Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה לכולכם.

 

כיף לחזור אחרי אימון ולראות תגובות כאלה חמות.

 

לגביי המקוריות,בסדר מרשה לעצמי לחרוג קצת.קורטינה מקורית למהדרין יש את הצהובה.

בזאתי (ניקול) תתווסף גם מערכת סטריאו ומזגן,הכל כדי שהנסיעה ביומיום תתבצע על הצד הכיף ביותר:wink: .

 

אז שיגידו לא מקורי...העיקר שאני אוהב אותה כמו שהיא.

זה לא יהיה רכב מוזיאון,אלא רכב לנסיעה יום יום.

 

שוב תודה לכולכם,אמשיך לעדכן בכל ההתרחשויות.

פורסם

תתחדש!

שמח בשבילך שהכל הצליח כמו שצריך!

~~~~

שאלה קטנה, אם נניח שכשהרכב היה במצב מקורי מחירו היה X שקלים.

האם השינוי שביצאת במצבו מוריד ממחירו? ואם כן אז האם בצורה משמעותית?

 

 

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
תתחדש!

שמח בשבילך שהכל הצליח כמו שצריך!

~~~~

שאלה קטנה, אם נניח שכשהרכב היה במצב מקורי מחירו היה X שקלים.

האם השינוי שביצאת במצבו מוריד ממחירו? ואם כן אז האם בצורה משמעותית?

 

 

 

 

 

לאון.

ברכבים כאלה אין מחירון.

 

במידה וארצה למכור ביום מן הימים,לא מאמין שזה יישנה משהו.

פורסם

אני מבין שאין מחירון.

 

אבל לפי מה שידוע לי, ככל שרכב אספנות נמצא יותר קרוב למצבו המקורי ככה מחירו גבוה יותר.

או שזה לא ככה?

 

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אני מבין שאין מחירון.

אבל לפי מה שידוע לי, ככל שרכב אספנות נמצא יותר קרוב למצבו המקורי ככה מחירו גבוה יותר.

או שזה לא ככה?

לא בהכרח. יש המון גורמים שמשפיעים על המחיר: נדירות, רמת השיפוץ והתחזוקה, ביקוש והיצע וכו'.

המקוריות חשובה בעיקר לאנשים שמכינים מכוניות לתחרויות Concours, ויש לה משמעות כאשר יש היצע של עשרות מכוניות מאותו דגם, כמו באנגליה למשל. ביום שלירון ירצה למכור אותה (אם זה יקרה בכלל...), אני מניח שהגיר הידני יהיה דווקא יתרון. יש גם הסבות לא מקוריות שמעלות את הערך של המכונית - לדוגמא, גיר 5 הילוכים של Getrag או ZF ביגואר E-Type, במקום הגיר 4 הילוכים המקורי...

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967


×
×
  • תוכן חדש...