Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. אז זהו שעוד השארנו בולמים לטיפול הבא וגם טיפול לפני היה כ6... (אבל כלל זוג צמיגים) ולפני זה fap ועוד קודם טרמוסטט... קיצר לא חסר. לא סופר מצבר וצמיגים. גם לא דלק...
  2. 155,000. למעט הfap זה בלאי טבעי, גם תמיד הגיע למוסך על שתי רגלים אבל הבלאי הטבעי הזה מוגזם.
  3. כותב את זה יום לאחר מכה קשה לכיס... יש לי 1.6 דיזל. רכב נהדר בפני עצמו. מערכת ההנעה - כנראה יחסית אמינה אבל יש כל כך הרבה דברים מסביב. כל טיפול משהו אחר. משולשים, ציריות, טרמוסטט, תושבות, הגה! מיכל fap, מתישהו יגיע גם האוריאה... מתחיל להתגעגע ל307 בהקשר הזה...😥 אתמול יצאתי עם חשבון של מעל 8 וזה עוד כשהחלטנו להשאיר משהו לטיפול הבא... אגב אקטיב/ פרימיום - חד משמעית הפרימיום נותנת הרבה יותר אבל גם האקטיב מספיקה בפני עצמה. בהצלחה!
  4. גם בקונה יש את ההחלפה היקרה הזאת?
  5. ערב טוב, רציתי לדעת, אם אני רוכש חשמלית עם טווח ריאלי של כ270 ק"מ לטובת נסיעות יומיומיות של כ80 ק"מ - חוץ מזה שאצטרך להטעין בלחץ כל שלושה ימים - אני אמור לחשוש ממשהו? חיי סוללה קצרים יותר? משהו אחר שאני מפספס? הטענה בייתית כמובן. תודה.
  6. מה המצב עכשיו? סוחב רגיל? יש תקלות רגעיות שבתכלס עד שלא חייבים ממש - לא מטפלים. ובכל מקרה כמו שהמליצו - גש לאורן או גבע.
  7. בוצע תודה לכולם.
  8. הי חברים, רכב שאבא שלי בודק לפני קניה. בהיסטוריית טיפולים אני רואה שבתחילת 2024 החליפו משלושים וכעבור שנה וכ-10,000 ק"מ - שוב החליפו משולשים. בשני המקרים - חלקים חליפיים. מה דעתכם? בלאי הגיוני? מעיד על בעיה אחרת? גם לי יצא להחליף משלושים שנה אחר שנה (בסיטרואן) אבל זה היה בנסועה כפולה.
  9. אם בעל הרכב הוא המגרש - הוא יכול לתת לך את הרישיון על שמו. כך גם אגב תוכל לבדוק היסטוריה ביטוחית. נראה שהוא מתחמק. יש במגרשים אנשים שיודעים בדיוק מה הם עושים. גם אם תנסה לכסות את עצמך מכל הכיוונים - אתה עשוי להיות מופתע. אז אם כבר בשלב הזה הוא מערים קשיים גלויים - ההמשך לא מבטיח. בהצלחה!
  10. אתה יכול לנסות ולבדוק מול מוסך הרשת לגבי טיפול אחרון ובכלל, בצמוד לבעל הרכב.
  11. כאמור, קרה פעמיים, בשתי פנצ'ריות שונות.
  12. כך לפחות טען זה שהחליף לי את הצמיגים לפני כשנה. ומעדכן שכעבור שעה הם הצליחו! הפנימית היתה רק כדי לייצב את הצמיג או משהו ולא השאירו אותה בפנים. לטענת הפנצ'רמעכר האשמים הם הצמיגים הסינים. לא היה נעים שאחרי שעה עבודה, של כמה עובדים, ביקשו את המחיר הרגיל - 30 שח...
