Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

EA888 1.8 אמינות כללית, ואמינות כמשופר


ik3
שימו לב! השרשור הזה בן 854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכב שאני שוקל לרכוש מגיע עם המנוע הנל,

באופן כללי אני שם לב שברכבי VAG במיוחד עם המנועים EA888 1.8 ו 2.0 אוהבים מאוד לשפר את ההספקים שלהם.

השאלה שלי למי שמחזיק\החזיק רכב עם המנוע הנל היא עד כמה באופן כללי הוא אמין, ועד כמה הוא אמין עם סטייג?

 

כרגע הרכב המדובר עם סטייג 2, עם דאון פייפ על דלק 98, אני מתכוון להוריד בתור התחלה לסטוק(ולהחזיר דאון פייפ מקורי), ואולי בהמשך להחזיר לסטייג 1.

 

מרווח הטיפולים כרגע הוא אחת ל10K, האם יש צורך לקצר?

האם העובדה שהוא היה בסטייג 1 ואחרי זה בסטייג 2 פרק זמן מסויים משפיעה באופן משמעותי על האמינות לאורך זמן של הרכב, ועד כמה?

מקריאה ברשת על המנוע הנל אני מבין שאכילת שמן היא תופעה נפוצה, ויש עניין עם השרשרת טיימינג שצריך לשפר מותחנים, כמה שמן סביר שהרכב יאכל בין טיפולים אם בכלל?

המנוע אם אני מבין נכון הוא הדור השלישי של הEA888, כך שמבחינת אמינות הוא אמור להיות טוב יותר אבל עדין חשוב לי להבין למה אני נכנס

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה תדליק כתוביות באנגלית ותהנה:


אישית אני מכיר שלושה אנשים שהחזיקו רכבים עם המנועים האלו, אחד החזיק סקודה סופרב 2013 שתי האחרים סקודה אוקטביה (לא זוכר את השנים בדיוק) לשלושתם ללא יוצא מן הכלל הלכו המנועים למרות שהרכבים היו דיי שמורים ועם קילומטראז לא גבוהה (בסופרב הלך מנוע ב60 אלף קילומטר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב המדובר הוא 2016, כלומר הדור השלישי של המנוע.

מה שהוא מסביר אלו הדור הראשון והשני

 

*עריכה אמנם הרוסית שלי לא ברמה של יליד, הסתדרתי בלי כתוביות 🙂

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי יש לאון 17' , זה המנוע EA888 דור 3 שאתה שואל. 1.8 ליטר טורבו עם DSG7 יבש.

היום עם 85 אלף קילומטר, מטופל כל 7,000 קילומטרים (איפשהוא ב 20 אלף החליף ל IS20 וב 50 אלף קילומטר ל IS38)

 

המנוע עצמו סופר אמין, פלטפורמה מעולה לשיפורים. 

קורה לפעמים שכוהל אחד מפסיק לעבוד ואז יש רעידות במנוע ומצריך החלפה של הכוהל התקול, מעבר לזה נאדה (לא אצלנו ספציפית, אלה תגובות באינטרנט)

משאבת מים שנוטה לההרס קרוב לשנתיים-שלוש , אבל זה כבר בעיה גורפת בכל הקונצרן.

 

אין איבוד שמן, הרכב דיילי ונוסע חזק :) 

 

הנה אינדקציה למי שמעוניין:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, _DownLoaD_ כתב:

קורה לפעמים שכוהל אחד מפסיק לעבוד ואז יש רעידות במנוע ומצריך החלפה של הכוהל התקול,

ואלו עוד נחשבים אמינים יותר.

לרוב הבעיה היא סביב התמודדות לא טובה עם חום גבוהה יותר בתא מנוע או באיזור הנ״ל שגורם להם הפסיק לעבוד (או לפעמים כן לפעמים לא...)

 

side note קטנוני להחריד - כוהל -> מתייחס למה שאלכוהול מוכן ממנו. קויל (או ראיתי את המילא המומצאת כוהיל) - הכוונה ככה או ככה היא לcoil - כלומר סליל הצתה.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Liviur כתב:

ואלו עוד נחשבים אמינים יותר.

לרוב הבעיה היא סביב התמודדות לא טובה עם חום גבוהה יותר בתא מנוע או באיזור הנ״ל שגורם להם הפסיק לעבוד (או לפעמים כן לפעמים לא...)

 

side note קטנוני להחריד - כוהל -> מתייחס למה שאלכוהול מוכן ממנו. קויל (או ראיתי את המילא המומצאת כוהיל) - הכוונה ככה או ככה היא לcoil - כלומר סליל הצתה.

