Jump to content

בני זהר

  • הודעות

    727
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בני זהר

  1. צביקה אין פה תיבת פנדורה סתם מלחמות אגווווו אבל כבר אין התייחסות לנושא כפי שאתה רואה את אי התגובות של אנשי הפורום
  2. מי שהוא זוכר את מועדון יילו 6-5 ? בשעתו זו הייתה התשובה להתנהלותה הניפסדת והמבישה של הנהלת מועדון ה5 אבל חלפו שנים והיילו הפך למפגש הצפוני הנהלתו התחלפה והנהלת מועדון ה5 גם אז נשאלת השאלה למה הפירוד הזה למה לעשות אירועים בלי לפצות את החברים על הדלק לפחות האם האמרה כוחנו באחדותנו עברה מהעולם? אז בואו ננסה לחיות ביחד כמו פעם ובתחילה נאחד את מפגשי יום השישי מצפה לתגובות ובהתאם יהיו המעשים
  3. 20 שנה מדהים איך שהזמן רץ מענין כמה חברים מאלה שהיו השבת היו בשבת ההיא לפני עשרים שנה
  4. בני זהר

    מדינת משטרה

    חחחחחחחח
  5. בני זהר

    מדינת משטרה

    גבירה ידידי אתה מתעלם מתרומתה של המאפיה האמריקאית לכלכלת ארה"ב כשהייתה במשבר למשל אספקת סמים במחירים סבירים שווים לכל נפש. חיסולים של הרעים שהשילטון נימנע מלחסלם. וסידור סקס מזדמן למיליוני אזרחים לחוצים לסיכום בכל רע יש גם טוב
  6. בשנה האחרונה שוטרים עוצרים אותי כשאני נוהג בפונטיאק השחורה בכל מחסום ובלילות כל ניידת מסמנת לי לעצור והשוטרים מבצעים חיפוש יסודי באוטו הגשתי תלונה בענין למפקדת פיקוד העורף וכעבור כשבוע קבלתי תשובה ובה נאמר כי כיוון שאני נוהג ברכב של ראש אירגון פשע אני נחשב לבדוקאי ולכן עוצרים אותי ואפילו חשבו לגרוט את הרכב הלכתי למשרד הרישוי ומצאתי שהרכב היה יד ראשונה ב1939 בבעלותו של באגסי סיגל יהודי יקר מייסד העיר לאס וגאס שנירצח בדמי ימיו השם ינקום דמו אז רציתי לשאול מה עושים במקרה כזה והאם לגרוט את השברולט 1927 שלי שהייתה יד ראשונה של עוד יהודי יקר מאיר לנסקי ז"ל ברצוני לציין שאני אדם שמרן שלא מחפש בעיות
  7. האטובוס וויט או סופר וואיט היה צבוע בשני גוונים של ירוק היה בשירות חברת האוטובוסים א.ש.ד שניקנתה ע"י אגד
  8. רוצים שאני אהיה הנציג של אירגון הגג לכשיקום מול משרד התחבורה? (הפייסבוק שלי תמונות מידע חיוני)
  9. ץץץץץץץץ
  10. כל הכבוד ליוזמה והאירוח דודוי ואמוץ אלופים
  11. הממונה על תחום הבדיקות פתע בתחנות הדלק הוא מינהל הדלק יש לפנות אליו בכתב לחיפה
  12. ליד טייבה כבר איננו
  13. אני נוהג בשברולט אימפלה שנת 1927 כחדשה (לא למכירה)
  14. אמוץ למה אתה נותן לפוליטיקאים לתפוס טרמפ עלינו לאירוע הבא אני מביא את ביבי
  15. מזל טוב ה BX חונה אצלי בחצר
  16. גדרון וצביקה אנשים יקרים שמח על ההצלחה בכרמיאל בפעם הבאה בכרמיאל מקווה שאכן נרים את הכפפה והאירוע יהיה כבר אירוע על במקרה כזה הלהקה שתשיר משירי הסיקטיס עלי מבטיח בני
  17. חבל חבל. אם המפגש הצפוני ומפגש השרון היו מוזמנים היו מתייצבות מאות מכוניות כפי שקורה בכל אירוע של מפגשים אלו
  18. הסברתי לך מה הגורם לעיכוב
  19. הקפצה עבור צביקה 52
  20. וחוץ מזה אני עדיין ממתין לביטול פסק דין מגוחך (מפנה תשומת לבך לשירשור זימזום הדבורה)
  21. הסבר על מספר 7 ובכן אני טיפוס רגשני כזה בוכה הרבה אז לפחות פעם בשבוע דמעות חונקות את גרוני לכן אני ממספר מקרים אלו למען הסדר ולמען הדורות הבאים אשר לא ידעו את יוסף(בני זהר) מקווה שההסבר הובן סבבה?
  22. מחפש מכונית אמריקאית משנתון עד1940 או סמוך
×
×
  • תוכן חדש...