Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים

כאחד שהיה נוכח בהתכנסות של האירוע בככר קדומים וכמשתתף באירוע 20 שנה בפארק בר"ג עלי לציין ש:

לאירוע שהחל בככר קדומים ביפו היה ניחוח של חו"ל, הצבעוניות, שער היציאה , האווירה היו משהו שאנו לא רגילים לו בארץ.

צפיתי בככר בקרנבל ואח"כ צפיתי בשיירה ברחוב הירקון ליד מלון דן פנורמה, שיירה כזו יפה, ארוכה, מכוניות איטלקיות רבות (בעיקר אלפא) ומכוניות של מועדון החמש, כאלו שאנו מתגאים בהן (עובדה שבארוחת הערב קיבלו חמשה חברי מועדון פרסים - זה בוודאי אומר משהו) ויתרה מכך כל המכוניות נסעו והוכיחו כשירות למופת.

הידד לזמי לוין ממועדון החמש שאירגן הן את איסוף רכבי המועדון והן את האירגון בככר קדומים- על כך מגיעות ברכות.

גם האירוע בשבת בפארק בר"ג היה יוצא מן-הכלל, לשמחת המשתתפים, המשפחות וכל האורחים. אירועים אלו ישמרו בזכרון מועדון החמש כמוצלחים ובמיוחד יש להודות על האדם שהניע את האירוע בר"ג - את דוביק - שטרח ועמל להכנות ולאירגון במקום - גם לו מגיעות ברכות

מצא משה

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האוטו שלי נמצא בתמונה של התגובה השניה בעמוד הראשון - זאת התמונה הימנית התחתונה - הרכב הכסוף: לנצ'יה HPE :-)

למכירה אגב...

 

 

איזה אוטו הוא שלך?

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

צפיתי בככר בקרנבל ואח"כ צפיתי בשיירה ברחוב הירקון ליד מלון דן פנורמה, שיירה כזו יפה, ארוכה, מכוניות איטלקיות רבות (בעיקר אלפא) ומכוניות של מועדון החמש, כאלו שאנו מתגאים בהן (עובדה שבארוחת הערב קיבלו חמשה חברי מועדון פרסים - זה בוודאי אומר משהו) ויתרה מכך כל המכוניות נסעו והוכיחו כשירות למופת.

הידד לזמי לוין ממועדון החמש שאירגן הן את איסוף רכבי המועדון והן את האירגון בככר קדומים- על כך מגיעות ברכות.

 

 

im sorry to raise this subject but seems that the alfa/lancia club members are thinking that the 'rally' was masterminded by them and the moadon 5 cras had nothing to do with italy - which i kind of agree - what does a willis jeep and a chevy have to do with the Targa Florio???

 

http://www.iaroc.org.il/portal/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12122&postdays=0&postorder=asc&start=15

elad

פורסם

יפה אמרת אלעד , זה דבר שהכעיס מאד אותנו , מועדון האלפא

לתשומת לב מנהלי מועדון החמש , דבר זה יוביל אותנו לשקול טוב טוב

אם ליצור שיתופי פעולה כאלה בעתיד , כי מה שנראה ביום שישי הוא פשוט בושה.

דעה אישית .

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

אני רק אומר מה שאני שמעתי , הוספתי בסוף שזאת דעה אישית , קצת הבנת הנקרא .

ולא דיברתי בשם מנהלי המועדון אלא בשם הקול שנשמע בקרב החברים , ודיברתי עם הרבה .

אחרי הכל מנהלי המועדון הם השרביט של חברי המועדון , זה לא דיקטטורה .

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

בסה"כ מה שקרה הוא שמועדוני אלפא ולנצ'יה ניסו לסייע לשגרירות האיטלקית לארגן ארוע הולם למטרותיה (קידום הרכב האיטלקי והצגת מורשתו), ואילו מועדון ה-5 ראה בארוע הזדמנות לחגוג לעצמו 20 שנה ובכך צירפו את הראלי לארוע שנערך למחרת בבוקר.

 

אפשר להתווכח האם אופן ראיית הארוע ע"י מועדון ה-5 הוא לגיטימי או לא, אבל ברור שמדובר בניגוד אינטרסים שבהחלט עשוי לפגוע בשיתופי פעולה מסוג זה בעתיד. זה לא נובע מכעס אלא פשוט מהאבחנה הברורה שלנו (מועדון אלפא, ואני חושב שגם לנצ'יה) שמדובר במועדונים שפועלים בצורה שונה.

