Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותי מעניין רק למה מועדון החמש הגדול והמכובד לא היה יכול להרים את הכפפה ולצאת גבר כמו שאומרים

בלתת את מספר המקומות הפנויים שהיה לכם שלא מילאתם באיטלקיות למועדונים אחרים לא רק אלפא רומיאו ?

זאת השאלה , כי היו הרבה מאד מכוניות טובות שלא נראו והוצגו וחבל כי תכלית האירוע הייתה חגיגת התוצרת האיטלקית .

אם היה מדובר באירוע כללי לכלל מכוניות האספנות אז לא הייתי אומר דבר , אבל לא כך הדבר .

אחרי הכל אתה אמרת שמועדון החמש הוא המועדון הגדול ביותר בישראל , אז פירסום לא הייתם צריכים

זה היה יכול להיות רק להתפשר כמעשה טוב וג'נטלמני מצדכם .

לא הייתי בארוע ולא הייתי מעורב באירגונו, אבל מקריאה פשוטה של כל הנ"ל ניראה לי שיש כאן בעיה בהבנת דבריו של בני: הוא כתב ששגרירות איטליה ביקשה במפורש גם מכוניות נוספות, לא איטלקיות, כפי שהיה בראלי המקורי. אז אם מועדון החמש היה נותן את כל המקומות הפנויים לאיטלקיות הוא אולי היה יוצא "ג'נטלמן" איתכם, אבל הוא היה יוצא מאד גרוע מול השגרירות. זכור רק שהשגרירות היא ה"לקוח" - כמו שכתב לעיל alfa_draco.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כצופה מהצד לי זה נראה קצת אחרת מההסברים שנכתבו כאן.

אני בטוח שאיטלקים פנו לכל המועדונים וביקשו משתתפים, איטלקיות,אנגליות,גרמניות קלאסיות - למה לא ! אבל למה אוניות אמריקיות וג'יפים ? זה לא נראה טוב לצופה מהצד.

תחרות המכוניות הנבחרות הית עוד יותר מוזרה, לצד היגואר שנראה לי לא שופצה בארץ (רפליקה ?), פיאט חמודה וג'וליה קשישה (ויפה) היתה בחירה מוזרה של פיאט 850 שרמת השיפוץ שלה ,איך להגיד, לא התקרב לק"מ בהשוואה לכמה מכוניות (אלפות,פיאטים) ממועדונים האחרים.

מוזר ? מתוך כל החבורה היפיפיה כל ה-4 המכוניות הנבחרות שייכות למועדון ה-5.

אני כבר לא מדבר על שידורי TV ,אולי הכתבים לא מקצועיים או אולי יחסי הציבור של מועדון ה-5 באמת ברמה גבוה (ועל זה כל הכבוד להם).

בסופו של הדבר , הרגישו מצויין מי כאן המועדון המוביל וותיק ומי עדיין צעירים ולא מקצועיים.

בתקווה לעתיד טוב יותר...

פורסם

לכולם שלום! השלום לכולם???

 

עד כה לא התערבתי, מסיבות שלי, אבל מצאתי לנכון בשלב זה כן, קודם כל כאחת מכם שותפה לתחביב הנהדר הזה שהולך ומשתבח בגלל כולנו ,כל המועדונים, ורק בגללנו, מפריעה לי הטחינה הזו (החומוס לא).

וכאחת שהייתה כאשר הרעיון היה עוד בחיתוליו ,כל הקשר עם השגרירות החל באחד מאירועי ההשקה , היחסים הלכו והתהדקו טופחו ומומשו באירועים כאלו ואחרים, השנה מועדון החמש חוגג 20 שנים, אין הרבה עמותות ומועדונים שקיימים כל כך הרבה שנים ושממומנים אך ורך מדמי החבר, כנראה בכל זאת אנחנו עושים משהו נכון , במסגרת היחסים עם השגרירות הועלו מספר רעיונות לאירועים משותפים בינהם לקשור את חגיגות ה- 20 של מועדון החמש - מועדון רכב קלאסי עתיק ל חגיגות 100 השנים למירוץ טרגה פלוריו של מכוניות קלאסיות עתיקות , כל זה היה כאשר עדיין שמשתי כמזכירת העמותה אז אם למישהו היה ספק כלשהו בין הקשר של חגיגות ה20 של המועדון לראלי לציון 100 שנים למירוץ אז שתנוח דעתו הקשר היה מכלתחילה על פי בקשת השגרירות ובהסכמת המועדון אני הייתי שם לפני כולם ואני מקווה שדברי מקובלים, המועדון לא תפס טרמפ ו/או גנב לקוח או פרסים, ההתארגנות לעניין דרשה הרבה מאד השקעה מחברי מועדון שצויינו לאורך שירשור זה ולהם התודה והברכה, הבאתי את סיפור המירוץ טרם הראלי ובתגובתי המאוחרת יותר אמרתי שאני מייחלת לכמה שיותר אירועים משותפים ושייש לא מעט שותפים לדעה זו, אז אולי במקום להתמקד בטפל נסכים כולנו שלהשקיע בעיקר, זה יותר נחמד ומועיל מה שהייה היה ומה שיהייה יהייה עוד יותר טוב (WHAT WAS WAS WAS WAS ברליץ)

