Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

אני עוזר לחבר שמסיים פרוייקט שיפוץ כללי של דירה בת עשרים. המקום נהרס עד הלבנים ונבנה מחדש ברמה גבוהה עם כל התשתיות, הרצפה, הקירות, החלונות, המזגנים וכו' - כולל חלוקה מחדש של החדרים והשקעה לא קטנה בשיפור היעילות האנרגטית. 

 

אין בעיה למצוא ברשת צ'קליסטים של קבלת שיפוץ (כבר יש לנו שלושה עמודים מלאים), אבל אשמח ללמוד מנסיונכם לאילו דברים מיוחדים כדאי לשים לב. מה למדתם בדרך הקשה כשסיימתם את השיפוץ שלכם והצטערתם שלא נבדק בדיעבד? 

 

מודה לכם מראש. 

 

פורסם

לא יודע מה המצב אצלכם, אבל בעקרון כל מה שידרוש פעילות תיקון שיהיה קשה לעשות אחרי שעוברים לגור: מים ואינסטלציה, כבלי חשמל ותקשורת, גז, איטום וריצוף

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

תעבור אריח אריח לראות שלא נסדק אחרי או במהלך ההדבקה ועדיין השתמשו בו.

 

תבדוק מיקומים של כל הכלים הסניטריים שנמצאים בול במקום ולא "זזו".

 

תבדוק שכל הניקוזים הותקנו בדיוק כמו שצריך. כלומר תפרק את הרשת או הכיסוי העליון ותראה שאכן יש חוסמי ריח ושאין כמויות הזויות של שאריות חומרי בנייה בצנרת.

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לי מושג איך בודקים את זה בזמן אמת, אבל אצלי לא הידקו את הרצפה ואחרי שנה כל המרצפות התחילו להתנדנד :S

אחרי השיפוץ הרצפה נראתה מצויין, לא ראיתי משהו שירמוז שלא עשו אותה טוב.

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

שלומות,

 

אני עוזר לחבר שמסיים פרוייקט שיפוץ כללי של דירה בת עשרים. המקום נהרס עד הלבנים ונבנה מחדש ברמה גבוהה עם כל התשתיות, הרצפה, הקירות, החלונות, המזגנים וכו' - כולל חלוקה מחדש של החדרים והשקעה לא קטנה בשיפור היעילות האנרגטית. 

 

אין בעיה למצוא ברשת צ'קליסטים של קבלת שיפוץ (כבר יש לנו שלושה עמודים מלאים), אבל אשמח ללמוד מנסיונכם לאילו דברים מיוחדים כדאי לשים לב. מה למדתם בדרך הקשה כשסיימתם את השיפוץ שלכם והצטערתם שלא נבדק בדיעבד? 

 

מודה לכם מראש. 

 

מפקח בניה. אבל זה כנראה מאוחר מדי.

 

אם זו רמת ההשקעה, ואתם מורידים שאלון באינטרנט אתם קצת מפספסים.

תביאו מהנדס בודק, שיודע מה לבדוק ויודע מה התקנים שצריכים להיות.

 

ואם לדבר מניסיון - זוויות של אמבטיה, גובה אסלות, רטיבות של קירות בחדרים רטובים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

שלומות,

 

אני עוזר לחבר שמסיים פרוייקט שיפוץ כללי של דירה בת עשרים. המקום נהרס עד הלבנים ונבנה מחדש ברמה גבוהה עם כל התשתיות, הרצפה, הקירות, החלונות, המזגנים וכו' - כולל חלוקה מחדש של החדרים והשקעה לא קטנה בשיפור היעילות האנרגטית. 

 

אין בעיה למצוא ברשת צ'קליסטים של קבלת שיפוץ (כבר יש לנו שלושה עמודים מלאים), אבל אשמח ללמוד מנסיונכם לאילו דברים מיוחדים כדאי לשים לב. מה למדתם בדרך הקשה כשסיימתם את השיפוץ שלכם והצטערתם שלא נבדק בדיעבד? 

 

מודה לכם מראש. 

 

שצריך לבדוק במהלך העבודה שהכל תקין ומתבצע לפי התוכנית/מפרט שנקבע בחוזה.

אם יש מפקח בנייה אז הוא צריך לדאוג שהכל לפי המפרט. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...