Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, Buki כתב:

בסדר אז לא נרשמה תקלה במחשב, לא לכל דבר נרשמת תקלה.

לפעמים ים צריך קצת אסרטיביות בשביל שיתייחסו אליך.

 

אני גם חושב שלא כדאי לנסוע עד תל אביב כל הדרך ב 5000 סל"ד או במהירות  נמוכה.

 

תנסה במסך שבו היית, תציג את הנמצאים שלך "האות  D לא מופיעה, הגיר כל הזמן במצב ידני, תבדקו למה", או שתנסה מורשה יבואן אחר, סביר שיש יותר מאחד בירושליים.

 

שוב במוסך המורשה שהייתי

 ישנו בחור שמנהל את העבודה ובודק

הוא חיבר פעמיים למחשב נסע פעמיים

 

הוא אומר אין  עדכון אין הודעה על תקלה

הוא אומר קצת לוקח זמן להעביר אבל זה לא ככה ולא היה ככה

רק אחרי 40 קמש אני עובר להילוך שני

 

הוא אומר לי מה אני יפרק שסתומים? מי אמר שזו הבעייה

 

הוא העלה את הרכב אין איזו נזילה של שמן

 

לגבי ה D  עכשיו ברור לי שהוא חסר ובמוסך לא ידעו על כך

 

לגבי החץ שאני לא זוכר שמופיע (מ אולי רק במצב ידני), הוא אמר לי משהו לא ברור כל כך, זה מודד את הסיבובים.

 

השאלה אם ללכת למוסך מורשה אחר 

 

בתלפיות- תור עוד שבועיים....

 

ויש  עוד מוסך אולי שיעשה את אותו דבר , חיבור למחשב...

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כנראה שרוב המוסכים קודם כל יתחברו למחשב, זה בסדר. השאלה אם אחרי שהם לא יראו תקלה, הם ימשיכו להתעלם ויגידו שלהגיע עם הרכב ל40 קמש בהילוך ראשון זה נורמאלי. או לכל הפחות יכירו את החיווי על לוח המחוונים וידעו להגיד שמשהו שם לא בסדר גם אם אין נורה.

דרך אגב, אם אתה במצב ידני, אחרי שהוא עובר מהילוך ראשון לשני אתה יכול לשלוט בו שיעבור לשלישי והלאה? או שהוא נתקע בכל הילוך ורק מנגנון הביטחון מתפקד?

 

אם הייתי במצב שלך, הייתי מדבר עם כל המוסכים המורשים בבירה או בסביבה הקרובה לה. אם זה לא הולך, שווה לבדוק את האפשרות של גרירה על חשבון הביטוח למוסך גבע או לאורן שירותי רכב. כמובן, דבר איתם קודם, כדי לוודא שהם יוכלו לעזור או להכווין אותך מה האפשרויות.

במאמר מוסגר אני אגיד שהחוויה שלי ממוסך היבואן של פיגו-סיטרואן שהתנהלתי מולו בעבר הייתה לא משהו. הם ידעו לטפל ברכב כשהכל תקין, אבל הם יותר מדי "לפי הספר" של היבואן ולא ממש משתמשים בהיגיון בריא לפי ניסיון העבר. התוצאה במקרה שלי הייתה נזק של 5000 שקל...

פורסם
לפני 23 דקות, רפי לין כתב:

אם יש ביטוח גרירה למכונית, אז לא צריך לנסוע איתה לת"א אלא לגרור אותה.

בברכה  -  רפי לין

יכול להיות שיש לי משהו סטנדרטי של שגריר או דרכים

השאלה אם אני יכול להפעיל בכל מצב לא בודקים את מצב הרכב ואם אני יכול לכל מוסך בארץ כשאני  מירושלים?

לפני 21 דקות, daniel.asu כתב:

כנראה שרוב המוסכים קודם כל יתחברו למחשב, זה בסדר. השאלה אם אחרי שהם לא יראו תקלה, הם ימשיכו להתעלם ויגידו שלהגיע עם הרכב ל40 קמש בהילוך ראשון זה נורמאלי. או לכל הפחות יכירו את החיווי על לוח המחוונים וידעו להגיד שמשהו שם לא בסדר גם אם אין נורה.

