Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

EA888 1.8 אמינות כללית, ואמינות כמשופר


ik3
שימו לב! השרשור הזה בן 855 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 9.12.2021 בשעה 11:20, ik3 כתב:

רכב שאני שוקל לרכוש מגיע עם המנוע הנל,

באופן כללי אני שם לב שברכבי VAG במיוחד עם המנועים EA888 1.8 ו 2.0 אוהבים מאוד לשפר את ההספקים שלהם.

השאלה שלי למי שמחזיק\החזיק רכב עם המנוע הנל היא עד כמה באופן כללי הוא אמין, ועד כמה הוא אמין עם סטייג?

 

כרגע הרכב המדובר עם סטייג 2, עם דאון פייפ על דלק 98, אני מתכוון להוריד בתור התחלה לסטוק(ולהחזיר דאון פייפ מקורי), ואולי בהמשך להחזיר לסטייג 1.

 

מרווח הטיפולים כרגע הוא אחת ל10K, האם יש צורך לקצר?

האם העובדה שהוא היה בסטייג 1 ואחרי זה בסטייג 2 פרק זמן מסויים משפיעה באופן משמעותי על האמינות לאורך זמן של הרכב, ועד כמה?

מקריאה ברשת על המנוע הנל אני מבין שאכילת שמן היא תופעה נפוצה, ויש עניין עם השרשרת טיימינג שצריך לשפר מותחנים, כמה שמן סביר שהרכב יאכל בין טיפולים אם בכלל?

המנוע אם אני מבין נכון הוא הדור השלישי של הEA888, כך שמבחינת אמינות הוא אמור להיות טוב יותר אבל עדין חשוב לי להבין למה אני נכנס

כאחד שהחזיק איביזה קופרה עם המנוע הזה בדיוק, ובנוסף חבר הכי טוב שלי מחזיק גם באיביזה קופרה סטייג' 3 קיצוני עם IS38, אני יכול להגיד לך שאתה בראש שקט יכול לקנות והכל בסדר, כדי להרוס מנוע TSI צריך או כשרוני במיוחד או ממש ממש ממש אידיוט ולא אחראי. נכון, כך בחשבון שאת המשאבת מים אתה תפגוש פעם או פעמיים. ואני יודע שזה לא אינדיקציה ולא משהו להסתמך עליו אבל אני מכיר למעלה מ20 אנשים ששיפרו עם תוכנות קיצוניות וטולול ומתאנול ומה שאתה רוצה באמת התעללו ברכבים שלהם והכל היה בסדר. תכניס אותה ליישור קו, תראה מה מו מי, ותתחזק משם כפי שאתה חושב. אה ולדעתי כל 7500 ק''מ זה מיותר. שמן לא מאבד מה viscosity שלו בזמן הזה.

  • אהבתי 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.8 ידני מגיע עם קלאץ 228 ממ נדמה לי. זה לא אותו אחד שמחובר ל 2.0 ידני . זה אומר אם תרצה לשפר את המנוע תהיה לך בעיה של ממש לחפש קלאץ תואם. הרוב בחול משפרים את 4×4 בשילוב dsg רטוב של 1.8 שזה אודי או סקודה. 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקלאצ הוחלף למחוזק, מאחר והיה לרכב stage 2 עם כ270-280 כס

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ששובר את הקלאץ זה לא ההספק אלא המומנט..אם תחליף ל is38 הוא יחזיק?

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, 98civic כתב:

מה ששובר את הקלאץ זה לא ההספק אלא המומנט..אם תחליף ל is38 הוא יחזיק?

אחי נוסע עם IS38. כבר 30 אלף קילומטר בערך.

היה גם IS20 על הקלאצ'ים המקוריים.

מחזיק בן מחזיק, ועבר גם יום מסלול, נס הרים וחבריו..

 

הנה סרטון משבת אחרונה - 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, 98civic כתב:

מה ששובר את הקלאץ זה לא ההספק אלא המומנט..אם תחליף ל is38 הוא יחזיק?

מן הסתם שזה מעלה את המומנט גם כן, זה למה הבעלים הקודם החליף את הקלאץ באופן יזום.

לא יודע לגבי אם מספיק להחלפת טורבו, סיכוי טוב שכן, אבל זה לא פרוצדורה שאני מתכוון לעשות לפחות בזמן הקרוב אז כרגע לא חושב על זה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.12.2021 בשעה 09:58, ik3 כתב:

הקלאצ הוחלף למחוזק, מאחר והיה לרכב stage 2 עם כ270-280 כס

מה ההגדרה שלך לקלאץ' מחוזק? ב APR לדוגמא מציעים פשוט קיט שמכיל יותר דיסקיות מה שמגביר התנגדות.

חווית הנסיעה השתנה לרעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשאל את המוסכניק שהתקין בדיוק איזה קלאצ זה, בגדול בתחושה היא שהוא כבד למדי,לא ניסיתי את הסטוק אמנם, אבל ביחס לרכבים אחרים הוא הרגיש כבד.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ik3 כתב:

אני אשאל את המוסכניק שהתקין בדיוק איזה קלאצ זה, בגדול בתחושה היא שהוא כבד למדי,לא ניסיתי את הסטוק אמנם, אבל ביחס לרכבים אחרים הוא הרגיש כבד.

רגע, אתה ידני או DSG7? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 855 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...