Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מונדאו טיטניום סטייג 1 . מה אפשר לשפר עוד ברכב לטובת יותר כוח

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

בס"ד 

מבחינת כח, המקסימום שלך, זה באזור ה-270-280 כ"ס במנוע, מעבר לכך, אין מצב. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

בסטייג' 1 כנראה ש 270 זה המקס' נדמה לי שזה גם מביא אותך לגבול התיבה 45 קגמ.

אז בהמשך למה שנכתב מעלי, מבחינת כח כנראה שזהו.

אפשר לשפר את התנהגות הרכב: קויילאוברים, מוטות מייצבים, בושינגים, משולשים וכו'

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני כשעה, ArikM כתב:

בסטייג' 1 כנראה ש 270 זה המקס' נדמה לי שזה גם מביא אותך לגבול התיבה 45 קגמ.

אז בהמשך למה שנכתב מעלי, מבחינת כח כנראה שזהו.

אפשר לשפר את התנהגות הרכב: קויילאוברים, מוטות מייצבים, בושינגים, משולשים וכו'

תיבה שופרה וגם הקלאצ

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

בס"ד 

סטייג 1, יביא אותך ל-41 קג"מ מקסימום, מומלץ בחום לבדוק שיש הגבלה לתיבה בהילוכים הראשוניים בכדי למנוע נזק אפשרי. 

תוכל לפרט איך התיבה שופרה? 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 47 דקות, rotemb כתב:

בס"ד 

סטייג 1, יביא אותך ל-41 קג"מ מקסימום, מומלץ בחום לבדוק שיש הגבלה לתיבה בהילוכים הראשוניים בכדי למנוע נזק אפשרי. 

תוכל לפרט איך התיבה שופרה? 

הורכב קיט יעודי בגיר. מחוזק. אמור לעמוד עד 55 קגמ

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

אז אם כך, צנרת יניקה + פליטה + תוכנה יעודית

יתנו לך עוד קצת.

אולי הגדלת הטורבו

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

אם אתה מגדיל טורבו, צריך לבדוק שמערכת הדלק עומדת בזה, באיזשהו שלב צריך להתחיל לחשוב על משאבת דלק חזקה יותר ומזרקים גדולים יותר. (לא מכיר את המונדיאו והיתירות של המערכת הספציפית, אבל רק מכניס לך את זה לראש כשלב עתידי, אתה תבין על הדיינו אם יש חוסר בדלק)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בס"ד 

אני אחסוך לך.. גם אם תרכיב טורבו של אוטובוס, כל עוד לא תצרוב תוכנה מתאימה אתה שם את כספך על קרן הצבי. 

המחשב במונדיאו מגביל את הגדישה ל-1.5 באר, חבר בקבוצה שלנו (בעלי מונדיאו ואסמקס משופרים וסטוק) הרכיב טורבו משופר, אבל מול טיונרים בארץ ובחו"ל ו... יוק. 

מסתבר, שאין יחסית ידע גם בחו"ל לגבי המנוע מבחינת שיפורים מעבר לסטייג 1.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בתאריך 19.1.2022 בשעה 19:09, rotemb כתב:

בס"ד 

אני יחסוך לך.. גם אם תרכיב טורבו של אוטובוס, כל עוד לא תצרוב תוכנה מתאימה אתה שם את כספך על קרן הצבי. 

המחשב במונדיאו מגביל את הגדישה ל-1.5 באר, חבר בקבוצה שלנו (בעלי מונדיאו ואסמקס משופרים וסטוק) הרכיב טורבו משופר, אבל מול טיונרים בארץ ובחו"ל ו... יוק. 

מסתבר, שאין יחסית ידע גם בחו"ל לגבי המנוע מבחינת שיפורים מעבר לסטייג 1.

איך מגיעים לקבוצה הזאת

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...