אירית

פורסם
השנה מועדון החמש חוגג 20 שנים, אין הרבה עמותות ומועדונים שקיימים כל כך הרבה שנים ושממומנים אך ורך מדמי החבר

מועדון האופנועים הישראלי שחגג לא מכבר 20 שנים באירוע בן יותר מ 1500 איש ו 750 אופנועים.

מועדון סאאב ישראל שקיים כבר 22 שנים, וזה לפני כולם !

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
אם נתפצל לתתי אירגונים נעלם אם נהיה מאוחדים נוכל לעמוד מול הקנאים צרי העין והמתנכלים למיניהם ולוודא שלא יוטלו עלינו גזרות שונות ומשונות.
בני ידידי, אתה טועה ובגדול. מועדונים מותגיים היו ויהיו. זהו אינו פיצול, ומנסיוני, מועדון מותג חשוב מאוד ! לאחר שאיחדנו את פעילות מועדון סאאב עם פעילות מועדון החמש, כמעט ונעלמנו. רק מועדון מותגי יכול לשמר את המותג ואת הסמל. בברכה, אורן קיפניס

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

גם כמי שנמנע לחלוטין מדיונים - בכ"ז יש לציין שזה נראה מאוד מוזר. בערך 100 חברים ממועדוני האיטלקיות חושבים כך, ועוד כמה גורמים. לא ברורות בכלל ההחלטות שנתקבלו לגבי הזוכים והנציגים, ויש מקום לשאלות. זה שמועדון החמש נושא את הדגל של נושא העתיקות, כולם יודעים. זה שהמועדון טורח לציין את זה בקול רם וצלול בכל פעם שמועלות שאלות ותלונות - גם את זה כולם יודעים.

 

נחמד מאוד שהצטרפו מכוניות אחרות, חלקן ברמה מדהימה, לראלי (וזה לא בציניות). זה מעודד ומשמח ומראה על סולידריות ברוכה ורצויה. העובדה שהן הפכו לחלק העיקרי של שהאירוע צורמת מאוד.

 

האירוע היה אמור להיות איטלקי ולא "אמריגוארי" אבל זה מה שקרה. אנשים שהשקיעו המון בשיפוצים מדהימים של איטלקיות, שחיכו ליום כזה ממש בשביל להיראות, לקבל הכרה וקצת זמן מסך, נותרו בצד ללא כל התייחסות והם מאוד ממורמרים, והמירמור עוד גובר כשברור אילו מכוניות היו באמת ברמה.

 

אבל מה לעשות, כנראה ש...

pe' alcun gente asci 'e gatte fann' le ove

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

אדון ולוצ'ה

 

אתה וחבריך מחליטים מה הארוע היה אמור להיות...נו טוףף

שגרירות איטליה לא קיימת בשבילך, נו טוףףף

מי שקבע אילו מכוניות יזכו או לא, לא ניחשב בעיניך..נו טוףףף.

להשמיץ את מועדון החמש בחוסר יושר, נו...בכלל לא טוב.

לפגוע אישית באותם חברים לתחביב שזכו בתחרות, לאחר שהם עמלו קשה להביא מכוניות לתחרות, זה בכלל לא טוב.

ואתם חושבים שיהיה לי רצון להמשיך לקדם שת"פ בין המועדונים?

אז יש "קול רם וצלול" ויש "קול רם ועכור" וככה לא בונים שת"פ.

