Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מכיר בוסטר התנעה של TOPDON?


פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.benda.co.il/product/99213-150-00/

נתקלתי בו לפני שבועיים, היה במבצע 249 ש"ח

אבל התלבטתי עד שפספסתי את המבצעים והמחיר עלה ל-400.

אבל בגדול, רציתי חוות דעת - אם מישהו קנה / מכיר

האחריות היא של בנדא

אני מחפש בוסטר מומלץ עד 250 שקל, יש דבר כזה בארץ?

 

 

פורסם (נערך)

במחיר כזה או קצת יותר אתה קונה utrai שלא מעט מבאי הפורום משתמשים וממליצים עליו. 

לגבי בוסטר ממש זול לא משנה מה כתוב בפרסומת, יתן ביצועים גרועים בדיוק כשאתה זקוק לו, אז מה יש לך לקנות אותו? 

אגב גם הבהמה הכי חזקה בעולם לא תיתן לך כלום עם תנינים עלובים וכבל שרובו פלסטיק. את הזרם אתה צריך בתנינים, לא בקופסא. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

איפה אני קונה את הבוסטר שהמלצת עליו - utrai במחיר כזה?

אגב, פעם ראשונה שאני שומע עליו, בדרך כלל ממליצים על NOCO

 

הסיבה שאני לא רוצה להשקיע הרבה - בוסטרים כאלה מחזיקים בדרך כלל שנתיים

הקיץ מגיע, הוא יושב ברכב, הסוללה מתנפחת מתישהו, וכבר היה לי מקרה עם בוסטר בן שנתיים

התנעתי איתו והוא כמעט התפוצץ, התחיל לצאת עשן והסוללה התאבדה.

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, boli19 כתב:

הסיבה שאני לא רוצה להשקיע הרבה - בוסטרים כאלה מחזיקים בדרך כלל שנתיים

נוקו מחזיק הרבה יותר משנתיים, שווה כל שקל, ממליץ

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, Jack457 כתב:

במחיר כזה או קצת יותר אתה קונה utrai שלא מעט מבאי הפורום משתמשים וממליצים עליו. 

לגבי בוסטר ממש זול לא משנה מה כתוב בפרסומת, יתן ביצועים גרועים בדיוק כשאתה זקוק לו, אז מה יש לך לקנות אותו? 

אגב גם הבהמה הכי חזקה בעולם לא תיתן לך כלום עם תנינים עלובים וכבל שרובו פלסטיק. את הזרם אתה צריך בתנינים, לא בקופסא. 

ממליץ על utrai 

אצלי שנתיים ולא אכזב עד עכשיו אף פעם 

פורסם
לפני 5 שעות, Camaro 92 כתב:

נוקו מחזיק הרבה יותר משנתיים, שווה כל שקל, ממליץ

מצטרף להמלצה. יש לי אחד ברכב gb40 שקניתי ב 2021. עדיין עובד היטב. התניע פעמיים רכבים כשהייתי צריך. 

 

עם זאת, באמאזון יש בוסטרים באיזור 200 שקלים.. וגם מנפחים אוויר.

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם זה עוזר, לי יש בוסטר שלהם בשנה האחרונה (V2200 Plus, 16000mAh) זה אמנם טווח קצר מדי בשביל לבסס אמינות, אבל בסה״כ עושה את העבודה. 
הספקתי להניע איתו כבר כמה פעמים רכבים עם מצבר חלש מאוד - אני מצאתי את הכפתור BOOST שלו די שימושי.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 דקות, boli19 כתב:

חוץ מ-NOCO , איזה עוד יצרן מומלץ? - מבחינת אמינות סוללה, בטיחות וכו'

Antigravity (לא סיני)

משלוח - אם אין ישיר לארץ, ממליץ דרך Redboxparcel

אני מבין שהתעלמת מ UTRAI כי אתה מחפש לא סיני?

לגבי UTRAI במידה וכן רלוונטי לך

תחפש בעליאקספרס UTRAI Booster

תסנן לפי ביקורות, הוא עולה סביב 55$ ללא מבצעים

ו 46$ במבצעים של נובמבר ואולי גם בקיץ

הוא מניע יפה מאד רכב 1.6 ליטר ויותר מזה

פורסם
לפני 9 שעות, גולדן191 כתב:

Antigravity (לא סיני)

אני סקרן על סמך מה אתה ממליץ עליו. איזה מודל? היה לך? מכיר מישהו שמשתמש בו? 

 

 

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 1 דקה, Jack457 כתב:

אני סקרן על סמך מה אתה ממליץ עליו. איזה מודל? היה לך? מכיר מישהו שמשתמש בו? 

 

 

 

ביקורות ברדיט, אך עם זאת, חובה לחפש לפי דגם ספיציפי אם רוצים לרכוש, כמו כל דבר היום בערך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...