Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

...

אני לא חושב שניתן לחשב את התמורה למחיר במוצרים כאלה ולדעתי מי שקונה אותם לא עושה זאת. מי שעושה את החישובים של תמורה למחיר במוצרים האלו הם אלו שפשוט לא יכולים לרכוש אותם ואז גם החישובים שלהם לא אוביקטיביים.

אלו מוצרי יוקרה ומותרות, מי שקונה אותם ממש לא מחפש תמורה טובה למחיר ואני לא חושב שזה עניין של השקפת עולם.

....

אני לא חיפשתי תמורה למחיר במערכת הזו. חיפשתי כיף וקיבלתי אותו מתכנון המערכת שארך זמן רב וכלל התייעצות עם בעלי חברות ומתחרים בחו"ל, רכישת הרכיבים השונים, ההתקנה, הסאונד הראשוני שקיבלתי ממנה (ששוב, אני אישית וגם אנשים שאני מעריך את דעתם מאוד מרוצים ממנו) ואני מעריך שגם מהכיוונים הרבים שיש לעשות ומהסאונד הסופי שאקבל.

...

מחזק את דברי אייל, אמנם ההשקעה שלי הרבה יותר נמוכה אבל עדיין גבוהה ממערכת ממוצעת(ועדיין לא הסתיימה), רצ"ב ציטוט של עצמי מהת'רד שפתחתי כשסיימתי לבנות את המערכת שלי:

 

...

לגבי הרכיבים - הם נמצאים בחתימה שלי, בבקשה בלי שאלות של כמה זה עלה לך וכמה ההוא עלה לך, אני אתן לכם הערכה כללית של סך הרכיבים ברכב כולל החיווט והדיינאמט - משהו באיזור 21K, אבל כמו שאמרתי פה לכמה אנשים, הכסף זה לא מה שחשבתי עליו בזמן שקניתי את הכל, חשבתי על התוצאה הסופית שאני דיי מרוצה ממנה, אין לי כסף מיותר ואפילו יש לי מינוס בבנק, אבל אני עובד בשביל הכיף שלי, בשבילי ההשקעה הפיזית שהשקעתי הייתה הרבה יותר דורשת, מאתגרת וקשה מאשר בזבוז הכסף, ובכדי למנוע שאלות נוספות - לא עשיתי ביטוח, לא משתלם לדעתי, אני אנקוט בכמה שיותר כללי בטיחות ואזהר....

 

בשורה התחתונה, כשיש את הכסף להשקיע זה לא מה שמניע אותך בזמן הרכישה אלא המחשבה על התוצאה הסופית ואם היא מספקת אותך אזי הרווחת.

 

איציק.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם שעון רולקס זהב נותן תמורה טובה למחיר? האם הגיטרה בלינק הבא נותנת תמורה טובה למחיר?

http://www.music123.com/Martin-D100-Deluxe-i131005.music

 

אני לא חושב שניתן לחשב את התמורה למחיר במוצרים כאלה ולדעתי מי שקונה אותם לא עושה זאת. מי שעושה את החישובים של תמורה למחיר במוצרים האלו הם אלו שפשוט לא יכולים לרכוש אותם ואז גם החישובים שלהם לא אוביקטיביים.

אלו מוצרי יוקרה ומותרות, מי שקונה אותם ממש לא מחפש תמורה טובה למחיר ואני לא חושב שזה עניין של השקפת עולם.

הדבר שכן ניתן להסתכל עליו הוא כמו שאמרת, האם במחיר שעלה המוצר ישנן אופציות אחרות טובות יותר. בגלל שלטעם אישי יש משקל מאוד גדול, כל אחד קובע זאת לעצמו וקשה להגדיר מוצר מסויים (במיוחד באודיו) כטוב ביותר במחירו וגם אם היה ניתן, זה לא אומר שהמוצר נותן תמורה טובה לכסף.

