אאאאאאא אז ככה לא נעים לי להלות שני נושאים אבל בכל זאת אעלה כאשר דמאות חונקות את גרוני
א. בכוונה הצמדתי את האופל היפיפייה שלי לרכב המושק כדי שיצלמו גם אותה זה חסר לי התשומת לב הזו אבל לחרדתי האופל שלי לא צולמה למה למה עו"ד גידרון לא יפה חשבתי שאנחנו שוב חברים.
ב. ולנושא כאוב אחר משיחתי הקצרה עם אילן ונחום קדמיאל הוברר לי שהועבר כסף מסוכנות אופל אז בבקשה אם אפשר לדעת לאן הלך הכסף והאם יש כוונה לחלקו בין המשתתפים באירוע או בעלי האופלים שהשתתפו כי קצת כסף יעזור לי בתקופה קשה זו של תספורות
אגב הודעה זו כבר הודפסה על ידי והמבין יבין