רגע של עברית😄, האמת זו טעות נורא נורא נפוצה.

 

רגע אז לגבי סלילי ההצתה- עד כמה זה מורכב להחליף? כלומר האם זה רעיון טוב למשל להחזיק ברכב איזה 1-2 סלילי הצתה למקרה שיש תקלה ולהחליף על המקום?

והאם יש דרך לדעת איזה מבין הסלילי הצתה הוא התקול? ויזואלית או רק דרך קוד תקלה

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור - כולם (כולל אני) עושים את הטעות הזו מדי פעם :) בטח בדיבור.

 

לגבי סלילי הצתה - זה ממש קל להחליף אותם - כיסוי מנוע נשלף , צריך לדעתי מפתח או בוקסה 10 לארקה שלהם, לנתק את הקונקטור (עדיף כלי יעודי - נראה כמו מברג עם ראש עקום דק - חפש סרטון אתה תבין בשניה).

לזכרוני במנועים המודרנים יש קודים עוקבים לגבי איזה צילינדר מזייף. בישנים היית צריך לעשות קצת ניסויים (קל לשמוע מנוע שעובד על 3 צילינדר. אין אופציה ויזואלית על הקויל לראות אם הוא תקין)

בקופרה הישנה וב306 הייתי בד״כ עם קויל ספייר באוטו - בימינו - נראה לי קצת מיותר.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, _DownLoaD_ כתב:

לאחי יש לאון 17' , זה המנוע EA888 דור 3 שאתה שואל. 1.8 ליטר טורבו עם DSG7 יבש.

 

איך הגיר מתמודד עם העומס של השיפורים?

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, GR8Day כתב:

 

איך הגיר מתמודד עם העומס של השיפורים?

קלאצ'ים מקוריים, יש תוכנת גיר כמובן.

אין לחיצה מראשון, שני גם עדיף שלא, שלישי והלאה רקטה

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, GR8Day כתב:

יש דרך לשנות/לשפר משהו בגיר או במצמדים?

בוודאי. הבסיס הוא להתחיל עם תוכנת גיר כמובן הפתרון היעיל ביחס לכסף. 

אחרי זה סט קלאצ'ים משופרים שכולל יותר דיסקיות מה שיוצר יותר חיכוך .

הכל תלוי כמה הכיס שלך עמוק.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה. למה לקנות רכב משופר שבטוח עבד קשה וזאת כשאתה מתכנן להוריד את השיפורים? 

אני מודע לשוק של הדגמים האלה שרובם משופרים אבל בכל זאת...

לפני 18 שעות, Liviur כתב:

ברור - כולם (כולל אני) עושים את הטעות הזו מדי פעם :) בטח בדיבור.

 

לגבי סלילי הצתה - זה ממש קל להחליף אותם - כיסוי מנוע נשלף , צריך לדעתי מפתח או בוקסה 10 לארקה שלהם, לנתק את הקונקטור (עדיף כלי יעודי - נראה כמו מברג עם ראש עקום דק - חפש סרטון אתה תבין בשניה).

לזכרוני במנועים המודרנים יש קודים עוקבים לגבי איזה צילינדר מזייף. בישנים היית צריך לעשות קצת ניסויים (קל לשמוע מנוע שעובד על 3 צילינדר. אין אופציה ויזואלית על הקויל לראות אם הוא תקין)

בקופרה הישנה וב306 הייתי בד״כ עם קויל ספייר באוטו - בימינו - נראה לי קצת מיותר.

שאלה. אם יש לי מיספייר פעיל באחד מהצילינדרים,  (לפי חיבור מכשיר obd למחשב), זה אומר שהרכב עובד על 3 צילינדרים? אין לי שום בעיה של קירטועים/סחיבה, הרכב נוסע רגיל. פשוט יש צ'ק אינג'ין שהופיע השבוע. מצתים הוחלפו לפני פחות מ- 15,000 ק"מ...וקוילרים אמרו לי במוסך שברכב הזה ממש לא הולכים. הצ'ק אינג'ין הופיע לי בעצם בהנעה של הרכב כשהמנוע קר ונשאר במהלך הנסיעה, מה שלא קרה לי עד עכשיו. בהנעה היה טיפה גמגום לכמה שניות וזהו. הנסיעה חלקה והרכב "מרביץ" סך הכול. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, BRAVO30 כתב:

אני רק שאלה. למה לקנות רכב משופר שבטוח עבד קשה וזאת כשאתה מתכנן להוריד את השיפורים? 

אני מודע לשוק של הדגמים האלה שרובם משופרים אבל בכל זאת...

