Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אורן: השמצות בשרשור הזה: (לא ממך)

לא ממני !!!

 

ואז אתה באותה נשימה מאשים את מועדון החמש בהעלמותו של מועדון סאאב:

"לאחר שאיחדנו את פעילות מועדון סאאב עם פעילות מועדון החמש, כמעט ונעלמנו. "

לא האשמתי אף אחד כתבתי: "מיזוג הפעילות בוצע לפני עשר שנים, לבקשת רוב חברי מועדון סאאב בעת ההיא." במהלך עשר השנים האלו קרו המון דברים, כולל חלק מהאנשים שהיו חברים וכבר לא, וכאלו שהצטרפו רק לאחרונה. הזמנים השתנו ואיתם גם הרצונות של האנשים.

 

לא משנה שאתה עכשיו סותר את עצמך ומתאמץ נורא לספר שמועדון סאאב חי, קיים ובועט כמו מועדון סיטרואן...

אז תחליט כבר...

מי כתב בועט ? לא אני. אני גם ממש, אבל ממש לא סותר את עצמי, וכן, מועדון סאאב קיים ופעיל. הטיול האחרון התקיים ב שבת ,14 במאי והמפגש הקרוב יתקיים בשבת, 2 ביולי.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאיש רב הפעלים מעלי (רב פעלים??? - נמחק על ידי בני - מעניין לדעת כמה חברים יש במועדון הסאאב ???

 

ומועדון הסאאב בעבר כמעט וקרס עקב התנהלותכם הכושלת ...נמחק על ידי בני... ואין שום קשר למועדון החמש בעניין זה.

 

אה.. ומועדון הסאאב שב לפעילות אינטנסיבית נמחק על ידי בני

לסיום - אני מחכה לראות כמה זמן יקח עד שההגנה המוחלטת שבני מעניק לך תתחיל את פעולתה.

 

ההגנה התחילה והיא תימשך עד שתבין סוף סוף להתיחס לגופו של ענין ולא לגופו של אדם

בני

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ואוו העקיצות פו חוגגות שעות נוספות...

 

 

קיצור אני שוב חושב שאם יש פה מישהו ממועדון לאנציה הם יכולים לנוח על זירי הדפנה!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
.

 

ההגנה התחילה והיא תימשך עד שתבין סוף סוף להתיחס לגופו של ענין ולא לגופו של אדם

בני

מר הספל היקר - במקרה דנן הגוף והעניין חד הם!!!

 

מעבר לכך - השתמשת במילה סוף - אז כבר הודעתי לך שלא יהיה סוף (כמה שלא תנסה לטאטא את המקרה מתחת לשטיח) לעניין !!! - זהו המקרה שאותו מלמדים ומספרים לדורות הבאים של האספנים הצעירים..(כן ממש כמו ההגדה של פסח).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
לאיש רב הפעלים מעלי (רב פעלים??? - נמחק על ידי בני - מעניין לדעת כמה חברים יש במועדון הסאאב ??? 70

 

ומועדון הסאאב בעבר כמעט וקרס עקב התנהלותכם הכושלת ...נמחק על ידי בני... ואין שום קשר למועדון החמש בעניין זה. ולכן אל תנסה אתה לקשור

 

אה.. ומועדון הסאאב שב לפעילות אינטנסיבית נמחק על ידי בני נכון !

לסיום - אני מחכה לראות כמה זמן יקח עד שההגנה המוחלטת שבני מעניק לך תתחיל את פעולתה.

 

ההגנה התחילה והיא תימשך עד שתבין סוף סוף להתיחס לגופו של ענין ולא לגופו של אדם

בני

יתר הטקסט שכתב אורן, נמחק כי הוא לא רלונטי אחרי שמחקתי לפרץ....

המשך ההתדיינות יגרום לנעילת השרשור ולמחיקת הודעות שלמות

בני

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

יתר הטקסט שכתב אורן, נמחק כי הוא לא רלונטי אחרי שמחקתי לפרץ....

המשך ההתדיינות יגרום לנעילת השרשור ולמחיקת הודעות שלמות

בני

מר הספל - בכדי לשמור על רמת הדיינות נאותה אני מצפה ממך לשמור על כללי אתיקה בסיסיים - או שאתה משתמש בשמי הפרטי או מציין את התואר מר לפני שם המשפחה - אנו לא נמצאים בשוק!!!

 

מעבר לכך חבל שאתה מוחק תגובות של שני הצדדים - או לכל הפחות תאפשר לצדדים לקרוא את הכתוב טרם המחיקה.

 

מר פרץ

כדי לשמור על רמת התדיינות נאותה ורמת אתיקה מינימלית, אמשיך למחוק כל התקפה שלך על חמשתתף אחר, במידה והיא חורגת מגופו של עניין או שרשור וכל זה בלי להתרגש יותר מדי מה"נהי ובכי" שלך שבאים אחר כך.

בני

השרשור ננעל

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...