Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנועים האלה לא שיא האמינות, בעיות אכילת שמן וכו'.
הייתי עושה מחקר מעמיק מאד (באינטרנט של חו"ל), לפני שהייתי מאמץ את המנוע הזה עוד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 25.10.2021 בשעה 19:21, shellcase כתב:

המנועים האלה לא שיא האמינות, בעיות אכילת שמן וכו'.
הייתי עושה מחקר מעמיק מאד (באינטרנט של חו"ל), לפני שהייתי מאמץ את המנוע הזה עוד.

מה ניתן לעשות כדי לשפר את האמינות של המנוע לאורך זמן ? 
 

פורסם

להשתמש בשמן איכותי, להחליף אותו תדיר, לא ללחוץ את המנוע כשהוא קר.
זה הבסיס.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

להבנתי התקלה הסדרתית במנועים האלה נובעת מתכנון לקוי שגרם לתת לחץ בסעפת יניקה שבהמשך פוגע ברינגים ובהתאם הסוף ידוע, דווקא במקרה הזה, האם שיפור תוכנה שיכניס יותר לחץ של אוויר לסעפת יוכל לשפר את אמינותו? .... 🤔

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

פורסם
בתאריך 14.11.2021 בשעה 20:41, sjerby כתב:

להבנתי התקלה הסדרתית במנועים האלה נובעת מתכנון לקוי שגרם לתת לחץ בסעפת יניקה שבהמשך פוגע ברינגים ובהתאם הסוף ידוע, דווקא במקרה הזה, האם שיפור תוכנה שיכניס יותר לחץ של אוויר לסעפת יוכל לשפר את אמינותו? .... 🤔

הכל יכול להיות, אבל אין שום דבר מתועד בנושא הזה שיכול לתת לך מענה לשאלה. בכל מקרה, אישית הייתי ממליץ לך לרדת מהעיניין. ולאו דווקא ברכב הזה אלא בכללי, מה שלא OEM בדרך כלל מגביר את הבלאי. שוב, תמיד אפשר לשפר לרמה שזה יהיה גם אמין, אבל פה כבר נכנסים לשאלה של תקציב, האם באמת הייתה רוצה להשקיע סכומים ברכב (לא בזלזול) שלא כלכך שווה את ההשקעה הזאת?. ממה שזה נראה היא מספיק זריזה גם ככה.

 

ואם כבר אתה מחליט כן ללכת על זה, אומר מראש (שלדעתי) לא יהיה כלכך הבדל. סורי אם זה מבאס באיזושהי צורה אבל תמיד עדיף לשמור על אורך חיי הרכב מאשר להוסיף עוד 20-30 סוסים.

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

×
×
  • תוכן חדש...