Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מה שאתה אומר בני זה נכון בעיקרו , היה אירוע מוצלח זה אין ספק

לי רק הפריע שהוא היה יכול להיות הרבה יותר טוב , אם ניתנה הזדמנות לעוד אנשים

חובבי איטלקיות שעמלים יום ולילה ומבזבזים הון שלם על האיטלקיות שלהם להציג אותם .

כי אם כל הכבוד לעובדה שהשגרירות הזמינה גם את מועדון החמש , הנוכחות של המכוניות

הלא קשורות הרסה קצת את הנוף האיטלקי ופגעה בכמה אנשים ....

מה היה לכם כל כך קשה לתת את זה לאיטלקיות הרי היה לכם אירוע ענק ביום למחרת הלא כך ?

 

בכל מקרה מעניין אותי רק עוד דבר אחד ובזה נגמור את הדיון , איך אתה מסביר שכל הפרסים

ניתנו לאנשים ממועדון החמש ואף חבר ממועדון אחר לא זכה בשום קטגוריה ?

והדבר הכי תמוהה איך ה 850 זכתה , אפילו חובבן כמוני היה רואה בעין שיש אלפות משופצות

טוב יותר...

מעניינת אותי רק דעתך בנושא .

תודה רבה , ונתראה ביום שישי עם הווספות !

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלפא, יש לי תכונה נוראית:

 

אני לא נוהג לחוות דיעה על מצבים שלא הייתי בהם (המוסטנג בלי קרבורטור...).

אבל אתה יודע מה אולי..רק אולי..לא.לא יכול להיות..הרי זה חילול הקודש האיטלקי..אבל בכל זאת..אני נורא מתאמץ לאמר את הבלתי סביר לחלוטין: אולי..רק אולי המכוניות זכו בגלל שהן היו, לדעת בורי העם האיטלקי ששפטו שם, אולי המכוניות שזכו היו מוצלחות יותר וזכו, לא ייתכן, בצדק.

אבל זה לא יתכן כי הרי חייבים לתת "מיכסה" למועדוני האיטלקיות, לעדות המזרח, לאתיופים וגם קצת לנשים...

בקיצור, אני מניח שאלה שזכו, זכו בצדק.

וקיבלת עכשיו את דעתי על המון דברים ביחד...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אם במועדון החמש ה 850 היא המשופצת הטובה ביותר וגם היגואר XK אז כנראה זה מכסה לרומנים

וזה תעודת עניות למועדון החמש ...

שלא נדבר על הפיאט המפוארת של סגן יושב ראש המועדון ...

הכל ברוח טובה בנינק'ה אוהב אותך .... :-D

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

היי בני,

אם הבנת שיש כאן האשמה או השוואה, אני מצטער, כי אינני מאשים ואינני משווה, אלא מציין עובדה. מיזוג הפעילות בוצע לפני עשר שנים, לבקשת רוב חברי מועדון סאאב בעת ההיא. בעת האחרונה מועדון סאאב פעיל הרבה יותר, ומקיים מפגשים וטיולים בערך פעם בחדשיים. לגבי מועדוני הדה שבו והחיפושיות, אני פעיל בשניהם, ומשתתף מדי פעם גם בארגון פעילויות, במקביל למועדון סאאב, מועדון האופנועים הישראלי, ארגון משתמשי האוטובוסים, החברה להגנת הטבע, התנדבות במשטרת ישראל, פורומים ופעילויות רבות נוספות שחלקן באו במקום... (אתה יודע בדיוק !). בימים אלו אני בעיצמוה של הפקת אירוע לאחד מהמועדונים, אירוע שעוד ידברו בו רבות מאוד בקיץ הקרוב. כבודו של מועדון החמש במקומו מונח, אולם לא במקום מועדונים מותגיים, אלא במקביל. אף בעלים של סאאב משנת ייצור 2005 לא ימצא את מקומו במועדון החמש, אולם הוא חבר שווה זכויות במועדון סאאב. אין פסול בכך שאדם יהיה חבר בשני מועדונים במקביל, ואני חבר בשני מועדוני סאאב באנגליה. ד"א, מעניין כמה בעלי סאאב חברים היום במועדון החמש, אני מנחש שסופרים אותם על אצבעות כף יד אחת. לילה טוב, אורן.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אורן, אני יודע שאתה איש רב פעלים אבל לא בזה עסקנו.

