Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שני רכיבים שניתקתי היום בניסיון להבין אם הם קשורים לקודן שאני מעוניין לנתק, ניתקתי את שניהם, ורק כשהSHMR2 היה מנותק לא היה צליל בנעילה של הרכב.

 

בכל מקרה חיברתי אותם חזרה כי אין לי למה לפרק אותם כשהם לא קשורים לקודן ככל הנראה.

 

אציין שאין לי שום פונקציות מיוחדות ברכב, לא פנסי ערפל, לא כפתורי שליטה מההגה, יש לי רק קודן, כפתור לא ידוע וכיוון פנסים.

 

 

IMG_20240421_134339.jpg

IMG_20240421_134332.jpg

פורסם

 

לפני 18 דקות, ציקציק כתב:

עובדים רגיל גם ללא שני המודולים האלו.

מה עובד רגיל?

 

"מרימי שמשות" זה לא חלונות חשמל עצמם אלא מערכת שמתקינים בארץ שסוגרת את החלונות עם נעילת האוטו.

 

החלונות עולים בנעילת האוטו כשהרכיבים האלו מנותקים?

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Buki כתב:

 

מה עובד רגיל?

 

"מרימי שמשות" זה לא חלונות חשמל עצמם אלא מערכת שמתקינים בארץ שסוגרת את החלונות עם נעילת האוטו.

 

החלונות עולים בנעילת האוטו כשהרכיבים האלו מנותקים?

כן, הכל עובד רגיל, גם ההרמת חלונות בסגירה.

×
×
  • תוכן חדש...