דרך אגב, אם אתה במצב ידני, אחרי שהוא עובר מהילוך ראשון לשני אתה יכול לשלוט בו שיעבור לשלישי והלאה? או שהוא נתקע בכל הילוך ורק מנגנון הביטחון מתפקד?

 

אם הייתי במצב שלך, הייתי מדבר עם כל המוסכים המורשים בבירה או בסביבה הקרובה לה. אם זה לא הולך, שווה לבדוק את האפשרות של גרירה על חשבון הביטוח למוסך גבע או לאורן שירותי רכב. כמובן, דבר איתם קודם, כדי לוודא שהם יוכלו לעזור או להכווין אותך מה האפשרויות.

במאמר מוסגר אני אגיד שהחוויה שלי ממוסך היבואן של פיגו-סיטרואן שהתנהלתי מולו בעבר הייתה לא משהו. הם ידעו לטפל ברכב כשהכל תקין, אבל הם יותר מדי "לפי הספר" של היבואן ולא ממש משתמשים בהיגיון בריא לפי ניסיון העבר. התוצאה במקרה שלי הייתה נזק של 5000 שקל...

תודה על המענה

 

1. כשאני על אוטומט וזה עובר להילוך שני אז גם בהילוך הידני זה נשאר על 2 אבל אין לי אפשרות להעלות או להוריד 

ז"א הוא לא מתפקד כמו שצריך גם בהעברה ידנית

 

לשלישי לא הגעתי כי צריך ללחוץ בטירוף על הדוושה

 

2. לגבי המוסכים בירושלים זו הבעייה, במוסך הראשי של היבואן בתלפיות חסר צוות תור עוד 12 יום

משהו הזוי

 

 

מוסך אחד הייתי עם התשובות המופיעות כאן שלמעשה הן הזויות לגמרי

 

מוסך שלישי- נאחסים ולא נחמדים

 

אבל הבעיה העיקרית מה הם יעשו אם הבדיקה שעשו במחשב נכונה, 

קשה לי להאמין שיש כזו חוסר מקצועיות ולא מצליחים לפענח את המחשב

אבל מנגד לא שמו לב שאין D

 

כולם גם אומרים שזה גיר מאוד אמין, מה זה עוזר לי?

פורסם

בהנחה ובמוסך בתל אביב יפתרו את הבעיה ובהנחה נוספת שגרירה לתל אביב לא על חשבון הביטוח תעלה בערך 700 ש"ח, אז עד עכשיו הנסיעות שלך ברחבי ירושלים בהילוך ראשון ב-5,000 סל"ד, הזמן המבוזבז והעצבים כבר עלו לך כנראה יותר. נראה שהרבה אפשרויות אחרות אין.

  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

פורסם
לפני שעתיים, יוסי אבג כתב:

השאלה אם נראה לכם שאני אמצא בתא את הפתרון

אנחנו לא יודעים. 

 

תרים טלפון למוסך שאתה מתכוון להגיע אליו, תפרט את הבעיה, יגידו לך אם הם יכולים לפתור את זה. 

 

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

אנחנו לא יודעים. 

 

תרים טלפון למוסך שאתה מתכוון להגיע אליו, תפרט את הבעיה, יגידו לך אם הם יכולים לפתור את זה. 

 

 

התקשרתי למוסך גבע

הוא גם דיבר על חיבור למחשב והסברתי לו שזה נעשה

 

הוא אמר שאולי ההילוך מחליק לא הבנתי כ"כ מה הכוונה בזה ומה הפיתרון לבעיה

 

תודה

פורסם

אמנם הגיר שונה (וגם התקלה) אבל אולי הפיקוד עוד דומה - בc4 2012 שהיתה לי עד לא מזמן החל מבוקר אחד עם ההתנעה הגיר היה נכנס למצב שלג (לא התראה על תקלה, פשוט מצב שלג, הילוך שני). לחיצה על כפתור השלג ביטלה והחזירה את הגיר למצב רגיל. לא באמת השפיע על כלום לכן סחבתי עם זה עד לטיפול. בגבע בהתחלה דיברו על מנגנון כלשהו, בסוף רק שיחקו במשהו וזה הסתדר. אולי כיוון.

