Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת חלקי פלסטיק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי ספריי צבע KRYLON של יעקובי

בהתחלה רציתי לקנות בצבע כסף אבל זה יצא לי בצבע כמו ניקל כזה מבריק ובהרבה יותר יפה

למישהו יש נסיון עם הצבע הזה ???? כי אני רוצה לדעת אם הוא ישחק או יתקלף ואז אני ישים גם לקה

יש לי יונדאי אקסנט 95' צבעתי בנתיים רק מאפרות וכמה כפתורים מה אתם מציעים לי לצבוע??

(חוץ מהידיות בדלתות )

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני צבעתי בצבע הזה+ שתי שכבות של לכה יצא מצוין לא מתקלף לא כלום.

 

תיצבע גם את הקונסולה המרכזית אם אתה רוצה!

בהצלחה!

קניתי ספריי צבע KRYLON של יעקובי

בהתחלה רציתי לקנות בצבע כסף אבל זה יצא לי בצבע כמו ניקל כזה מבריק ובהרבה יותר יפה

למישהו יש נסיון עם הצבע הזה ???? כי אני רוצה לדעת אם הוא ישחק או יתקלף ואז אני ישים גם לקה

יש לי יונדאי אקסנט 95' צבעתי בנתיים רק מאפרות וכמה כפתורים מה אתם מציעים לי לצבוע??

(חוץ מהידיות בדלתות )

פורסם

תודה אחי אני אלך לקנות לקה

גם לך יש יונדאי????

כי אני רוצה לפרק את הפאנל הזה באמצע ואני מפחד כי הפלסטיק של יונדאי ידוע עד כמה שהוא גרוע ונשבר מהשמש

אם יש למישהו כמה טיפים איך לפרק את הפאנל מבלי להישאר עם חצי ממנו ביד וחצי על הרצפה זה יעזור לי

פורסם

לא גבר!

תודה אחי אני אלך לקנות לקה

גם לך יש יונדאי????

כי אני רוצה לפרק את הפאנל הזה באמצע ואני מפחד כי הפלסטיק של יונדאי ידוע עד כמה שהוא גרוע ונשבר מהשמש

אם יש למישהו כמה טיפים איך לפרק את הפאנל מבלי להישאר עם חצי ממנו ביד וחצי על הרצפה זה יעזור לי

פורסם

צבע מצויין שהשתמשתי בו לפגושים ולחלקי פלסטיק מחוץ לרכב. עבר את הקיץ ללא שום בלאי הנראה לעין.

 

מה שכן, חשוב מאד להכין את משטח העבודה היטב ככתוב בהוראות!

 

ובבקשה בלי "גבר" או "אחי".

 

חג שמח

  • אחראי פורום
פורסם
לא צריך שום לקה, רק צריך פלסטיק קשיח, לנקות טוב טוב ולשייף ואז ליבש טוב טוב ולצבוע

לפעמים ןקה זולה עלולה להרוס את העבודה או לפגוע במרקם החומר

אפשר לוותר על שימוש בלכה כל עוד משקיעים בספריי באיכות גבוהה.

צבעתי בספריי כחול מיטאלי ובלי לכה דגם שבניתי , עלה 42 ש"ח , ולא משנה כמה תלחצו

על הצבע - לא ייפגע. שלא לדבר על הגוון והשכבה היפה שיוצאת בסוף.

לעומת הזולים יותר של יעקובי krylon ודומיהם (המיטאליים - הכסוף במקרה זה),

שהם מאוד פגיעים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שלא תחשוב שזה ספריי ניקל כי ספריי ניקל עולה 80 שקל של מוטיפ

ושלי עלה רק 20

בצביעה הבאה אני יצלם לפני ואחרי זה יוצא קטלני ביותר כל מה שתצבע מפלסטיק יראה מתכת

וזה נותן גם אפקט של מראה

  • אחראי פורום
פורסם

אתם רציניים??

 

ספריי קריילון של יעקובי (כסף,מיטאלי,צבע אחר) - 12 ש"ח!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי, יש את הספריי הזול והפשוט ששמו ויקנד, יש את הפלסטיק ספרי שהוא מאד איכותי (גימור+חומר מקשר) והפלסטיק ספריי(מצורפת תמונה) עולה 40 שקל

האם אנחנו מדברים על אותו דבר (לפי התמונה)

284.gif

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

חבר'ה, קצת סדר בבלגן !

 

הספריי של קריילון שעולה 12 שח הוא ספריי רגיל ! כמו "וויקנד" שעולה 9-10 שח.

 

לקריילון יש עוד ספריי, מיוחד לצביעה על פלסטיק, והוא עולה 20 שח בחצי חינם או 40 שח ב"הום סנטר" ושאר המקומות לחומרי DIY.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • אחראי פורום
פורסם

יונתן - נכון זה לא אותו דבר.

כשאני מחפש ספריי איכותי יותר , בגלל ניסיון בעבר ,

אני ישר הולך על תוצרת חו"ל , colorworks (מומלץ!) למשל.

לא סטיגמה - פשוט ניסיון טוב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...