 

אני לא חיפשתי תמורה למחיר במערכת הזו. חיפשתי כיף וקיבלתי אותו מתכנון המערכת שארך זמן רב וכלל התייעצות עם בעלי חברות ומתחרים בחו"ל, רכישת הרכיבים השונים, ההתקנה, הסאונד הראשוני שקיבלתי ממנה (ששוב, אני אישית וגם אנשים שאני מעריך את דעתם מאוד מרוצים ממנו) ואני מעריך שגם מהכיוונים הרבים שיש לעשות ומהסאונד הסופי שאקבל.

 

אם אתה רוצה לנסות ובכל זאת להעריך אם היא "שווה את הכסף" מבחינתך או לא תצטרך לעשות זאת כשהיא תהיה מוצר מוגמר. זה בטוח לא יהיה בתחרות SPL הקרובה כי עוד לפני שאני מתחיל לכוון יש לי כמה דברים לסדר (למשל הפרוססור שלי שעושה עדיין בעיות). אני מעריך שגם עכשיו כמו רוב מי ששמע אצלי, גם אתה תהנה ממנה למרות שאם תבוא לחפש תמורה לכסף אני סבור שתהנה פחות ולדעתי זה דבר שגוי לעשות.

עכשיו אנחנו באותו הראש.:wink:

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אדי תגיד לי כמה אנשים "נדפקו" בגלל שהם חיפשו מציאות וקיבלו רפרביש וכל מיני זבל ?

כמו שאמרת פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים.

לומדים מטעויות ואני בטוח שאתה גם לא מחפש מציאות ואתה תקנה ממקום שאתה סומך עליו ותשלם יותר למרות שיש מצב שהוא יותר יקר מהתחנה המרכזית למשל.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

האמת ידידי לא ממש.....יש לי לא מאט דברים שהבאתי במחירי מציא אומנם קיים סיכוי שזה יתקלקל אבל אם מוצאים מציא איכותית אז הסיכוי שהיא מקולקלת דיי נמוך כמובן שכול בפרופורציות למינהן....

אם מחפשים טוב יכולים לימצוא הרבה דברים טובים ואיכותיים במחירים טובים אפילו במקומות מלכולכים...

פורסם

אז אתה מוכן לקחת את הסיכון שהמוצר איכותי במקום שאתה יודע שיש לו מוצרים לא טובים.

 

אני לא אדם כזה ואני מוכן לשלם עוד 100-200 שקל בשביל לדעת בוודאות שזה מוצר סוג א' ולא היה שימוש בו וגם שיהיה בוא אחריות של יבואן הרשמי ולא ה"אחריות" שהמוכר מבטיח לך.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

לפעמים קונים מוצר זול במחיר X ובטוחים שעשיתם את עסקת חייכם אבל, לאחר שהפעלתם אותו אתם מתאכזבים ומוצאים את עצמכם לאחר תקופה קונים את מוצר עדיף ב 2X.

 

לעיתים עדיף מהתחלה להשקיע טיפה יותר ולקנות מוצר ב2.5X במקום לבזבז 3X.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אתם יוצאים מפרופורציות.

לא מדובר במערכת של 15 אלף, שקל.

מדובר על מגבר חיקוי או לא. של בוס , שזה מגבר בסיסי, שאת העבודה הוא עושה. והוא נותן מענה סביר ביותר ליחס המחיר שליטל תשלם עליו, ועם זה מיוצר בסין או סינגפור, זה לא משנה, כי גם המקורי מיוצר שם. ומה לעסות .אתם חיייבים להודות הרוב הדברים משם יחסית (בדגש יחסית) אמינים. כי פסי היצור שם עומדים בתקנים, והם רוצים להוציא דברים טובים כי גם היבואן לא רוצה להביא זבל שיחזור אליו.

 

אז אין להשוות מגבר של 2500 שקל של רוקפורד (70% מהמחיר זה השם!!!!!!, והרווח של היבואן !!!!!) כי ליצר מגבר בסין עולה מקסימום 30 דולר. וזה ביחס למחיר בארצות הברית.

