Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי קבלים בקרוסים של הקומפוננט שלי (קבלים תואמים) ומאותו רגע יש לי גם רעש שעולה עם הסל"ד וגם בום ברמקולים כשמעלים את הווליום מ-0 ל-1, כשמעבירים שירים יש בום כפול... אח"כ ניתקתי את הקומפוננטים ועדיין הבעיה לא נפתרה....

פורסם

אם ניתקת את הקומפוננטים והבעיה לא נפתרה, אז מהיכן אתה שומע את הרעשים?

 

בכל אופן, תעשה חיפוש בנוגע ל, "יללת אלטרנטור"

"רעש אלטרנטור".

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ידעתי שתגיע התגובה של החיפוש.... אני קראתי הרבה על זה.

 

ואחרי שניתקתי (וגם לפני) באו רעשים מהסאב...

פורסם

אם ידעת אני מבין שביצעת קודם לכן חיפוש.

ולא מצאת תשובה לשאלה ?

 

אני יכול להישבע שגם אני, גם איל, וגם אלון. (לפי זיכרוני), עברנו על כל אופציה אפשרית בכל מה שנוגע ליללת אלטרנטור..

המלצה שלי תנסה פעם שניה לעבור על החיפוש .... אם בכל זאת הדרכים למציאת הגורם הבעייתי לא עזרו לך.

 

אני בטוח שישמחו לעזור לך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תנסה להנמיך את הגיין של המגבר, האם זה משפיע ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יכול להיות שהבעיה היא בכך שהקבלים שהחלפת לא מתאימים.

 

זה שערך הקיבול של הקבל זהה לא אומר שהקבל זהה... ליכולת פריקה וטעינה יש משמעות רבה...

 

בנוסף יכל להיות שחיברת לא נכון..

 

לדעתי תחבר במקום הקומפוננט רמקול רגיל ותבדוק את התופעה חוזרת אם לא אז הבעיה היא כנראה בקרוס.

פורסם
יכול להיות שהבעיה היא בכך שהקבלים שהחלפת לא מתאימים.

 

זה שערך הקיבול של הקבל זהה לא אומר שהקבל זהה... ליכולת פריקה וטעינה יש משמעות רבה...

 

בנוסף יכל להיות שחיברת לא נכון..

 

לדעתי תחבר במקום הקומפוננט רמקול רגיל ותבדוק את התופעה חוזרת אם לא אז הבעיה היא כנראה בקרוס.

אין שום קשר. גם כשהרמקולים מנותקים, יש לו רעשים מהסאב, ובכלל, אם ערכי הקבל זהים, איך הוא יכול שלא להתאים?

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
wrx , תן לי לנחש, הר"ד שלך, הוא לא פיוניר במקרה?
אני לא יודע איך הסקת את זה, אבל הרדיו שלי זה פיוניר 1650.

כשאני מנמיך את הגיין זה רק מחליש את הרעש ולא מפסיק אותו.

הקבלים שהחלפתי בטוח מתאימים, זה פועל כמו חדש עכשיו.

אני חושב שהבעיה היא החוטים של הרדיו דיסק, כי כשמזיזים את זה שם יש רעשים.

וגם שמתי לב שיש משהו מהבהב (איפה שהעיגול האדום), מה זה אומר?

 

וד"א מישהו אולי יודע למה החוטים שלי הוופרים שיוצאים מהקרוס הולכים לצמה של הרדיו דיסק? (הקומפוננט מחובר למגבר) ולמה הוופר (בדלת) מחובר על החוטים המקוריים של הרכב?

1650.jpg

פורסם

מה לעשות שיש מתקינים שלא נזהרים מתי שהם מתקינים מערכות, ומחברים את ה-RCA כשהרדיו דלוק, ומצד שני ה-RCA לא מחובר למגבר...

במידה והשילד - המינוס של ה-RCA נוגע במקור מתח 12V כלשהו, המינוס הפנימי ברדיו ידפק והדבר יגרום לרעש אלטרנטור ולבעיות אחרות נוספות.

 

בקשר לשאלה השנייה, החוטים של הוופרים הולכים לחוטים המקוריים ברכב כדי לחסוך בהעברה של כבלים חדשים דרך הדלתות לוופרים.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם
אני לא יודע איך הסקת את זה, אבל הרדיו שלי זה פיוניר 1650.

כשאני מנמיך את הגיין זה רק מחליש את הרעש ולא מפסיק אותו.

הקבלים שהחלפתי בטוח מתאימים, זה פועל כמו חדש עכשיו.

אני חושב שהבעיה היא החוטים של הרדיו דיסק, כי כשמזיזים את זה שם יש רעשים.

וגם שמתי לב שיש משהו מהבהב (איפה שהעיגול האדום), מה זה אומר?

 

וד"א מישהו אולי יודע למה החוטים שלי הוופרים שיוצאים מהקרוס הולכים לצמה של הרדיו דיסק? (הקומפוננט מחובר למגבר) ולמה הוופר (בדלת) מחובר על החוטים המקוריים של הרכב?

על השאלות ענה לך אלון.

 

העיגול המהבהב נובע מזרם חלש המגיע לר"ד.

הבעיה שלך היא GROUND-LOOP , ונובע ממינוסים לא שווים.

לדעתי, חיבור המינוס שלך הוא כבל האנטנה.

 

באיזה רכב מורכבת המערכת?

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

טויוטה קורולה 98.

 

אני נסיתי לנתק את האנטנה מהרדיו אבל זה שינה כלום חוץ מהקליטה...

×
×
  • תוכן חדש...