי תעבורה, החלק שלך לא לדוגמה זכה בעצם להגדרה אבל הוא נחשב נכנס לקטגוריית מתלים, בטבלה כתוב "למעט ייבוא אישי" שזה אומר שבעצם אתה לא צריך תקן מחייב. אני מייבא פה ושם חלקי רכב לעצמי כי המחיר בארץ פסיכי (סתם כי זה מותג יוקרה, המחירים בחו"ל זולים מאוד) וכל עוד עוקבים אחרי הדרישות מעולם לא נתקלתי בבעיה. 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 10.10.2021 בשעה 15:54, ch2856 כתב:

אצלי זה היה משלוח דרך חברת שילוב מהיר כך שכל הטפסים קבלתי מהם, ישנה אפשרות לעשות זאת עצמאית ואף מראש, ברגע שמקבלים מספק מעקב, אבל אני כבר לא זוכר איך מגיעים לטופס אונליין הזה. כאמור, זה באמת סתם מוט ואם על החבילה לא כתוב משהו שקשור ברכב אף אחד לא יסתכל על זה. 

 

בכל מקרה, כל דבר שאתה מזמין לרכב תסתכל על דרישות מוצרי תעבורה, החלק שלך לא לדוגמה זכה בעצם להגדרה אבל הוא נחשב נכנס לקטגוריית מתלים, בטבלה כתוב "למעט ייבוא אישי" שזה אומר שבעצם אתה לא צריך תקן מחייב. אני מייבא פה ושם חלקי רכב לעצמי כי המחיר בארץ פסיכי (סתם כי זה מותג יוקרה, המחירים בחו"ל זולים מאוד) וכל עוד עוקבים אחרי הדרישות מעולם לא נתקלתי בבעיה. 

תודה רבה עזרת לי ממש

×
×
  • תוכן חדש...