Jump to content

בני זהר

  • הודעות

    727
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בני זהר

  1. בני זהר

    מפגש כרמיאל

    המפגש הצפוני קיבל אחלה מקום חניה
  2. ידידי ההסבר ל VIP הרבה יותר פשוט מישהו אמר לי פעם תשמע " אם יש קשרים לא צריך פרוטקציה " קפיש? המפגש הצפוני כולו הוא VIP אחד גדול
  3. תודה לכל המברכים הפתעות נוספות בקרוב
  4. בני זהר

    אואז 469

    מישהו מוכר כזה? ניירות לא חשוב
  5. למה הדודג דארט לא צולמה אלי מה קורה פה?
  6. תודה שודדת תודה עדן
  7. בני זהר

    מפגש כרמיאל

    אילן עזרת המוןןןןן
  8. לא לשכוח שבוע הבא יום הסרטה נוסף VIP נא להיות מוכנים לקריאה.
  9. קופרטיב תעבורה מספק את המלט של נשר לרשות הפלסטינית באישור המדינה רכב ישראלי מביא את העגלה למחסום ומשם גורר ניתמך פלסטיני ממשיך את הדרך ליעד. כל הציוד שייך למנדי איש אשכולות
  10. שאלה האם האירוע פתוח לכלל אספני הרכב? מי המארגן אנריקה? האם קיימת כבר יישות הנקראת מפגש כרמיאל? מה הסיכוי שמפגש זה יצטרף לעידן החדש של מפגשים ? כמו מפגש השפלה . המפגש הצפוני. מפגש השרון כלומר מפגשים ללא שיוך מועדוני. ההיה או חלמתי חלום?
  11. ניסים והיום? שכחת? חמישה כלי רכב משתתפים היום בהסרטה וולוו. קורטינה. סאאב. סוסיתא. רנו 17. שיהיה בהצלחה.
  12. משאית 4 טון תוצרת פורד קנדה יוצרה לטובת המאמץ המלחמתי במלחמת העולם השניה נשארו בודדים במצב נסיעה הרכב הנ"ל לא פורק מעולם וכאמור עד לפני שנים ספורות עדיין עבד בבנין כרגע בשיפוץ חיצוני וחשמל השאר תקין
  13. צר לי לאכזב אותך כאמור הרכבים רכוש ההפקה כמו אביזרים אחרים (דוכני שוק בגדים רהיטי תקופה וכ"ו ) אין סיכוי למכירה אבל המשך לחפש תמיד תהיה דרישה לרכבים כאלה בהפקות סרטים רק דווח אם תמצא שנדע. עידית הייתה חוויה לארח אותך על הסט אוטו מדהים ונהגת ממושמעת יום נוסף בקרוב
  14. שישי הקרוב המפגש כרגיל יהיו אורחים
  15. להל"ן תשובה מוסמכת מההפקה אכן רכב זה ורכב נוסף מסוג זה ישותפו בהסרטה וכעת ההרגעה רכב אחד יסע ללא כל התעללויות הרכב השני יונח בזהירותתת על צידו ויצולם כהפוך כתוצאה מירי (אבל ללא ירי) ואחרי בסצינה יונף בזהירות בחזרה. הרכבים בבעלות ההפקה והם יזדקקו להם בסרט הבא. בקיצור לא לדאוג היו מאושרים
  16. דמעות חונקות את גרוני למראה נחישות החברים
  17. גם המפגש הצפוני מתקיים כרגיל כולל כיבוד קל
  18. החברים שלא נוסעים לירושלים מוזמנים כרגיל למפגש כיבוד קל ושתיה חמה למגיעם
  19. כאמור המפגש בארומה נשר יתקיים כרגיל ב11.5.12 עוגות ושתיה חמה חופשי בנדיבות הנהלת המפגש כל החברים מוזמנים ללא הבדלי דת מין או שיוך מועדוני כוחנו במכוניותינו
  20. ראה שרשור משאיות אתה יכול להיות רגוע
  21. המפגש הצפוני מרים את הכפפה. ערן אתה מוזמן לבצע את השוק הנ"ל ביום שישי אחר"צ במגרש החניה הענק שעומד לרשותינו מול קפה ארומה בנשר. יש אפשרות לגדר את מתחם השוק . יש אפשרות לשירים מהתקופה. קפה סנדוויצים ועוד בארומה במחירים מוזלים. ויתרון נוסף יש סטוקים גדולים של חלקי חילוף באיזור. אז קדימה נראה אותך
  22. כמי שקשור להפקה המדוברת אני יכול להרגיע את המזועזעים. לא יפוצצו שום רכב כמו שלא פיצצו את המרצדס קופה היקרה. יש טכניקות שמאפשרות לעשות עם ולהרגיש בלי אגב האוטובוס של אגד באדיבותו של נח.
  23. דב שלום תודה על הברכות הבולדוג אכן קנדה חי נושם ובועט עבד בבנין עד לפני כמה שנים. מבחינה מכנית חיה רעה . מבחינה חיצונית יש לבצע מספר עבודות מסגרות (אין פח רק ברזל אמיתי) ועבודות עץ. זקוק לתמונה שלו בשיירות לירושלים לצורך ביצוע שיחזור פריצת המצור על ירושלים ב48. ביום הזיכרון הבא אני מארגן שיירה לירושלים עם רכבים שנטלו חלק בפריצה. כל עזרה בחומר על הנושא תתקבל בשמחה. הרכב הנ"ל מוכר מאד לתושבי חיפה היה שייך לערבי מדת האחמדים שעבד איתו בשיפוצים עד לפני מספר שנים
×
×
  • תוכן חדש...