 

דעתי האישית כי למועדון ה-5 די ארועים וראלים משל עצמו, וראוי היה להשאיר את הארוע הזה למכוניות איטלקיות. אבל בסופו של דבר ה"לקוח" כאן היא השגרירות, הם יפיקו לקחים ובשנה הבאה ידעו להגדיר יותר טוב מה הם רוצים. מה שהם יחליטו - כך יהיה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לערן וחבריו

 

זיכרו נא כוחנו באחדותנו אם נתפצל לתתי אירגונים נעלם אם נהיה מאוחדים נוכל לעמוד מול הקנאים צרי העין והמתנכלים למיניהם ולוודא שלא יוטלו עלינו גזרות שונות ומשונות.

לא לשכוח שבהחלטה מנהלית אחת ניתן להשבית את כל העסק עם כל הכבור לנו.

והיו כבר נסיונות ואפילו לאחרונה למי שיש קצת זיכרון.

אז שלא יעבדו עליכם.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

בני,

 

בשביל אחדות צריך מטרות משותפות ותרבויות ארגוניות תואמות. יש לנו מספיק דוגמאות מהפוליטיקה של מיני קואליציות שהתאחדו למען הכיסא אך בסופו של דבר התפרקו כי לא היה להם דבר במשותף, ושל מיזוגים עסקיים קטסטרופליים שנפלו בגלל אי התאמה.

 

אנחנו בעד שיתוף - עובדה שאנו מצאנו שפה משותפת עם מועדון לנצ'יה. למרות שכביכול יש כאן יריבות (בגלל החפיפה בין המועדונים), לשני המועדונים יש מספיק מהמשותף מבחינת מטרות וסגנון כדי לעבוד ביחד כשצריך. אבל במקרים אחרים, אם לא הולך, אז לא.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בני,

 

בשביל אחדות צריך מטרות משותפות ותרבויות ארגוניות תואמות. יש לנו מספיק דוגמאות מהפוליטיקה של מיני קואליציות שהתאחדו למען הכיסא אך בסופו של דבר התפרקו כי לא היה להם דבר במשותף, ושל מיזוגים עסקיים קטסטרופליים שנפלו בגלל אי התאמה.

 

אנחנו בעד שיתוף - עובדה שאנו מצאנו שפה משותפת עם מועדון לנצ'יה. למרות שכביכול יש כאן יריבות (בגלל החפיפה בין המועדונים), לשני המועדונים יש מספיק מהמשותף מבחינת מטרות וסגנון כדי לעבוד ביחד כשצריך. אבל במקרים אחרים, אם לא הולך, אז לא.



חברים

שאול העלה את זה וערן חידד אבל זו הדעה הכללית במועדון אלפא ואנחנו לא צריכים להתנצל או להרגיש לא נעים

בתור חבר מועדון , אמנם די חדש , אבל אלפיסט ישן , אני מרגיש שתפסו עלינו טרמפ

לצורכי יחסי ציבור של מועדון החמש וזה ממש לא משנה באם היה ארוע למחרת או לא

ארועי שגרירות איטליה היו כל התקופה ונמשכים בת"א גם כיום נדמה לי

הארוע המוטורי ביפו ביום שישי יועד למכוניות איטלקיות חדשות וישנות טובות יותר וטובות פחות ובטח שלא למכוניות שאין להן קשר והוא זה לאירוע

נכון , להגיד שאמ.ג'י אולי התחרו פעם בטרגה פלוריו באיטליה זה יפה אבל ראבאק זו לא הכוונה ובטח לא הכבאית שנסעה איתנו , עכשיו תגידו שבטרגה פלוריו היו כבאיות בצידי הכביש שאם חס וחלילה יקרה משהו או שהג'יפ ויליס נשאר על אדמות איטליה מתקופת מלחמת העולם השנייה באיטליה וזה הקשר שלו למירוץ

מותר לחברי מועדון החמש הנכבדים להבין שטעו ובגדול ולטעמי מותר להם גם להתנצל

 

אני רוצה רק להתנצל באם הייתי מעט בוטה וכועס אבל ההילוך השלישי קופץ לי ב-145 וזה מדאיג אותי

 

דובי

IMG_1363.JPG

IMG_1418.JPG

IMG_1420.JPG

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי מילר סיכם את זה בצורה נפלאה , אני חשבתי ככה גם אבל לא רציתי להיות בוטה כל כך .

מה שנעשה כאן הוא באמת תפיסת טרמפ על צורתו המגעילה ביותר .

המכונית שלי במקרה נכנסה לראלי כי היה מקום פנוי , אבל רבים וטובים עם מכוניות חלומיות ממועדון

האלפא נשארו בחוץ ולא השתתפו בחגיגה האיטלקית , וזה למה ?