 

ומגבר שעולה בארץ 500 שקל חדש. הוא פשוט בלי תג מחיר של החברה,

כי עם היבואן של רוקפורד היה מחליט להביא לארץ מגבר חיקוי של בוס עם החותמת של רוקפורד, הוא היה מפרסם בחוברת שלהם שהוא חלק מדגמים שלהם בארץ . הוא היה נמכר לא פחות מ 1400 שקל חדש . והוא יחסית יותר חזק מהדגם ה 4004 החדש שלהם.

 

 

בדוק (ליצר בסין מחזיק מפתחות עם סמל של רכב. עולה 20 סנט, כ שקל.) הוא ימכר בארץ ב 10 שקלים לפחות.

 

 

ודבר אחרון. אל תעשו השוואה בין ליטל, שרוצה רק לשמוע סביר באוטו ולא להשקיע את האוטו המערכת.

מול אייל (וכפי שזה נראה גם אני בעתיד , התמכרות) שמרכיבים מערכת באלפי שקלים. שמחפשים את האיכות, ומוכנים להשקיע את הכסף.

ותאמת היתה לי מערכת בת זונה באוטו. מגבר של לאנזר 800 שחור. ומגבר 2 יציאות של רד סאונד. וזה היה בפזו 309 . קומפוננטים של רד סאונד מקדימה ומאחורה. ורדיו דיסק של פנסוניק. והיה לי סאב של פיוניר 600 יהלום.

ושמעו סבבה. ורוב הדברים היו משומשים. הסאב, הרדיו, המגברים שהיו משומשים. רק הקומפוננטים היו חדשים. הכול עלה כ 2000 שקל. עם חוטים , ועם בתי פיוז, ושמעו חזק. לחלוטין.

 

והיום יש לי קומפוננט של אינפיניטי ראפארנס מקדימה, JBL מקביל מאחורה,

סאב של מטורף של JL 12W7. מגבר של לאנזר 1000W. מונו בלוק דיגיטלי של אראפקוויק.

רדיו דיסק של פיוניר 860 פרימייר. חיווט של לאנזר 4 G קבל דיגיטלי של דרגסטר, וזה עוד בסימן של התקדמות קדימה.

ואין מה להשוות אין העבר והווה. ולפני הW7 היה את האינפיניטי קאפא פארפקט. שגם הוא לא פראייר.

 

אז שוב הכול בפרופורציה . ברצון להשקיע.

אבל רציתי להתקדם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
בלאקמזדהF תלמד משפט לחיים ש-מ-א-ו-ד יעזור לך.

כסף לא משקר !

ואם יש משהו זול זה אומר שהייצור שלו זול והחלקים שלו זולים והם בטוח לא יפסידו עליך כסף אז די לבלבל את המוח כי זה עובדות.

כסף לא משקר. נקודה.

יש מקרים שזה לא עובד כי אם תקחו מוצר כמו קומפוננט של alpha sonic תבדקו מחיר בארה"ב,

ואח"כ תבדקו בחנויות בארצנו תגלו הפרשים אדירים.כנראה שכאן זו הפקעת מחיר ישראלית טיפוסית.

אבל בכל דבר יש איזון.

אם תנסו למכור מגברמשומש של jbl 75.4 ב2000 ש"ח כנראה שאף אחד לא יכנס למודעה.

המחיר של המגבר הזה ,קבוע באופן יחסי.והוא נקבע ע"י מס' גורמים.

הוא עולה 200 $ בדיוטי ,וזהו .

בארץ עולה יותר כי יש מיסים,וזהו.

 

מוצר איכותי /מיוחד/נדיר/hi-end תמיד יקבל תג מחיר גבוה.

אם תייצר את הjbl 75.4 בארה"ב (תוך שימוש ברכיבים בעלי סטיה נמוכה במיוחד,ובהרכבה ידנית)

מן הסתם המחיר יעלה משמעותית.

שווה את הכסף? אולי רק בעיני המתבונן.

asafay1 מוכן לנסוע עם מגבר שמרכיבים על ריקשות בגבול הסיני עם מנצ'וריה.

EyalR נוסע עם מגבר שיכול לשמש חלום רטוב לאוהבי ה-hi-end .

ושניהם מרוצים מהתוצאה הסופית.