(הודעה זאת היא אישית, לא כחבר ועד)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
מועדון האופנועים הישראלי שחגג לא מכבר 20 שנים באירוע בן יותר מ 1500 איש ו 750 אופנועים.

מועדון סאאב ישראל שקיים כבר 22 שנים, וזה לפני כולם !

אורן

יפה נאמר!!!

אין הרבה וחבל!!! וישר כח למי שכן , והעיקר!!! לשמור שייתקיימו עוד שנים רבות ,

אירית

פורסם

שלום לכולם,

 

כרבים אחרים, ישבתי עד כה על הגדר להגיב/לא להגיב, וניסיתי תוך כדי קריאה להבין מי נגד מי, ועל מה ולמה.

 

לצערי לא השתתפתי באירוע (עם הגרמניה שלי) אף לא כצופה. אך מתוך קריאת כל הנאמר על ידי המשתתפים בדיון זה, ניתן לי להבין ש:

 

1. היה אירוע ביוזמת האיטלקים, והם הזמינו להשתתף בו את מי שרצו להזמין.

 

2. היו כאלה שקיבלו פרס /תעודה/או ציון אחר כלשהו עבור שיפוץ ותחזוקת הרכב.

 

3. יש כאלה שלא קיבלו - ונשארו ממורמרים.

 

4. במקום להבין שיש יתרון יחסי לגודל, שיש יתרון לאירגון טוב, שיש אפשרות לתפוס טרמפ לעתיד ולהעזר במועדון ה-5 ולהמריא למעלה יחד איתו - נוח יותר לקטר ולהאשים אותו.

 

5. במה מואשם המועדון? בזה שעשה מעשה לא חוקי? - לא!

 

6. בזה שהצליח? - כן!

 

 

יותר נח לקטר ולהאשים - אבל יותר טוב להצטרף, או להבין שיש בכל תחום וגם בתחום הזה סוגים ואיכויות שונים, והצוות שמחליט מי טוב יותר ומי יזכה הוא הבלעדי בנושא ההחלטה, ובוודאי שמי שמעורב איננו אובייקטיבי ואינו יכול לראות את המצב בצורה הנכונה.

 

לסיכום, כמו ברוב הנושאים בחיים, כדאי לאחד כוחות ולא לריב, לראות כיצד לבנות את הנושא ולא להרוס אחד את השני.

 

שלכם - אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אורן, עם כל הכבוד יש לך כאן כמה אי הבנות.

 

נורא מצחיק שכולם רוצים להתחרות במועדון החמש וכולם, אולי מקנאה, "יורדים עליו".

אז מועדון סאאב קיים שנתיים לפני מועדון החמש...סו ווט.

מה שיותר מגוחך הוא להאשים את המיזוג של מועדון סאאב עם מועדון החמש כגורם להעלמות מועדון סאאב.

אז לי יש זכרון ארוך ארוך ואני יודע כמו שאתה יודע למה מועדון סאאב נעלם ולמה בכלל הוא ניטמע במועדון החמש.

ובכלל, להשוות בין המועדונים זה לא במקום, כי מה היה מועדון סאאב? מה היום יתר המועדונים? גופים מסודרים עם משרד, תקנות, מנגנון גביה מסודר של דמי חבר ובעיקר התמדה, או מה שהיה בזמנו מועדון סאאב, גוף שבנוי על שנים שלושה אנשים?

אז טול קורה מבין עיניך, אורן, בדוק את מה שקרה במועדון סאאב, ואולי תגיע למסקנה שבגלל מועדון החמש יש עוד כמה סאאבים במאגר האספנות. ושום דבר לא מנע מכם להיות כמו מועדון הסיטרואנים או החיפושיות, למרות שגם להם אין מנגנון מסודר.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בכל פעם שיש איזושהיא ביקורת על מועדון החמש, המועדון לוקח אותה בצורה לא נכונה, ומיד מגיעות טרוניות מסוג של "הם מקנאים", "הם מקטרים"...

 

האירוע היה אמור להיות איטלקי, זה הרושם שכולנו קיבלנו.

לאף אחד אין בעיה אישית עם מי שזכה - אבל היו מכוניות ברמה לפחות כמו המכוניות שזכו, וזאת עובדה - מכל כיוון שתסובבו את זה, זה לא נראה טוב.

