Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיבלתי עד כה תגובות רבות, אך טרם קיבלתי תשובה האם מישהוא מכיר את המוצר, והאם המחיר בהשוואה למקומות אחריםהוא זול או יקר יותר.

 

 

ל'

להזכירך - זה מה שאני כתבתי לפני מספר מועט של תגובות :-

 

שניהם אלו לדעתי מגברים מצויינים יחסית למחיר. הבוס הוא מגבר חזק ואפילו אפשר להגיד די איכותי.

 

אני הייתי הולך על הבוס - הוא ללא ספק טוב יותר מהמגנט.

 

בהצלחה.

ואני עומד מאחורי המילים הללו. בכל מקרה צרי עימי קשר בה"פ - יש לי כמה עצות בשבילך.

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רנזי אם אתה רוצה שיתיחסו לדברייך ברצינות.

להבא היתי ממליץ לך לחכות שימסרו את הפרטים של המגברים, לפני שהייתי מגיב על עוצמתם\טיבם..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
רנזי אם אתה רוצה שיתיחסו לדברייך ברצינות.

להבא היתי ממליץ לך לחכות שימסרו את הפרטים של המגברים, לפני שהייתי מגיב על עוצמתם\טיבם..

צודק. אני חוזר בי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

בלאקמזדהF תלמד משפט לחיים ש-מ-א-ו-ד יעזור לך.

כסף לא משקר !

ואם יש משהו זול זה אומר שהייצור שלו זול והחלקים שלו זולים והם בטוח לא יפסידו עליך כסף אז די לבלבל את המוח כי זה עובדות.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מיקי אי אפשר לקחת "משפט לחיים", לכתוב אותו בפורום.

ואז להגיד, "זאת עובדה, כי אני כתבתי אותו".

 

עובדות צריכים להוכיח, ולא נראה לי שעמדת במבחן המציאות.

אם תקח את אותו המגבר בדיוק, תייצר אותו בארץ, והרי לך מוצר שלפחות שילש את עלותו לצרכן.

 

האם המוצר עכשיו, טוב יותר בעינייך ?

בגלל שעלות ייצורו, הפכה להיות גדולה בהרבה ? .... כניראה שיש לך כמה וכמה דברים ללמוד בנושא לפני שאתה יוצא בהצהרות של עובדות וכו וכו ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אהה, הבנתי.

לא סתם יש כינוי שכזה, ולכן כל מה שמיוצר בסין, לא שווה כלום.

ולכן, כניראה חברה קטנה בשם KEF, מייצרת רמקולים מאוד מאוד זולים, ומאוד מאוד לא איכותיים.

נכון?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

גם חלק ממוצריה של JBL מיוצרים בסין....

 

בכל מקרה מיקי יש משפט כזה -יש משהו שנותן את התמורה שהשקעת די ויותר ,ויש משהו שלא נותן את התמורה ביחס להשקעה .

ותפסיקו להיות כלליים וילדותיים מדיי ולצאת בהצהרות כאילו הרגע חזרתם מבדיקת מעבדה מקצועית שביצעתם לכמה מוצרים של חברות מדבקה וקבעתם חד משמעית שהם זבל שלא נותנים תמורה ולא שווים כלום כי זה הרבה רחוק מלהיות האמת ...כניראה כל המגברים שנפלתם עליהם היסתכמו במכנה משותף דייהנו -PROSOUND ופה לי יש מגבר שלהםופתחתי אותו וגם השתמשתי בו וזה ניקרא זבל סיני טהור !

תוסיפו גם לרשימה את המגברים של CONCORD שמעתי 2 כאילו וזה הספיק לי להגיע למסקנה שהם לא נותנים תמורה למחיר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
גם חלק ממוצריה של JBL מיוצרים בסין....

 

בכל מקרה מיקי יש משפט כזה -יש משהו שנותן את התמורה שהשקעת די ויותר ,ויש משהו שלא נותן את התמורה ביחס להשקעה .

ותפסיקו להיות כלליים וילדותיים מדיי ולצאת בהצהרות כאילו הרגע חזרתם מבדיקת מעבדה מקצועית שביצעתם לכמה מוצרים של חברות מדבקה וקבעתם חד משמעית שהם זבל שלא נותנים תמורה ולא שווים כלום כי זה הרבה רחוק מלהיות האמת ...כניראה כל המגברים שנפלתם עליהם היסתכמו במכנה משותף דייהנו -PROSOUND ופה לי יש מגבר שלהםופתחתי אותו וגם השתמשתי בו וזה ניקרא זבל סיני טהור !

