Jump to content

בני זהר

  • הודעות

    727
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בני זהר

  1. ההזמנה גם לאופנוענים
  2. אידית למה שלא תעשי ביקור חוזר לשם?
  3. אהה כן הכתובת רח העצמאות 3 א איזור התעשיה אבן יהודה
  4. מועדון אספנות פיאט עורך קבלת שבת במועדון לאהוב (כביש 4 לפני רעננה) בעל המועדון מגן דהרי מזמין את כלל אספני הרכב לאירוע פרטים מגן דהרי האופנוען בדרכים
  5. הסרט יוקרן בטלביזיה בעוד כחצי שנה
  6. לא הבנתי אז מה ניגמר בסוף עם האוניות אלה שם במשולש הן עדיין טבועות?
  7. ועכשיו הסטטיסטיקה 4 קג קמח 10 קג תפוחי עץ 2 קג דבש טבעי 8 קג גבינת לבנה דרוזית 128 מכוניות אספנות 11 אופנועי אספנות מהם 2 אינדיאן והכל במחנה מעפילים אחד
  8. לא לשכוח ארוע האופנועים הגדול בסוכות יום שישי 5.10.12 בסחנה פרטים אלי בלאו
  9. בני הספל איש אשכולות כל הכבוד ויישר כח על התחקיר העמוק האם ידוע לך משהו על מכלית נפט ענקית דגל גרמניה וצוללת צרפתית שנעלמו באותה השנה במשולש ברמודה אני כותב מחקר על ה "משולש" ולא מוצא את השמות תודה בני
  10. הוא כן חייב לבוא אולי אתקע בדרך?
  11. לא הבנתם את הכוונה? עצמאות אנחנו עצמאיים כעת איזה אושר איזה שמחה ואיחולי שנה טובה
  12. הענין בטיפול
  13. תודה לצביקה ולדודי על התמונות המרהיבות ותודה למארגנים על האירגון המופתי ואלף מברוק למשפחת גומעה המורחבת
  14. תודה לצוות על ליל הסרטה ארוך בירושלים הבמאי ניסים ביקש להודות בשמו על המשמעת והביצוע על הסט
  15. אאאאאאא אז ככה לא נעים לי להלות שני נושאים אבל בכל זאת אעלה כאשר דמאות חונקות את גרוני א. בכוונה הצמדתי את האופל היפיפייה שלי לרכב המושק כדי שיצלמו גם אותה זה חסר לי התשומת לב הזו אבל לחרדתי האופל שלי לא צולמה למה למה עו"ד גידרון לא יפה חשבתי שאנחנו שוב חברים. ב. ולנושא כאוב אחר משיחתי הקצרה עם אילן ונחום קדמיאל הוברר לי שהועבר כסף מסוכנות אופל אז בבקשה אם אפשר לדעת לאן הלך הכסף והאם יש כוונה לחלקו בין המשתתפים באירוע או בעלי האופלים שהשתתפו כי קצת כסף יעזור לי בתקופה קשה זו של תספורות אגב הודעה זו כבר הודפסה על ידי והמבין יבין
  16. עשה כמוני סע בפונטיאק מודל 1939 אלה נוסעים כמו חדשים (אולי בגלל שהיה שייך לבגסי סיגל יהודי יקר)
  17. המפגש הצפוני גאה ושמח לארח את האירוע המכובד במקום המפגש בארומה נשר
  18. אנשי המפגש הצפוני שמחים לארח את טקס השקת האופל בשישי הקרוב החברים מתבקשים להענות להזמנת המארגנים ולהשתתף בשמחה בעלי מכוניות אופל מתבקשים להקדים בואם הבא נוכיח אחדות השורות של אספני הרכב בארץ בני
  19. אירוע הפנינג ענק בסוכות בסחנה (גן השלושה) האירוע בחסות משרד החינוך והתרבות. המועצה המקומית עמק המעיינות. ורשות הטבע והגנים במקום יהיו אטרקציות נוספות תערוכת אוספים ודגמי מכוניות. למגיעים ברכב אספנות הכניסה לאתר כולו חינם וארוחת צהרים זוגית חינם.
  20. גיורא יא מתחזה אני יודע שאתה נוהג במונית ללא רשיון מונית . כבר הגשתי תלונה למשרד התחבורה באנגליה. וחוץ מזה ניסיתי להכנס למונית עם כובע על הראש והכובע נגע בתקרה עבירה על חוק המוניות האנגלי. אני יגיד אותך
  21. משתתף בצער המשפחה וניחומים לאלי בלאו ומשפחת קא"י כולה מקווה שזה יהיה האחרון פרטים על ההלוויה באתר קא"י
  22. תודה תודה תודה לצוות על השתתפותו בהסרטה ביפו אתמול הבאתם גאווה לעם ישראל ולמפגש השרון. המפגש הצפוני.
  23. מה בלי אוויר בגלגל אחורי?
  24. במפגש השרון יש די הרבה מציע לך לפנות בהודעה פרטית לאבי נוף
  25. אשמח לבוא להשקה ותודה תודה תודה על ההזמנה אתן כבוד ואחנה ליד הרכב המושק מתכוון לבוא עם האופל היפיפייה שלי בני זהר בעל אופל גאה
×
×
  • תוכן חדש...