Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

ברשותי יונדאי i10 2014, מנוע 1 ליטר והמפלס של נוזל הקירור ירד מתחת לL (צבע ירוק)

 

הרכב לא נוסע יותר מידי, אבל אני מקפיד ומעוניין לשמור על מסגרת טיפולים (לפחות עד שנמכור :))

האם אפשרי לרכוש נוזל ולמלא לבד בדומה למילוי שמן מנוע? או שכדאי לפנות למוסך?

 

 

תודה

 

WhatsApp Image 2024-05-10 at 10.13.44.jpeg

פורסם
לפני 29 דקות, אלעדית כתב:

לא צריך מוסך בשביל למלא

אבל אם זה חוזר על עצמו צריך לבדוק למה זה יורד - זו מערכת שאמורה להיות סגורה

אהה לא חוזר על עצמו

הרכב אצלי 10 שנים (נקנה חדש מהיבואן), פעם ראשונה שאני מתכוון למלא לבד

 

יש משהו מומלץ? הסתכלתי בספר רכב, חיפשתי קוד או משהו כמו שיש לשמנים מנוע 5W-30 ולא מצאתי

פורסם
לפני שעה, פטרזר כתב:

היי חברים

 

ברשותי יונדאי i10 2014, מנוע 1 ליטר והמפלס של נוזל הקירור ירד מתחת לL (צבע ירוק)

 

הרכב לא נוסע יותר מידי, אבל אני מקפיד ומעוניין לשמור על מסגרת טיפולים (לפחות עד שנמכור :))

האם אפשרי לרכוש נוזל ולמלא לבד בדומה למילוי שמן מנוע? או שכדאי לפנות למוסך?

 

 

תודה

 

WhatsApp Image 2024-05-10 at 10.13.44.jpeg

 

קנה נוזל מקורי של יונדאי או של ייצרן OEM. שים לב להוראות השימוש המופיעות על גבי האריזה. קיימים נוזלי קירור מוכנים לשימוש ואחרים

יש לדלל במים מזוקקים או במי ברז המיועדים לשתייה.
 

תוכל לרכוש במחסן של ייבואן הרכב או בקישור המצורף.
האם אצלך נוזל הקירור המקורי היה בצבע ירוק או אדום ?

ראה תמונה להמחשה.
 

https://www.autonahariya.co.il/items/4731096-נוזל-קירור-ירוק-יונדאי-קיה-4L-מקורי-

 

לפני 57 דקות, של כתב:

תקנה נוזל קירור ירוק של חברה טובה כמו פרסטון או משהו כזה ותוסיף 

 

צבע הנוזל לא קובע אם הנוזל מתאים מבחינת המפרטים שלו לנוזל הקירור הירוק או האדום המקורי של יונדאי.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעה, פטרזר כתב:

הרכב אצלי 10 שנים (נקנה חדש מהיבואן), פעם ראשונה שאני מתכוון למלא לבד

האם הנוזל עבר החלפה אי פעם במהלך חייו? 

בדוק מה ההנחיה עבור רכבך. אולי אפשר להחליף כבר את כולו בנוזל ידוע (אם לא המקורי) שתוכל להמשיך איתו גם בעתיד. 

פורסם
בתאריך 10.5.2024 בשעה 13:20, חולגי כתב:

זה " המקורי" בשפת האם.

אני כמעט בטוח שצריך לערבב חצי-חצי עם מים מזוקקים.

17153363994435885842592792385010.jpg

 

איפה ניתן לרכוש את הנוזל במחיר של 68 שקלים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

לקיה ריו שלי גם חיפשתי את המקורי הנ"ל, לא מצאתי 2ליטר רק 4ליטר. 2 ליטר מספיק להחלפה כי מוהלים אותו בעוד2 ליטר מים.

התקשרתי למוסך יבואן (ירושלים) אמרו לי שמוכרים גם בליטר והמחיר 90ש"ח...

בסוף קניתי ASIAN PEAK מאוטודיפו.

פורסם

אין לי כבר את הנתונים המדויקים כדי לספק הוכחות, אך בזמנו חיפשתי נתונים באינטרנט והגעתי למסקנה שנוזלי הקירור של מאזדה (FL-22) יונדאי/קיה די זהים מבחינת המאפיינים (אם אני זוכר נכון, שניהם זה Ravenol בפועל). התחליף לנוזל המקורי של מאזדה, בוודאות, הוא Asian Green של Zerex/Valvoline (יש אותו גם באדום, אבל כמובן שהצבע לא משנה מבחינת תקן). הוא נמכר במחיר נוח, כ-100 שקלים ל-4 ליטר נוזל מוכן לשימוש (ללא צורך בדילול).

פורסם
לפני כשעה, chrono כתב:

התחליף לנוזל המקורי של מאזדה, בוודאות, הוא Asian Green של Zerex/Valvoline (יש אותו גם באדום, אבל כמובן שהצבע לא משנה מבחינת תקן). הוא נמכר במחיר נוח, כ-100 שקלים ל-4 ליטר נוזל מוכן לשימוש (ללא צורך בדילול).

 

100₪ זה מחיר מופקע, ממש לא מחיר נח.

https://www.autostore.co.il/product/נוזל-קירור-ירוק-valvoline-zerex-asian/

פורסם
לפני 8 שעות, מרק10 כתב:

 

איפה ניתן לרכוש את הנוזל במחיר של 68 שקלים ?

בוקר טוב.

זה לא נקנה היום אלא לפני שנים ספורות.

אאל"ט, ברחובות אצל justmotor.

  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 8 שעות, tza כתב:

 

100₪ זה מחיר מופקע, ממש לא מחיר נח.

https://www.autostore.co.il/product/נוזל-קירור-ירוק-valvoline-zerex-asian/

 

צודק, התבלבלתי. זרקתי 100 ש"ח כי זכרתי שזה היה משמעותית יותר זול מהנוזל המקורי של מאזדה, שעלה קרוב ל-100 ש"ח לליטר (!) לא מדולל, בהשוואה אליו גם 100 ש"ח לכ-4 ליטר זה זול :)

 

עכשיו בדקתי ואכן שילמתי עליו 70 ש"ח ולא 100. וזה 3.78 ליטר, לא 4, אם כבר מעמידים דברים על דיוקם.

פורסם

IMG_20240512_095441.thumb.jpg.68e98c2b803b0e1393943aaf3cbc2ec5.jpg

 

IMG_20240512_095436.thumb.jpg.61a82a1ead6212e05587376b91fc8ef0.jpg

 

 

 

יש לי את הנוזל הזה, זה תרכיז שאפשר להכין ממנו איזה 12 ליטר נוזל קירור ואני לא צריך כל כך הרבה.

 

מי שרוצה מוזמן לקבל איזה ליטר בחינם, נמצא בראשון לציון. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...