תוסיפו גם לרשימה את המגברים של CONCORD שמעתי 2 כאילו וזה הספיק לי להגיע למסקנה שהם לא נותנים תמורה למחיר.

השאלה היא איזה מחיר. מאחר וכל העולם היום עובר לייצר בסין, זאת מדיניות ולא הפחתת איכות, לכן אין אני חושב שמוצרים אשר מיוצרים בסין הם בעלי איכות פחותה. בקרת האיכות שלהם היא ברמה גבוהה ביותר, וכך גם המוצרים. לעיניין המגברים שהוצעו כאן ונשאלו ע"י ליטל - הם מגברים מצויינים אשר אולי מיוצרים בסין, ואין זה הופך אותם ל"זבל סיני". אני חושב שבמחיר שהם הוצעו לה הם נותנים תמורה מצויינת.

ואם כבר מדברים על תמורה ביחס למחיר - האם אתם, ששמעתם את המערכת של אייל, סבורים שהיא מהווה תמורה טובה למחיר ולהשקעה אותה הוא שילם...? מאחר ואני לא שמעתי אין אני יכול לחוות דיעה. תגידו אתם - אלה ששמעו. אכן, 2 כיוונים קיצוניים למושג - "שווה את המחיר".

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אם תשימו לב לא אמרתי לה אל תקחי את זה וזה לא נותן תמורה טובה למחיר אמרתי שהבוס ניראה חמוד.

לדעתי משניהם תיקחי א הבוס ולא את המגנט.

ושאתה אומר תמורה ביחס למחיר אצל אייל גם אני לא שמעתי אבל אתה יודע את המחיר ?

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

במערכת כמו שלי רק אידיוט מחפש תמורה למחיר.

היה כבר בעל עסק שבדרך כלל מאוד ביקורתי שאמר לי "שווה כל שקל" (וזה היה אפילו לפני שכיוונתי את העוצמות בין הדרייברים בצורה טובה יותר) וגם היה מי שאמר שלא (למרות שלא שאלתי אף אחד אם שווה או לא :) ).

לא אני ולא הם שמענו את המערכת מכוונת כמו שצריך אלא כמו עכשיו, רק עם כיוון של קרוס ועם עוד הרבה בעיות שכן אומנם ההתקנה הסתיימה אבל המערכת רחוקה מלהיות גמורה מבחינת כיוונים וניתן לשמוע זאת. כרגע אפשר רק לשמוע את הפוטנציאל שלה ולטעמי האישי הוא גבוה, אחרת לא הייתי משמיע במפגש :)

בכל מקרה במחיר צרכן שלה אין מה לחפש תמורה למחיר וזה תמיד ככה כשמדובר במוצרים יקרים, בכל תחום שהוא. ככל שהמחיר עולה התמורה בדרך כלל יורדת.

אף אחד כאן לא יכול לדעת מה הוא המחיר ששילמתי. אני מזכיר שאני הייתי היבואן הרשמי של רוב הרכיבים שיש אצלי ברכב ואחרים רכשתי במחירי יבואן או חנות לכן במקרה הספציפי שלי, יש תמורה טובה למחיר ששלמתי בפועל עבורה.

בת'רד הנ"ל דובר על מוצרים במחיר נמוך ולכן התמורה למחיר זה הדבר הראשון שיש להסתכל עליו.

פורסם
במערכת כמו שלי רק אידיוט מחפש תמורה למחיר.

היה כבר בעל עסק שבדרך כלל מאוד ביקורתי שאמר לי "שווה כל שקל" (וזה היה אפילו לפני שכיוונתי את העוצמות בין הדרייברים בצורה טובה יותר) וגם היה מי שאמר שלא (למרות שלא שאלתי אף אחד אם שווה או לא :) ).

לא אני ולא הם שמענו את המערכת מכוונת כמו שצריך אלא כמו עכשיו, רק עם כיוון של קרוס ועם עוד הרבה בעיות שכן אומנם ההתקנה הסתיימה אבל המערכת רחוקה מלהיות גמורה מבחינת כיוונים וניתן לשמוע זאת. כרגע אפשר רק לשמוע את הפוטנציאל שלה ולטעמי האישי הוא גבוה, אחרת לא הייתי משמיע במפגש :)

בכל מקרה במחיר צרכן שלה אין מה לחפש תמורה למחיר וזה תמיד ככה כשמדובר במוצרים יקרים, בכל תחום שהוא. ככל שהמחיר עולה התמורה בדרך כלל יורדת.