שורה תחתונה .כסף לא משקר .היחס בין עלות /מחיר יכול להשתנות, אבל אם מי שקונה מוצר

מבין למה הוא שילם סכום מסויים ומוכן לשלם על הספקים גבוהים/איכות בנייה טובה יותר/יחודיות , שייהנה,כי מבחינתי זה מוצדק.

ZZR

פורסם

אז אם אתה יכול ליכול להביא מאוטופרט מונובלוק של רוקפורד 501D ב4500שקלים אבל מיבואן המקביל את מביא אותו 2000 שקל פחות....מה גם אז המחיר לא משקר? אתה תישלם עוד 2000שקל בגלל שאוטופרט מוכרים אותו ולא שלומי מירוחם יבואן מקביל......

 

מיקי,אני לא מדבר איתך על 100 או 200 שקל אלה על סכומים הרבה יותר גדולים....

פורסם
אתם יוצאים מפרופורציות.

לא מדובר במערכת של 15 אלף, שקל.

מדובר על מגבר חיקוי או לא. של בוס , שזה מגבר בסיסי, שאת העבודה הוא עושה. והוא נותן מענה סביר ביותר ליחס המחיר שליטל תשלם עליו, ועם זה מיוצר בסין או סינגפור, זה לא משנה, כי גם המקורי מיוצר שם. ומה לעסות .אתם חיייבים להודות הרוב הדברים משם יחסית (בדגש יחסית) אמינים. כי פסי היצור שם עומדים בתקנים, והם רוצים להוציא דברים טובים כי גם היבואן לא רוצה להביא זבל שיחזור אליו.

 

אז אין להשוות מגבר של 2500 שקל של רוקפורד (70% מהמחיר זה השם!!!!!!, והרווח של היבואן !!!!!) כי ליצר מגבר בסין עולה מקסימום 30 דולר. וזה ביחס למחיר בארצות הברית.

 

ומגבר שעולה בארץ 500 שקל חדש. הוא פשוט בלי תג מחיר של החברה,

כי עם היבואן של רוקפורד היה מחליט להביא לארץ מגבר חיקוי של בוס עם החותמת של רוקפורד, הוא היה מפרסם בחוברת שלהם שהוא חלק מדגמים שלהם בארץ . הוא היה נמכר לא פחות מ 1400 שקל חדש . והוא יחסית יותר חזק מהדגם ה 4004 החדש שלהם.

 

 

בדוק (ליצר בסין מחזיק מפתחות עם סמל של רכב. עולה 20 סנט, כ שקל.) הוא ימכר בארץ ב 10 שקלים לפחות.

 

 

ודבר אחרון. אל תעשו השוואה בין ליטל, שרוצה רק לשמוע סביר באוטו ולא להשקיע את האוטו המערכת.

מול אייל (וכפי שזה נראה גם אני בעתיד , התמכרות) שמרכיבים מערכת באלפי שקלים. שמחפשים את האיכות, ומוכנים להשקיע את הכסף.

.

כמה שאתה צודק, כמה שדבריך פה נכונים. אתה כניראה רואה את כל התמונה ולא מחסיר פרטים.

בשונה מאחד כמו מידן שבמבחן עיוור ,גם הוא לא יבדיל בין זבל סיני טוב למגבר של מותג,אבל חוץ מזה הוא מבלבל במוח . בנוסף על כך אני מאמין ששיטת "אני שומע בעיניים" עובדת חזק אצלו כל עוד הוא שומע ובעין שלו רואה שרשום שם של מותג אז הוא יהיה מבסוט..

כמו שאמרת "פראיירים לא נעלמים, רק מתחלפים" בהקשר הכוונה שפראיירים שמשלמים הרבה רק כי רשום מותג ויש מצבים שבכלל המחיר היקר לא יצדיק את התמורה. אין להם פשוט עמוד שידרה אלה יקנו משהו וישלמו הרבה עוד לפני ששמעו אותו העיקר שהמצפון המזוייף שלהם מבין שזה מותג.