כי במועדון החמש לא יכלו לוותר קצת על האגו שלהם ולהיות ג'נטלמנים ולומר :

אין לנו מספיק איטלקיות , אז לא נשים במקומם מכוניות לא קשורות , הנה קחו מועדון האלפא

את שאר המקומות הפנויים ותשימו במקומינו אלפות ראויות .

 

על זה כל הכעס , וזה נשמע בקרב רוב חברי המועדון , אני חושב שבאמת על נציגי מועדון החמש

לדעת להגיד סליחה טעינו , האגו הוליך אותנו שולל , או להגיב לפחות .

 

 

שוב אני מדבר בשם עצמי בלבד כחבר מועדון אלפא רומיאו ולא מביא את קולו של כל המועדון !

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

אז אחרי ששפכתם רפש וביקשתם שנתנצל וכו וכו אז בואו נעמיד דברים על דיוקם, כי דיוק כאן לא היה וחבל.

 

מועדון החמש לא נדחף וגם לא זקוק להידחף לשום מקום. יש לנו את ההישגים שלנו ואת יחסי הציבור שלנו ועם כל הכבוד למועדונים הגדולים, המבוססים והמכובדים של אלפא ולנצ'יה בישראל, גם לנו הקטנים יש את הנכסים וההישגים שלנו.

אז הדברים המדוייקים הם ששגרירות איטליה, היא היא שפנתה ביוזמתה למועדון החמש, כמועדון ה"רשמי" של רכבי אספנות בישראל וביקשה מאיתנו (כן!!!) להשתתף, בארוע. הם ביקשו עדיפות למכוניות איטלקיות אבל גם מכוניות נוספות קלאסיות, ממש כמו שמשתתפות בראלי עצמו. וכך עשינו.

ובנוסף, מה לעשות, איטלקיות זה גם פיאט ועם כל הכבוד למועדונים המאד נכבדים (ו"המכבדים" עצמם עוד יותר בכיתתיות זולה) גם לנו הקטנים מותר להשתתף.

ראו, שיתוף פעולה זה דבר טוב לכל הצדדים ובתנאי שזה נעשה ברוח טובה. יש מי שזקוק לשיתוף פעולה ויש מי שיכול לוותר עליו, אם זה לא נעשה ברוח טובה, והמבין יבין.

הודעה זו נכתבה לאחר שיחה עם נחום קדמיאל, יו"ר מועדון החמש.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני היקר ,

 

 

תודה רבה קודם כל על התגובה הנכבדה והמנומקת , הכל כאן נעשה ברוח טובה זה ללא ספק , אחרי הכל

כולנו שותפים לאותו תחביב , דרך חיים שנקרא מכוניות .

בכל מקרה מה שהסברת בתשובה שלך מקובל , אם כי אני אישית התאכזבתי לראות אמריקאיות

ויגואר לא קשורות , כי מה לעשות לנו חולי איטליה מפריע לראות מכוניות כאלה בראלי שהיה אמור להיות

חגיגה ענקית לתוצרת האיטלקית . אבל זה בסדר כי אנחנו לא בסדר בראשנו עם האהבה העצומה לאיטליה

ולמכוניות שלה .

אותי מעניין רק למה מועדון החמש הגדול והמכובד לא היה יכול להרים את הכפפה ולצאת גבר כמו שאומרים

בלתת את מספר המקומות הפנויים שהיה לכם שלא מילאתם באיטלקיות למועדונים אחרים לא רק אלפא רומיאו ?

זאת השאלה , כי היו הרבה מאד מכוניות טובות שלא נראו והוצגו וחבל כי תכלית האירוע הייתה חגיגת התוצרת האיטלקית .

אם היה מדובר באירוע כללי לכלל מכוניות האספנות אז לא הייתי אומר דבר , אבל לא כך הדבר .

אחרי הכל אתה אמרת שמועדון החמש הוא המועדון הגדול ביותר בישראל , אז פירסום לא הייתם צריכים

זה היה יכול להיות רק להתפשר כמעשה טוב וג'נטלמני מצדכם .

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

אלפא, אז התקררת..יופי טופי..

 

פתאום "הכל היה ברוח טובה" יופי טופי...

לצטט לך כמה פנינים מההודעות שלך? רוח טובה..אעלק.

ולגופו של עניין, לא אנחנו היינו המארגנים והשתתפות לא איטלקיות היתה חלק מהאג'נדה של החברים משגרירות איטליה.

אנחנו באנו מאורגנים. לא ביקשנו ולא קיבלנו טובות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...