Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אילו הייתם קובעים חוק אחד בכביש


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, chezik כתב:

איסור נסיעה בפחות מהמהירות המותרת

והוספה של טווח תחתון? 

או שכולם צריכים לנסוע עם בקרת שיוט

הרי המהירות המותרת היא המקסימלית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - יש תקנות ממש לא רעות. הבעיה היא שהן פורסמו לפני למעלה מ-60 שנה ומאז מעודכנות טלאי על טלאי. הגיע הזמן לכתוב אותן מחדש בהתאם לתנאי התחבורה דהיום, בשפה מודרנית ובלי מיליון תיקונים ומחיקות, כדי שיהיו יותר נוחות להבנה ולהתמצאות.

ובאותה הזדמנות לסתום חורים כמו הגדרת הכללים לתנועה במעגל רב נתיבי.

והתיקון החשוב ביותר בכלל לא שייך לתקנות אלא לאכיפתן. 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטול את הקיום של קיה פיקנטו רובוטית..

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוק היחיד הוא שאני לא צריך לציית לאף חוק. 

יתר נתיני הממלכה, כמובן שכן, עם אכיפה קשוחה. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מסמיך את האזרחים לפנצר צמיגים של נהג שמקפח זכות ועוקף את כל התור.

וכמובן גזר דין מוות לאופנוענים עם אגזוז שמעיר את כל השכונה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

החוק היחיד הוא שאני לא צריך לציית לאף חוק. 

יתר נתיני הממלכה, כמובן שכן, עם אכיפה קשוחה. 

זה לא שייך לפוליטי? :wink:

חוץ מזה, אתמוך מישהו הוכיח שאתה לא לבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוק הציווי הקטגורי של עמנואל קאנט.

לפני כל פעולה שאתה מבצע, תחשוב מה היה קורה עם כולם היו מתנהגים כמוך.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איסור שימוש בטלפון - למעט תוכנת ניווט או מענה לשיחה מהתקן קבוע.

 

בהחלט טיפול יעיל באלא שפטרו עצמם מנסיעה במסלול שנועד לפניה שהם מתכוונים לבצע - ומבחינתם גניבת תור לגטימית. 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסט נוסף לאחר 5 שנות נהיגה וטסט נוסף לאחר גיל 70, הנוקשות של הטסט הזה לא יהיה כמו טסט רגיל שבו ככול הנראה רוב הנהגים בישראל יכשלו על סעיף כזה או אחר אלא המטרה היא פשוט לוודא שהנהג מסוגל להתשלב בתנועה של היום.

רבים המקרים שנהגים לא עלו על ההגה במשך שנים ארוכות או נסעו נסיעות קצרות ובתוך העיר בלבד, ומסיבה כזו או אחרת הם עכשיו נדרשים לנהיגה שונה ממה שהתרגלו והם פשוט לא מסוגלים להשתלב בתנועה כהלכה, אנחנו רואים את זה בשלל מקרים על הכביש:

-בכיכרות לדוגמא שנהגים פשוט לא מבינים את העקרון של בחירת הנתיב בכיכר ופתאום הרכב מהנתיב השמאלי בכיכר עם 2 נתיבים מחליט לצאת דווקא ביציאה הראשונה של הכיכר.

-כבישים חד מסלוליים בין עירונים, כשהנהג לפניך פשוט מבוהל ולוחץ ברקס חזק כל פעם שמגיע רכב מלפנים.

-נהגים שלא מבינים את התפקיד של נציב ההשתלבות, ובמקום להשתמש בו כדי להאיץ למהירות הנסיעה בכביש אליו הם השתלבו הם נשארים ב40 קמ"ש הרבה אחרי שהשלתבו כבר לנתיב הימני וגורמים להרבה רכבים להאט משמעותית את הנסיעה, או כאלה שחושבים שהכי טוב זה למהר לעבור ישר לשמאלי למרות שהם 60 קמ"ש מתחת למהירות ששאר הרכבים נמצאים בה.

נהיגה בירידות ארוכות עם רכב אוטומטי, יתא ליל לנסוע הרבה אחרי נהגים בירידות ארוכות כמו רמת הגולן, כביש סדום ערד, צומת צפית בואכה צומת הערבה והנהג לפני פשוט רוכב לאורך כל הירידה על דוושת הבלם במסכנה ומסתכן באיבוד בלמים, הם לא מודעים ליכולת הבלימה של מערכת ההילוכים שלהם גם ברכב אוטומטי ולא עשו זאת כנראה לעולם...

וכמובן הנהגת (שימו לב שפעם ראשונה שאני משתמש בהבחנה מגדרית) שבכביש 6 צפונה היתה בנתיב השמאלי וברגע האחרון החליטה שהיא צריכה לצאת במחלף לכיוון נתניה אז היא פשוט בלמה עד לעמידה מוחלטת כשמאחוריה שורה של רכבים ומשאיות בבלימת חירום חזקה כולל אוטובוס אחד שירד לשול כדי להמנע מלהכנס ברכב שלפניו ואחרי שכל הכביש עצר היא בנונשלנט חצתה 3 נתיבים ויצאה מהמחלף, לא מודעת לרגע לדרמה שהיא חוללה מאחוריה ולאסון שרק במזל נמנע.

טסט חוזר שנועד לוודא יכולת השתלבות בתנועה יכולה והתמצאות בכביש יכול להציל חיים !

 

 

 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...