 

בפעם הבאה פשוט נקרא לזה "ראלי העתיקות" וזהו.

אף אחד לא החליט כלום - נאמר A, הייתה ציפיה לA, נעשה B.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם
בכל פעם שיש איזושהיא ביקורת על מועדון החמש, המועדון לוקח אותה בצורה לא נכונה, ומיד מגיעות טרוניות מסוג של "הם מקנאים", "הם מקטרים"...

 

האירוע היה אמור להיות איטלקי, זה הרושם שכולנו קיבלנו.

לאף אחד אין בעיה אישית עם מי שזכה - אבל היו מכוניות ברמה לפחות כמו המכוניות שזכו, וזאת עובדה - מכל כיוון שתסובבו את זה, זה לא נראה טוב.

 

בפעם הבאה פשוט נקרא לזה "ראלי העתיקות" וזהו.

אף אחד לא החליט כלום - נאמר A, הייתה ציפיה לA, נעשה B.

זה הסיכום הכי טוב פה לדעתי , הוא מדבר מהלב ואומר את מה שליבו צועק!

אנשים רבים כאן נעלבו ובצדק , כי אולי השגרירות לא ידעה את זה , אבל מועדון החמש

כמו שאני חוזר ואומר היה יכול לצאת ג'נטלמן ולתת מקומות שאין בהם איטלקיות לאנשים

עם איטלקיות .

 

זה הכל לדעתי , זה לא נעשה בגלל אי אילו סיבות וחבל .

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

סליחה, מדוע?

 

לא נתנו עדיפות למכוניות איטלקיות?

בוודאי שנתנו עדיפות כי עובדה שלא פנו למועדון הסיטרואנים.

אז מה ה"נהי והבכי".

הזמינו את המועדון שלי כשווה עם 2 מועדוני איטלקיות. אז למה שלא אוכל להשתתף עם המוסטנג שלי בארוע (איכס..אוטו אמריקאי..ועוד אוטומטי). מועדון החמש הוא מועדון של חבריו. רוצים להנות מהיתרון שבהשתייכות למועדון גדול ומורגש ומשמעותי? אתם יודעים בדיוק מה לעשות.

וחוצמיזה לא כל כך בא לי היום להיות ג'נטלמן אחרי שקראתי את ההודעות הראשונות שלכם בשרשור שבצורה לא הכי ג'נטלמנית חיפשו את התיחמולים וחוסר היושר של המועדון. ג'נטלמן קודם מברר ואחר כך יורה..לא?

ודבר נוסף, במסרים שהיו כאן בפורום לפני הארוע אתם עמדתם על כך שהאירגון נעשה איתכם ועל ידכם..אז תבואו בטענות רק לעצמכם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בנימין הספל



בתור נציגו הרשמי , לפחות לטעמי , של מועדון החמש באם כל כך הרבה אנשים מרגישים רע או לפחות יצאו עם הרגשה לא טובה מאירוע המכוניות ביום שישי ביפו סימן שמשהו לא בסדר

הרי לא יתכן שרק אתם בסדר

אין לי טענות לגבי שיפוץ רכב זה או אחר או לגבי זוכה זה או אחר

חשבת אולי שההסברה לא היתה נכונה אולי לא הובהרו דברים מראש

וגם באם שגרירות איטליה פנתה אליכם זה בסדר רק שעד כמה שהיה מובן היה מדובר באירוע איטלקי ועל זה התרעומת

לא מחפשים פה איחוד או פירוד אלא לחפש היכן הבעיה ופשוט לתקן

כל מה שאנחנו כחברי מועדון אלפא מרגישים זה פגיעה מסוימת , הרגשה לא טובה וזהו

באם זה בסדר מצידך אז בסדר ואם לא אז הכל פתוח

לא צריך לקום ולהתפאר בשנותיו או גדולתו של מועדון החמש כי המועדונים שלנו שונים באופיים מה גם שיש רבים שחברים בשניהם מטבע מכוניותיהם

לסיכום כולי תקווה שנלמד כולנו מהטעויות ונתקן

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דב מילר.

 

אני, בנימין הספל, כותב כאן כאדם פרטי והדגשתי את זה מקודם. לכן אני יכול לשחרר את הלשון שלי קצת יותר.

כל כך הרבה אנשים לא הרגישו טוב? נו, באמת...היה ארוע מוצלח, אחרי הכל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...