פורסם
לפני 4 שעות, outnex כתב:

מחליק זה גיר שחוק.
כמה הרכב נסע?

40,000 ckcs

לפני שעתיים, elihershko כתב:

אמנם הגיר שונה (וגם התקלה) אבל אולי הפיקוד עוד דומה - בc4 2012 שהיתה לי עד לא מזמן החל מבוקר אחד עם ההתנעה הגיר היה נכנס למצב שלג (לא התראה על תקלה, פשוט מצב שלג, הילוך שני). לחיצה על כפתור השלג ביטלה והחזירה את הגיר למצב רגיל. לא באמת השפיע על כלום לכן סחבתי עם זה עד לטיפול. בגבע בהתחלה דיברו על מנגנון כלשהו, בסוף רק שיחקו במשהו וזה הסתדר. אולי כיוון.

,תודה

 

בדקתי אם זה על מצב שלג וכו' וזה לא

אבל לא הבנתי האמת, במה הם שיחקו שזה תיקן את התקלה

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, יוסי אבג כתב:

40,000 ckcs

,תודה

 

בדקתי אם זה על מצב שלג וכו' וזה לא

אבל לא הבנתי האמת, במה הם שיחקו שזה תיקן את התקלה

 

 

לא קשרתי בין התקלה שלי לשלך אלא רק לגבי אזור התקלה ואולי הפתרון שנמצא איפשהו בפיקוד ושבגבע הצליחו להתגבר על זה.

פורסם
בתאריך 16.2.2023 בשעה 19:04, elihershko כתב:

אמנם הגיר שונה (וגם התקלה) אבל אולי הפיקוד עוד דומה - בc4 2012 שהיתה לי עד לא מזמן החל מבוקר אחד עם ההתנעה הגיר היה נכנס למצב שלג (לא התראה על תקלה, פשוט מצב שלג, הילוך שני). לחיצה על כפתור השלג ביטלה והחזירה את הגיר למצב רגיל. לא באמת השפיע על כלום לכן סחבתי עם זה עד לטיפול. בגבע בהתחלה דיברו על מנגנון כלשהו, בסוף רק שיחקו במשהו וזה הסתדר. אולי כיוון.

,תודה

 

בדקתי אם זה על מצב שלג וכו' וזה לא

אבל לא הבנתי האמת, במה הם שיחקו שזה תיקן את התקלה

 

 

Just now, יוסי אבג כתב:

,תודה

 

בדקתי אם זה על מצב שלג וכו' וזה לא

אבל לא הבנתי האמת, במה הם שיחקו שזה תיקן את התקלה

 

 

מה העצה הסופית?

 

להגיע למוסך השני והאחרון הרלוונטי בירושלים?

 

להגיע איכשהו למוסך גבע?\

\תודה

פורסם (נערך)

תראה על פי התאור נשמע שזאת תקלה בידית ההילוכים, ז"א תקלה בחשמל שלה או באחד החיישנים שלה.
כל מוסך טוב אמור לדעת לפרק ולאבחן מנגנון כמו ידית הילוכים. 
חפש מוסך\חשמלאי רכב טוב בירושלים, לא חובה כאלו שמתמחים בפיג'ו כי ידית הילוכים זה מנגנון שעובד אותו הדבר כמעט בכל רכב, אני אישית הייתי מעיף מבט במדרג.

העיקר שזה יהיה מישהו עם ראש לאבחן ולטפל בתקלה ולא טמבלים כמו במוסך המורשה של לובינסקי שאומרים "אם לא רשום תקלה במחשב אז אין לי מה לעשות עם זה".
 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...