 

הגבתי רק על משפט אחד ובו כתבת שהמיזוג עם מועדון החמש "גמר" את מועדון סאאב. היות וזה היה בהקשר של השמצת המועדון (במסרים האחרים) אז תיקנתי אותך, בנקודה הזאת בלבד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אורן, אני יודע שאתה איש רב פעלים אבל לא בזה עסקנו.

 

הגבתי רק על משפט אחד ובו כתבת שהמיזוג עם מועדון החמש "גמר" את מועדון סאאב. היות וזה היה בהקשר של השמצת המועדון (במסרים האחרים) אז תיקנתי אותך, בנקודה הזאת בלבד.

היכן היתה השמצה של מועדון החמש בשרשור הזה? לא במסרים שלי, וגם לא תחרות במועדון החמש. ראה מחדש את התגובות שלי לדברים שכתבו אירית בורג ובני זוהר: עובדות ודעה אישית שלי על סמך נסיון מצטבר של מספר שנים, דעה שמותר לאחרים לא להסכים איתה. לגבי ההשוואה למועדוני הדה שבו והחיפושיות, שלושת המועדונים פועלים היום באופן די דומה למרות אופיים השונה, ובשלושת המועדונים יש נחת מאופן הפעילות. כל זאת למרות שאין לנו כיום מנגנון אדמינסטרטיבי, דמי חבר וכוי"ב.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אורן: השמצות בשרשור הזה: (לא ממך)

 

"אני מרגיש שתפסו עלינו טרמפ

לצורכי יחסי ציבור של מועדון החמש וזה ממש לא משנה באם היה ארוע למחרת או לא

ארועי שגרירות איטליה היו כל התקופה ונמשכים בת"א גם כיום נדמה לי"

 

"נכון , להגיד שאמ.ג'י אולי התחרו פעם בטרגה פלוריו באיטליה זה יפה אבל ראבאק זו לא הכוונה ובטח לא הכבאית שנסעה איתנו , עכשיו תגידו שבטרגה פלוריו היו כבאיות בצידי הכביש שאם חס וחלילה יקרה משהו או שהג'יפ ויליס נשאר על אדמות איטליה מתקופת מלחמת העולם השנייה באיטליה וזה הקשר שלו למירוץ

מותר לחברי מועדון החמש הנכבדים להבין שטעו ובגדול ולטעמי מותר להם גם להתנצל"

 

"מה שנעשה כאן הוא באמת תפיסת טרמפ על צורתו המגעילה ביותר"

 

" כי במועדון החמש לא יכלו לוותר קצת על האגו שלהם ולהיות ג'נטלמנים ולומר :

אין לנו מספיק איטלקיות , אז לא נשים במקומם מכוניות לא קשורות , הנה קחו מועדון האלפא

את שאר המקומות הפנויים ותשימו במקומינו אלפות ראויות ."

 

"על נציגי מועדון החמש לדעת להגיד סליחה טעינו , האגו הוליך אותנו שולל , או להגיב לפחות ."

 

ועוד השמצה קטנה וממש מפרגנת מהפורום שלהם:

"אני חושב שמה שמועדון החמש

עשו זה בושה וחרפה וזה צריך ללמד אותנו משהו על היחסים שלנו איתם

אם בכלל!!! "

(תאמינו לי שאין לי בעיה לגבי שיתוף פעולה או לא עם אלה שלא רוצים אותי.

גם "שכחתם" שבמקומות הראשונים זכו איטלקיות..אבל לא מהמפלגה שלכם..מה לעשות..