אני כבר יכול לומר לך במפגש שבחור מהפורום[לא יזכיר שמות , היו כמה כמוהו] בא אליי שמע אצלי ונידהם מהתמורה המטורפת שהמערכת שלי מביאה [750 שקל בנאדם ],לעומת המערכת שלו שעלתה הרבה יותר ממה שאני השקעתי.וחבל שאדון מידן הקשקשן לא הופיע למפגש והיה רואה ולומד כמה דברים ועובדות .בנאדם אתה לא ראית ולא שמעת את הסטאפ שלי אז כמה אתה יכול לדבר ולהשמיץ -זה ממש לא לעניין ולא מקצועי . תבוא לאיזה מפגש או לתחרות הקרובה ונדבר ונסגור עניינים! כאילו מה אתם חושבים שהרכיבים של מגבר מותג שונים ממגבר אחר? כל הרכיבים מיוצרים ע"י כ 4 [מוטורולה ,טושיבה וכו']חברות המשווקות את הרכיבים למגברים. ככה שאל תתפלא אם ניפתח סתם דוגמא JBL ואת הFURI שלי והם יהיו זהים ברובם או בשלמותם.סה"כ את המותגים שלכם שאתם ממוגנטים אליהם לא בונים בירח. בונים אותם בכדור הארץ[אני לא יתפלא אם באותו מפעל שזבל סיני טוב יוצא ממנו]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

למה הדיון צריך לחזור על אותם דברים פעם אחר פעם. אסף, מי שקונה מותג יקר הוא לא פרייאר ובטח שזה לא קשור לעמוד השידרה שלו הכל תלוי מה הן הסיבות שבגללן הוא רכש את המותג. כמו כן תחת המושג "מותג" נכנסים מוצרים בטווח מחירים מאוד גדול, צריך להיות יותר ספציפי. כשאתה כותב את הדברים האלו זה ממש נראה כאילו אתה רושם אותם מתוך מרמור מסויים.

 

אני מעתיק לכאן דברים שרשמתי בת'רד אחר-

"כשאתה קונה מגבר יקר אתה משלם על כמה דברים:

1. עמידה בהצהרות - הנתון שיותר מעניין אותנו הוא הוואט. מגברים זולים יותר לרוב לא עומדים בהצהרות באין אם זה הספק, עיוותים, קרוסים וכו'. מגברים יקרים לא רק שעומדים בהצהרות אלא לרוב נותנים למשל הספק גבוה מהמוצהר.

אומנם הויכוח הוא האם באמת ניתן לשמוע את ההבדלים האלו אבל את אותם האנשים בטח לא יספק מבחן אחד של מאגנט כנגד אלפיין והאמת, לא בטוח שיספק אותם שום מבחן. כל עוד הם מייחסים חשיבות לנתונים הללו אין פסול בכך שחברות שבונות מגברים עם נתונים טובים יותר, יגבו על כך יותר כסף.

 

2. אמינות, שירות ואחריות - לא תמיד זה בא ביחד אבל לרוב כן כי יש גיבוי מלא של היצרן. יש חברות שכל מגבר שלהן נבדק לפני שנשלח ושיכול להחזיק שנים רבות ויש כאלו שלא. יש חברות שמעניקות שנה אחריות, יש כאלו שחמש ויש אפילו כאלה שמעניקות אחריות לכל החיים. אם אתה קונה מגבר מחברת היי אנד הרבה פעמים אתה יכול לדבר לא רק עם נציג שירות לקוחות אלא לקבל מידע ישיר מאדם בכיר בחברה, לעיתים אפילו מהמהנדס או הבעלים, ישנם אנשים שהעובדה הזו מאוד חשובה להם ועל כך הם מוכנים לשלם. אוסיף ואומר שיש חברות שמציעות למשל אחריות ל5 שנים ויש כאלה שנותנות גם אחריות לכל החיים.

