Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מכיר בוסטר התנעה של TOPDON?


פוסטים מומלצים

פורסם

כדי שמישהו בטעות לא ירכוש, יש להימנע מקנייה של בוסטר ב 70 ש"ח

70 ש"ח זהו מחיר של סוללה ניידת 20,000mAh, ללא יכולת הנעה

 

בוסטר של UTRAI יעלה סביב 180 ש"ח היום, במבצעים סביב 150 ש"ח, חבל לקנות משהו ב 70 שלא בטוח יעבוד.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, גולדן191 כתב:

ביקורות ברדיט, אך עם זאת, חובה לחפש לפי דגם ספיציפי אם רוצים לרכוש, כמו כל דבר היום בערך.

 

תשמע. אני אגיד בעדינות. פחות כדאי להסתמך על אתרים שכותבים בהם מן היקב ומן הגורן. אני לא הייתי ממליץ על מוצר שלא התנסיתי בו אישית או מכיר מישהו שהתנסה בו אישית. בשביל זה בעיקר קיים הפורום.

אמנם הניסיון שלנו לפעמים אנקדוטלי אבל אנחנו לומדים לסמוך זה על זה. 

מציע לך למשל לבדוק ממתי הביקורות הללו. 

ספציפית antigravity, היה לי (מזמן) את ה- XP-10 שבזמנו נחשב מוצר מוביל שלהם. הוא איבד מתח כל הזמן, הניע רק במצב BOOST, ותוך שנתיים התנפח ונשלח למיחזור. המחיר שלו דומה לנוקו וכפול מהיוטראי המקבילים, והם לא שולחים לישראל. ברשת הביקורות עליו היו מעולות (אבל מאוד מזמן). 

אה, ומה לעשות שיוצא שהוא מיוצר בסין (החברה עצמה מקליפורניה, אם חשוב לפות"ש איפה המנכ"ל שותה אספרסו) 😇

  • מבאס 1
  • מעניין 2

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 2 דקות, Jack457 כתב:

ספציפית antigravity, היה לי (מזמן) את ה- XP-10 שבזמנו נחשב מוצר מוביל שלהם. הוא איבד מתח כל הזמן, הניע רק במצב BOOST, ותוך שנתיים התנפח ונשלח למיחזור. המחיר שלו דומה לנוקו וכפול מהיוטראי המקבילים, והם לא שולחים לישראל. ברשת הביקורות עליו היו מעולות (אבל מאוד מזמן). 

 

מבאס לשמוע, אז בהחלט צריך להזהר עם רדיט, תודה

אז רק UTRAI או NOCO

עוד לא שמעתי על תקלות או תלונות עליהם

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 17 דקות, Jack457 כתב:

אני לא הייתי ממליץ על מוצר שלא התנסיתי בו אישית או מכיר מישהו שהתנסה בו אישית. בשביל

מצטרף לדעתך,

עם זאת, למשל באמאזון, שקניתי עד כה המון המון מוצרים, למדתי שמוצרים טובים זוכים לפחות ל 4.5 כוכבים בביקורות, ויש אפילו כתובית ש "לקוחות בד"כ שומרים על המוצר הזה" ששיעור ההחזרות שלו ביחס לממוצע ההחזרות קטן יחסית.

 

יש גם כתובית ש"מוצר שמוחזר לעתים קרובות" להראות שהאמינות לא איי איי איי, גם אם קיבל 4.3 כוכבים.

 

לדוגמא, מצלמת דרך שקניתי, עם מדידת מהירות. בעיניי אחלה מוצר. אבל בשימוש רק שבוע.. באמאזון היא קיבלה את התווית הלא טובה.. אז יש ויש המלצות.

 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתאריך 15.12.2025 בשעה 12:55, גולדן191 כתב:

מבאס לשמוע, אז בהחלט צריך להזהר עם רדיט, תודה

אז רק UTRAI או NOCO

עוד לא שמעתי על תקלות או תלונות עליהם

תודה רבה!

 

פורסם
בתאריך 14.12.2025 בשעה 02:10, גולדן191 כתב:

ממליץ על utrai 

אצלי שנתיים ולא אכזב עד עכשיו אף פעם 

חושב שאלך על UTRAI

יש דגם מסויים שאתה ממליץ?
יש להם הרבה דגמים

ואגב, תהיה בעיה עם המכס ברכישה של בוסטר התנעה כזה מעלי אקספרס?
אני זוכר שיש לרוב בעיה להכניס מוצרים שקשורים לרכב לארץ

עם משרד התקשורת זה לקח שבוע וחצי והייתי צריך למלא טפסים מטופשים
שבהן הייתי צריך לציין את המוצר שבחבילה הוא בתדר 40MHZ או 20MHZ וכל מיני דברים

שאפילו המוכר לא ידע להגיד לי. והכל בגלל שבתוך ההזמנה שלי היה מתג אור אלחוטי (ב-2.5 דולר) ... 🙃
 

פורסם
לפני 4 דקות, boli19 כתב:

חושב שאלך על UTRAI

יש דגם מסויים שאתה ממליץ?
יש להם הרבה דגמים

ואגב, תהיה בעיה עם המכס ברכישה של בוסטר התנעה כזה מעלי אקספרס?
אני זוכר שיש לרוב בעיה להכניס מוצרים שקשורים לרכב לארץ

עם משרד התקשורת זה לקח שבוע וחצי והייתי צריך למלא טפסים מטופשים
שבהן הייתי צריך לציין את המוצר שבחבילה הוא בתדר 40MHZ או 20MHZ וכל מיני דברים

שאפילו המוכר לא ידע להגיד לי. והכל בגלל שבתוך ההזמנה שלי היה מתג אור אלחוטי (ב-2.5 דולר) ... 🙃
 

כמה נפח מנוע יש לך?

אם עד 2.5 ליטר בנזין תלך על JS-Air

עובר מכס חלק ואין לו קשר לתקשורת, הוא לא אלחוטי בשום צורה

  • אהבתי 1
פורסם

תודה.
נפח 1.6

כשכתבתי לגבי מה שהיה עם משרד התקשורת רק הבאתי כדוגמה את הבירוקרטיה שעברתי

אני יודע שאין קשר בין משרד התקשורת לתחום יבוא מוצרים לרכב.

פורסם
לפני שעתיים, boli19 כתב:

ואגב, תהיה בעיה עם המכס ברכישה של בוסטר התנעה כזה מעלי אקספרס?
אני זוכר שיש לרוב בעיה להכניס מוצרים שקשורים לרכב לארץ

אני לא חושב. באמאזון אין בעיה. ויש מגוון מצומצם שכן נשלח לארץ בלי בעיה.

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 35 דקות, boli19 כתב:

כשכתבתי לגבי מה שהיה עם משרד התקשורת רק הבאתי כדוגמה את הבירוקרטיה שעברתי

אני יודע שאין קשר בין משרד התקשורת לתחום יבוא מוצרים לרכב.

עברתי איתם פעמיים וייה דלרוזה ונראה לי את הראוטר הבא קונה בארץ וזהו

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...