בקיצור, תלמדו את הלקח ותדעו לשתף פעולה. אתם זקוקים לו יותר..(ואני לא עניו כאן, אני יודע)

 

אז אלו לא השמצות. ואז אתה באותה נשימה מאשים את מועדון החמש בהעלמותו של מועדון סאאב:

"לאחר שאיחדנו את פעילות מועדון סאאב עם פעילות מועדון החמש, כמעט ונעלמנו. "

 

לא משנה שאתה עכשיו סותר את עצמך ומתאמץ נורא לספר שמועדון סאאב חי, קיים ובועט כמו מועדון סיטרואן...

אז תחליט כבר...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

יצא לי לראות את התרוצצות של חברי מועדון לאנציה כדי לקדם את הארוע ולעזור להפקתו!

כל הכבוד להם! הם יצאו גדולים! פשוט יפה לראות את ההשקעה שלהם!

אני חושב שכל המועדונים בארץ צריכים לקחת דוגמא

פשוט תענוג לראות מהצד את החברה האלה!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

בקיצור מכוניות איטלקיות זה ערימת פחים מכוניות אמריקאיות זה אוטו אוטו.

נו אז מה עכשו ? מישהו יעזוב את המועדון בגלל זה?

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
בקיצור מכוניות איטלקיות זה ערימת פחים מכוניות אמריקאיות זה אוטו אוטו.

נו אז מה עכשו ? מישהו יעזוב את המועדון בגלל זה?

ומה אתה מנסה להגיד בזה?

אני לא חבר במועדון החמש ולא חבר פעיל במועדונים אחרים, וההתרשמות שלי מכל הסיפור היא שמועדון החמש יצא צודק 100% אבל אולי לא הכי חכם.

קודם כל גילוי נאות - אני בעל רכב איטלקי ורשום במועדון לנצ'יה, אם כי מעולם לא הייתי פעיל בו (סתם מעצלנות אישית).

אז זה מה שאני הבנתי מהסיפור - השגרירות פנתה באופן טבעי למועדון החמש, כי הוא המועדון הותיק, הגדול, המאורגן והרציני ביותר בארץ לרכב, עם קבלות על הרמת אירועים ברמה גבוהה. צעד יפה היה מצד המועדון לפנות למועדוני האיטלקיות ולשתף אותם באירוע. המועדון גם פתח את ההשתתפות לכל חבריו, כראוי. עד כאן הכל טוב ויפה, צודק, הוגן ומתחשב.

אבל, אם המועדון היה שם טיפה יותר דגש על שיתוף איטלקיות, זה היה מוסיף טעם לאירוע וטעם טוב בפה למועדונים האחרים. לדעתי האישית, בתור צופה בטלויזיה ומבחוץ, נראה קצת חורק שאת ההצגה "גנבו" יגואר וקדילאק נושאות דגלי איטליה. המכוניות אכן מרשימות, והיה צפוי שיהיו מוקד התעניינות (בגלל זה ה"גנבו" בגרשיים, כי הן זכו בתשומת הלב ביושר). אבל אירוע כזה היה נראה יותר "ראלי איטליה" אם המכוניות נושאות דגל הטריקולור היו יותר... איטלקיות...

אם המטרה המשותפת היא בסופו של יום - ליצור טעם של עוד, ליצור רצון לשיתופי פעולה נוספים בעתיד, ואולי אפילו איחוד מועדונים, המטרה הזו לא הושגה.

ואיחוד מועדונים הוא לא מילה גסה - אני חבר באגודה מתחום אחר לגמרי (כן, יש לי תחומי התעניינות שחורגים מרכב) שמרכזת בתוכה בעלי התעניינות בתחומים שאינם לחלוטין חופפים, ולכן קיימים במסגרתה "תאים" רשמיים המרכזים תחום זה או אחר ומקיימים פעילויות עצמאיות, אליהן מוזמנים כמובן כולם. מודל כזה למועדון החמש יכול רק להועיל לכולנו - כי גם מי שחולה על אלפא, על דה שבו, על חיפושיות וכו', הוא בסופו של דבר חובב רכב היסטורי. המטרות הכלליות משותפות, והאינטרסים מול גופי ממסד זהים והאירועים דומים מאוד.