 

3. איכות רכיבים. כמובן שניתן לטעון שלא ניתן להבדיל בין קבל זה או אחר או כל רכיב אחר שיש במגבר אבל ישנם רכיבים בעלי נתונים טובים יותר על הנייר ולכן מחירם גבוה יותר. וכל עוד יש מי שמיחס לכך חשיבות, יגבו על כך כסף. ההבדלים יכולים להיות גדולים מבחינת עלות היצור.

 

4. עבודת יד/מכונה. גם כאן ניתן להתווכח אבל כמו שיש מי שמעדיף נעל עבודת יד למרות שלא בטוח שהיא תהיה באיכות גבוהה יותר מנעל שיוצרה במכונה כנ"ל בנוגע למגברים.

יש אנשים שמוכנים לשלם תוספת רק עבור הידיעה שהמוצר שהם קנו אקסקלוסיבי ולכאן גם אפשר להכניס סעיף נוסף שקשור לכל הקודמים וזה יוקרה.

 

ישנם בטח עוד דברים אבל השעה מאוחרת ואני חושב שהנקודה הובהרה. כל אחד קובע מה שווה לו. בכל תחום ככל שעולים במחיר התמורה ביחס אליו קטנה."

 

אסף, אני רוצה מגבר שמספק 150WX2 ב4 אוהם. מה הוא המגבר הכי זול שיכול לספק את הנתון הזה? אני מעריך שרק מגבר של מותג יוכל לספק את ההספק הזה.

פורסם

אייל לא דיברתי עלייך ואנשים כמוך אתה יודע זאת.[משום שאתה לא שולל דברים חד משמעית וחורץ גורלם וזאת מבלי שהתנסת במוצר המדובר]

דיברתי על אנשים סיגנון מידן ששוללים הכל בלי שהתנסו במציאות באותם דברים ובעיקר מבססים את דבריהם כשליפה מהשרבול וע"פ סטיגמות ילדותיות ולא מקצועיות.ואלו בעניי חסרי עמוד שידרה.

ככה שאני כלל לא נגד קניית מגבר ממותג כמו שאני לא נגד קנית מגבר עלום שם שניבדק ונימצא כנותן תמורה מעולה למחיר והרבה מעבר.מי כמוך יודע טוב מאד על מה דיברתי ולמה התכוונתי..

 

אני מש לא ממורמר , אני אומר זאת שוב מצבי הכלכלי יכול גם לאפשר לי לקנות מחר מגבר בסכום של 2500 שח נגיד אבל אני לא מוצא לנכון לעשות זאת היות ואני במבחן האמת יודע שהמגברים שלי מספקים אותי ועושים את העבודה במקרים מסויימים טוב יותר ממגברים אחרים המשתייכים למותג.

אולי אני כללי מדיי במונח"מותג" אבל בכללי הכוונה למגברים בסדר גודל של 800-1100 שח. זה באופן כללי.

אם כל 4 הסעיפים אני די מסכים איתך זה כבר אמרתי בדיון שממנו העתקת שוב את דבריך הנ"ל לכאן.

לגבי ההערה האחרונה שלך נכון אני מסכים כי מגברי זבל סיני לא ניתקלתי במשהו שבכלי עובר את ה70RMS לערוץ יכול להיות שקיים דבר כזה בכל אופן אני כרגע לא שמעתי אחד כזה וראיתי במציאות.

אבל לא איזכרת שום פסיקה לגבי גישור ומכך כידוע לך יש מגברים זבל סיני 4 ערוצים ש2 גישורים יכולים להפיק את ההספק שנקבת ואפילו יותר..אין כרגע טעם שאני אזכיר שימות וכו' זה לא רלוונטי כרגע.

 

יום טוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

גישור זה משהו אחר ולכן אי אפשר לעשות את ההשוואה הזו. מה קורה אם אני רוצה למשל לגשר את ה2X150 לערוץ אחד? איך אני אגיע להספק הזה עם מגבר 4 ערוצים? לא משווים כך.

 

בקיצור אי אפשר להכליל ולקרוא למי שקונה מגבר יקר פרייאר וגם לא למי שקונה מגבר זול. לכל אחד יש שיקולים שונים ואני שמח שעל כך אנחנו מסכימים.


×
×
  • תוכן חדש...