Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

התחלתי ליסוע ברכב כשהגיר האוטומטי מכוון לצד ימין, דהיינו כשההחלפה היא אוטומטית ולא ידינית

 

בלוח השעונים בצד ימין הופיע המספר 1

אני נוסע מגיע למהירות של 20 ויש רעש מהרכב 

 

ההילוך במסך לא עובר ל 2 ובלוח השעונים  השמאלי של סיבובי המנוע אני מגיע ל מספר 5 ולמהירות של כ 30-40

 

רק אז ההילוך משתנה ל 2 והרעש נרגע

 

 

במהלך הארוע הזה ליד המספר 1 מופיע חץ קטן משמאל למספר , מופיע למספר שניות מהבהב ונעלם

 

בספר הרכב זה נקרא החלפת הילוכים

 

 

אדגיש שאני לא נמצא על המצב של שלג או ספורט או החלפה ידנית.

 

כאשר אני מסיט את הגיר  לצד שמאל להחלפה ידנית, התופעה ממשיכה ואני לא יכול להעלות ידנית את ההילוך למספר 2

 

 

והבעייה

 

 נגשתי למוסך מורשה הרכב חובר למחשב ( לא ע"י מ נהל המוסך אלא...)

לדבריו אין שום תקלה לפי המחשב

היר אמין ולא מתקלקל

 

נסע איתי כמה דקות ואומר שיש עיכוב בהחלפה בקטנה

 

זה לא בקטנה אני נוסע על 40 סיבוב 5 ורעש נוראי ברכב

 

מה אני עושה עכשיו ?

 

ממש בלחץ אשמח לתשובה מהירה וענינית

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הגיר הזה של EISIN מאוד אמין לכן לאו דווקא הייתי מתחיל בבעיה מכנית. גם מהתיאור שלך נשמע משהו שקשור למחשב הגיר דווקא.

לפעמים נדרש רק לבצע עדכון תוכנה למחשב גיר או לאפס את המחשב.

אני אישית הייתי מתחיל בניתוק המצבר ל10 דקות יכול להיות שזה יאפס את המחשב. אם הבעיה לא תפתר ממליץ לגשת למוסך מומחה ברכבים כמו אורן שירותי רכב חולון או גבע בתל אביב שיכולים לעדכן תוכנה ישירות מהיצרן. מאמין שהבעיה תיפתר כך.

 

 

 

 

פורסם

שלום

 

תודה על המענה

 

יש לי עדכון טרי ואני ממש בבעיה-

הרכב חובר למחשב ולא נמצאה תקלה גם בוצע איזה איפוס

לא רואים נזילה של שמן וכו'

 

מה שהכי הזוי המוסך אומרים לי לא נורא לוקח זמן

רק כשאני על 40 קמש ו 5 במד הסיבובים הוא מתחלף ל 2

 

כשאני מנסה   במצב הידני להעלות את ההילוך למספר 2 זה לא משתנה

 

ז"א יש בעייה מה אני עושה אבל...

פורסם

לאיזה מוסך הלכת?

אמרו לך פה ללכת למוסך שמבין במכוניות צרפתיות כמו אורן בחולון או גבע בתל אביב.

לחילופין מוסך מורשה של פיג'ו באזורך.

אל תלך לסתם מוסך מדרכה אתה סתם מבזבז את הזמן שלך ואת הכסף

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

שלום

 

הלכתי למוסך מורשה בירושלים שהייתי כמה פעמים

 

מנהל המוסך לא היה אבל הפועל הראשי  הוא מנהל את המוסך

 

מול העיניים שלי הוא חיבר אתמול למחשב לבדוק אם יש תקלה והיום לבדוק עדכונים

 

הוא אומר לא מראה תקלה בשסתומים או נזילת שמן מה הוא יעשה יפרק את האוטו?

 

תודה על המענה

 

יש לי עדכון טרי ואני ממש בבעיה-

הרכב חובר למחשב ולא נמצאה תקלה גם בוצע איזה איפוס

לא רואים נזילה של שמן וכו'

 

מה שהכי הזוי המוסך אומרים לי לא נורא לוקח זמן

רק כשאני על 40 קמש ו 5 במד הסיבובים הוא מתחלף ל 2

 

כשאני מנסה   במצב הידני להעלות את ההילוך למספר 2 זה לא משתנה

 

ז"א יש בעייה מה אני עושה אבל...

לפני כשעה, Gavrik כתב:

באיזה דגם בכלל מדובר? רובוטי 1.2? אוטומט 1.6 או טורבו אוטומטי 1.2?

 

אגב האם זה קורה בירידות?

 

זה מנוע טורבו 1200 שנת 2017

קורה כל הזמן נוסע על הילוך ראשון באזור 20 קמש במקום שיעביר הילוך נשמע רעש נוראי של הסיבובי מנוע

כך שאני נוסע על 40 קמש בהילוך ראשון

 

איך מוסכניק יכול לאמר שזה תקין?

פורסם

אין שום נורית שנדלקת

הוא נסע איתי אתמול ואמר לוקח לו זמן להחליף אבל זה ממש הרבה זמן להגיע ל 40 קמש?

 

נסע לבד אחרי העדכון ואמר שאותו דבר

הוא אומר לי ככה זה לא מאתר תקלה לא יודע מה לעשות

פורסם

הבנתי מה הסיפור, תיסע לגבע בתל אביב תבקש שיעשו לך עדכון תוכנה לגיר זה יפתור לך אץ הבעיה כמעט בוודאות.

 

שמעתי על מקרה של עוד מישהו שהייתה לו בעיה בגיר המוסך המורשה אמר "סע ככה אין מה לעשות אין תקלה" עד שהוא התחיל לעשות רעש והגיע למוקד שירות של היצרן.

 

בסוף שלחו אותו למומחה במרכז שירות המרכזי בשורק שביצע לו חיבור לגיר ועדכון תוכנה מה שםתר את כל הבעיות.

 

לגבע בתל אביב גם יש מחשב ואופציה להתחבר ולעשכן תוכנה לגיר, סע אליהם והם יעשו לך את העבודה בלי כל המללמות של המוסך המורשה.

פורסם
לפני 1 דקה, Gavrik כתב:

הבנתי מה הסיפור, תיסע לגבע בתל אביב תבקש שיעשו לך עדכון תוכנה לגיר זה יפתור לך אץ הבעיה כמעט בוודאות.

 

 

בדיוק. 

זה למה שאלתי מאיפה הוא בארץ.

קודם כל עדכון תוכנה, לא לגעת בבורג לפני זה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...