 

היה יפה לראות שיתוף פעולה שכולם יוצאים ממנו מרוצים. זה היה פתח לשיתופי פעולה בעתיד. אמנם לא בוצע פשע ולא נעשה עוול לאף אחד - אבל אם בסוף יצאו אנשים מאוכזבים אז זה לא צריך להסתכם ב"למה מה? מישהו יעזוב את המועדון בגלל זה?" ושימות העולם. צריך להסתכל גם על העובדה שאולי המועדון כן הפסיד חברים עתידיים נפלאים, ושיתופי פעולה עתידיים.

 

לדעתי צריך להסיק איזה שהן מסקנות, להגיע לאיזו שהיא הסכמה ולהמשיך כידידים.

לפעמים להיות צודק זה לא מספיק.

 

אתם יודעים כמה פעמים הייתי הכי צודק בעולם ובכל זאת לא קיבלתי שבוע? :wink:

ותחשבו על זה...

פורסם

רק ע"מ להעמיד דברים על דיוקם: מועדוני אלפא רומאו ולנצ'יה לא נכנסו לארוע בזכות מועדון ה-5.

 

היתה זו השגרירות שפנתה ביוזמתה לסמל"ת; סמל"ת יצרה את הקשר עם מועדון אלפא רומאו, ודרך הפורום שלנו גם הגיעו הפרטים למועדון לנצ'יה.

 

אני מרשה לעצמי ניחוש פרוע, כי אילו הכיר הנספח האיטלקי את המועדונים ה"איטלקיים" בעבר, היה פונה אלינו ישירות מלכתחילה.

למען הסר ספק - אני משוכנע שרובם המכריע של המארגנים, המשתתפים והצופים יצאו שבעי רצון מהארוע היפה, ובצדק. זה עדיין לא משנה את העובדה שהיו צרימות אשר ראוי כי כל המעורבים ידונו בהן. זאת בהנחה שאיננו מסתפקים במנוחה על זרי דפנה אלא רוצים גם להשתפר.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
למען הסר ספק - אני משוכנע שרובם המכריע של המארגנים, המשתתפים והצופים יצאו שבעי רצון מהארוע היפה, ובצדק. זה עדיין לא משנה את העובדה שהיו צרימות אשר ראוי כי כל המעורבים ידונו בהן. זאת בהנחה שאיננו מסתפקים במנוחה על זרי דפנה אלא רוצים גם להשתפר.

היי אלפא

אין משפט סיכום שיכול להתאים לנושא מארבע השורות שכתבת. "הרוב יצאו שבעי רצון" - ומה שקובע זה מבחן התוצאה.

אך, אם באמת אתה חושב (כמוני) שצריך לשבת ולדבר ולבדוק איך להשתפר - המקום איננו הפורום וליבוי היצרים בעזרתו, אלא שיחה שקטה ועניינית על כוס קפה בין ראשי המועדונים השונים לבירור העניין והסקת מסקנות ומציאת פתרון לעתיד.

 

בברכה

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בהמשך למשפטים של אבי נוף:

"המקום איננו הפורום וליבוי היצרים בעזרתו, אלא שיחה שקטה ועניינית על כוס קפה בין ראשי המועדונים השונים לבירור העניין והסקת מסקנות ומציאת פתרון לעתיד"

 

אוסיף:

וגם לא ליבוי היצרים בפורום אלפא.

אם מה שכתוב שם משקף את מה שאתם חושבים? אני לא אשב אתכם כי זה חרג מ "בואו נפיק לקחים ביחד". זה לא רק מה שכתבו, זה גם מה שלא כתבו -(למעט צדיק בסדום אחד).

ולגופו של עניין, כל הפניות של סמל"ת וכו' לא נוגעות למועדון החמש. אנחנו קיבלנו פניה ישירה מהשגרירות, ואין כאן משחקי "אילו ידעו".

אז תרדו מהעץ ובעיקר, אל תשמיצו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
בקיצור מכוניות איטלקיות זה ערימת פחים מכוניות אמריקאיות זה אוטו אוטו.

נו אז מה עכשו ? מישהו יעזוב את המועדון בגלל זה?

 

מה זה קשור לעולם!?!?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...