בתור בנאדם פדנט- חשוב לי שדבר ראשון הרכב יהיה שמור(לא מגזים מדי, אבל שיהיה לפחות 70% מאיך שאני שומר על הרכב שלי), וזה מאוד מאוד קשה למצא.

מצאתי אקזמפלר שנראה בסדר בסה"כ מבחינת איך שהוא שמור.

כן הוא משופר אבל אפשר יחסית בלי בעיה להוריד לסטוק.

בדקתי את הרכב וגם מכיר את המוסך שהרכב מטופל, נראה שהרכב במצב בסדר גמור.

 

* אציין שלפניו ראיתי לא מעט רכבים "ספורטיביים" שרלוונטים עבורי שכולם באופן גורף מוזנחים מאוד.

עד שלבסוף ראיתי שני אקזמפלרים ששמורים באופן יפה, אחד סטוק אחרי החלפה של מנוע עם מנוע N14, והשני עם EA888  ומשופר כוח שקצת יותר מודרני.

מנועי EA888 במיוחד בדור השלישי נשמע ששורדים שיפורים בצורה טובה למדי, ונחשבים אמינים יותר, וזו סיבה עיקרית שהלכתי על אקזמפלר הנל.

 

**אני מתכוון להוריד שיפורים בתור שלב ראשון, וזה בעיקר אקט לימודי כדי ללמוד את הרכב כמו שהוא לפני שאני מוסיף כוח.

בהמשך כנראה אחזיר לסטייג 1 ומשם אני לא מתכוון לעלות לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, BRAVO30 כתב:

שאלה. אם יש לי מיספייר פעיל באחד מהצילינדרים,  (לפי חיבור מכשיר obd למחשב), זה אומר שהרכב עובד על 3 צילינדרים? אין לי שום בעיה של קירטועים/סחיבה, הרכב נוסע רגיל. פשוט יש צ'ק אינג'ין שהופיע השבוע. מצתים הוחלפו לפני פחות מ- 15,000 ק"מ...וקוילרים אמרו לי במוסך שברכב הזה ממש לא הולכים. הצ'ק אינג'ין הופיע לי בעצם בהנעה של הרכב כשהמנוע קר ונשאר במהלך הנסיעה, מה שלא קרה לי עד עכשיו. בהנעה היה טיפה גמגום לכמה שניות וזהו. הנסיעה חלקה והרכב "מרביץ" סך הכול. 

הסימנים הראשונים שקויילים הולכים חוץ מהקוד תקלה זה שהם מפספסים לפעמים (שמים לב כשהמנוע או קר בהנעה ראשונה או חם ואז במיוחד בסל״ד גבוהה).

אחרי כמה זמן - הם כושלים לגמרי והרכב יהיה על 3 צילינדרים (זה לפחות הניסיון שלי).

 

אם יש לך ספק - אפס את הקוד תקלה , תבדוק שהכל יושב טוב + החיבורי הארקה של כל הקוילים וסע.

אם זה חוזר - תחליף קויל.

 

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, BRAVO30 כתב:

אני רק שאלה. למה לקנות רכב משופר שבטוח עבד קשה וזאת כשאתה מתכנן להוריד את השיפורים? 

אני מודע לשוק של הדגמים האלה שרובם משופרים אבל בכל זאת...

שאלה. אם יש לי מיספייר פעיל באחד מהצילינדרים,  (לפי חיבור מכשיר obd למחשב), זה אומר שהרכב עובד על 3 צילינדרים? אין לי שום בעיה של קירטועים/סחיבה, הרכב נוסע רגיל. פשוט יש צ'ק אינג'ין שהופיע השבוע. מצתים הוחלפו לפני פחות מ- 15,000 ק"מ...וקוילרים אמרו לי במוסך שברכב הזה ממש לא הולכים. הצ'ק אינג'ין הופיע לי בעצם בהנעה של הרכב כשהמנוע קר ונשאר במהלך הנסיעה, מה שלא קרה לי עד עכשיו. בהנעה היה טיפה גמגום לכמה שניות וזהו. הנסיעה חלקה והרכב "מרביץ" סך הכול. 

 

גם רכב לא משופר בטוח עבד קשה, אין כאן שחור או לבן וצריך לבחון כל רכב ובעלים בנפרד.

 

אחי, עם רכב משופר (טורבו מוגדל) - עושה טיפולים כל 7,000 קילומטרים במקום 15K כמו בספר הרכב .

ז"א בזמן שהוא החליף פעמיים שמן, אתה ברכב הלא משופר עדיין לא החלפת. ואנשים גם מושכים ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...