אף אחד כאן לא יכול לדעת מה הוא המחיר ששילמתי. אני מזכיר שאני הייתי היבואן הרשמי של רוב הרכיבים שיש אצלי ברכב ואחרים רכשתי במחירי יבואן או חנות לכן במקרה הספציפי שלי, יש תמורה טובה למחיר ששלמתי בפועל עבורה.

בת'רד הנ"ל דובר על מוצרים במחיר נמוך ולכן התמורה למחיר זה הדבר הראשון שיש להסתכל עליו.

בדיוק להיפך, אייל. אני לא אתווכח - כנראה שיש לנו השקפת עולם שונה במקצת. בכל מקרה - אשמח להגיע ולחוות דיעה על המערכת שלך שאין לי כל צל של ספק שאכן היא מהשורה הראשונה. המושג "שווה את מחיר" נלמד בוודאי רבות בשיעורי הפילוסופיה למיניהם. אני לא יודע אם אפשר להגיד על משהו שהוא שווה את המחיר, אלא בהשוואה למשהו אחר. לכן, גם בזכות ובגלל היותך יבואן של חלקים מהמערכת שלך - עדיין לא הופכים את החלקים הנ"ל ל- "שווים את המחיר" בזכות שקנית או השגת אותם בזול יחסית. מבחינתי, אין לכך סוף.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

רנזי הכי פשוט היית עומד באותו יום שבת בתור להיכנס לרכבו של אייל ולשמוע [עוד לפני שההביאו כרטיסן לעמדה] ולהתרשם וכדי לענות לך על שאלתך. לאחר ששמעת, פשוט היית מחליט לבד בנידון לחיוב או לשלילה..אם תבוא[אני מקווה לראותך שם] לתחרות SPL הקרובה אני מניח שהפעם תשמע את המערכת של אייל .8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האם שעון רולקס זהב נותן תמורה טובה למחיר? האם הגיטרה בלינק הבא נותנת תמורה טובה למחיר?

http://www.music123.com/Martin-D100-Deluxe-i131005.music

 

אני לא חושב שניתן לחשב את התמורה למחיר במוצרים כאלה ולדעתי מי שקונה אותם לא עושה זאת. מי שעושה את החישובים של תמורה למחיר במוצרים האלו הם אלו שפשוט לא יכולים לרכוש אותם ואז גם החישובים שלהם לא אוביקטיביים.

אלו מוצרי יוקרה ומותרות, מי שקונה אותם ממש לא מחפש תמורה טובה למחיר ואני לא חושב שזה עניין של השקפת עולם.

הדבר שכן ניתן להסתכל עליו הוא כמו שאמרת, האם במחיר שעלה המוצר ישנן אופציות אחרות טובות יותר. בגלל שלטעם אישי יש משקל מאוד גדול, כל אחד קובע זאת לעצמו וקשה להגדיר מוצר מסויים (במיוחד באודיו) כטוב ביותר במחירו וגם אם היה ניתן, זה לא אומר שהמוצר נותן תמורה טובה לכסף.

 

אני לא חיפשתי תמורה למחיר במערכת הזו. חיפשתי כיף וקיבלתי אותו מתכנון המערכת שארך זמן רב וכלל התייעצות עם בעלי חברות ומתחרים בחו"ל, רכישת הרכיבים השונים, ההתקנה, הסאונד הראשוני שקיבלתי ממנה (ששוב, אני אישית וגם אנשים שאני מעריך את דעתם מאוד מרוצים ממנו) ואני מעריך שגם מהכיוונים הרבים שיש לעשות ומהסאונד הסופי שאקבל.

 

אם אתה רוצה לנסות ובכל זאת להעריך אם היא "שווה את הכסף" מבחינתך או לא תצטרך לעשות זאת כשהיא תהיה מוצר מוגמר. זה בטוח לא יהיה בתחרות SPL הקרובה כי עוד לפני שאני מתחיל לכוון יש לי כמה דברים לסדר (למשל הפרוססור שלי שעושה עדיין בעיות). אני מעריך שגם עכשיו כמו רוב מי ששמע אצלי, גם אתה תהנה ממנה למרות שאם תבוא לחפש תמורה לכסף אני סבור שתהנה פחות ולדעתי זה דבר שגוי לעשות.

פורסם

מיקי אם אתה אומר שכסף לא משקר אז הפיתגם שהכי היה מתאים לך פראיירים לא מתים הם מיתחלפים:wink:

 

פעמיים רבות כסף משקר ויש עוד אלפי גורמים כלכלים למה הוא משקר......


×
×
  • תוכן חדש...