  13. הי חברים, נכנסתי לתקן פנצ'ר. קטע הזוי - כל העובדים פה מנסים להרכיב את הגלגל על הג'נט - ולא מצליחים. עכשיו נזכרתי שלפני כשנה החלפתי שני צמיגים קידמיים וגם אז לקח להם המון זמן והסבירו לי שידוע שיש בעיה עם הג'נטים של וולבו - שלא מתאימים 100%... (שתי פנצ'ריות שונות). מצד שני, כשהחלפתי שני צמיגים אחוריים - (פנצ'רייה שלישית...) - עשו את זה בזמן סביר. מה הולך פה??? אולי קשור לזה שהשניים הקידמיים הם סינים והאחוריים ממותג טוב? עכשיו ראיתי שדוחפים לי פנימית, כמו פעם. יש לזה השלכות? תודה.
  14. לגבי המודעה הספציפית - 1. כותבים יד 1. ואז בפרטים כותבים 01 (=יד שניה) אבל כותבים שעבר במשפחה. לא אוהב את ההתחכמות אבל מיילא. אבל בדיקה נוספת מעלה שבין שתי הידיים גם היה סוחר (תיווך בין הדודה לאחיין?!). 2. בדיקה נוספת מעלה שהק"מ שדווח בשני טסטים שנה אחרי שנה - היה זהה. ייתכנו טעויות אבל זו עוד נורה אדומה. 3. בהצלחה...
  15. התקלה שהסורק שלי העלה וגם המחשב במורשה - תערובת עשירה. הרכב עוד לא נכנס לטיפול מאז. בשבועות הקרובים ייכנס אך כאמור כרגע התקלה לא מופיעה וזו היתה השאלה שלי- האם המחיקה שלהם "שווה" יותר?!
  16. הי, הרכב v40 2017. נדלקה נורת תקלה. חיברתי סורק, ראיתי מה התקלה ומחקתי אותה בנוהל, אולי התראת שווה. תוך יום-יומיים התקלה קפצה שוב. כל אותו זמן הרכב נוסע רגיל לחלוטין. אני לא משחק עם הדברים הללו אז מיד נסעתי למוסך מורשה. התחברו וראו את אותה התקלה שאני ראיתי. אמרו שבסדר להמשיך עם זה עד הטיפול שנקבע כבר קודם - לעוד שבועיים, אז ייבדקו לעומק ויטפלו. יצאתי משם ללא נורת תקלה ועד היום, כשבועיים ומאות ק"מ - הנורה לא נדלקה שוב. ואני שואל - ייתכן ואכן זו התראת שווה והמחיקה שלהם באמת מוחקת לעומת הסורק הפשוט שלי?
  17. לא אותו דגם ולא אותה תושבת אבל אולי כן ייתן כיוון... בנובמבר האחרון החלפתי בv40 תושבת שמאל (=תושבת גיר) ועלה במורשה כ1,200 לפני מע"מ.
  18. הי חברים, מחפש מוסך שיידע לאבחן תקלה בוולבו v40 ("תערובת עשירה") באיזור פתח תקווה. טיפולים שוטפים אני עושה במורשה. עכשיו מנסה לנסות לפתור את זה בלי שיקרעו אותי, בתקווה שזה משהו קטן ולכן מחפש לא מורשה. תודה.
  19. זה גם מה שאני מכיר. עזרתי לאבא שלי עם רכישה של רכב עם שיעבוד לכלמוביל. יש פרוצדורה מסודרת. העברה לכלמוביל והיתרה למוכר. קצת יותר מורכב אבל לא רואה פה יותר סיכון מרכישה רגילה.
  20. הוציאו את הבורג ושמו בורג סיליקון במקומו וניפחו את הגלגל. למחרת הלכתי לפנצ'ריה לתקן. לא יצא לי להחליף ב5008 אבל כן לפרק ולהוציא הכל בפיקאסו, שלהבנתי זה אותו מנגנון. לא סיפור.
  21. הי חברים, אני מחזיק ברכב כשנה וחצי ולא יצא לי להחליף גלגל. אלא שבשבוע שעבר בעקבות פנצ'ר שהיה לבת שלי (וטופל ע"י "ידידים") העפתי מבט איך אמורים לשחרר את הגלגל הרזרבי. מכיר את המנגנון מרכבים קודמים שהיו לי. אלא שגליתי שחסר לי חלק - המוט שמסובב את בורג שחרור הגלגל. איפה אפשר להשיג אחד כזה? מצרף תמונה מה אמור להסתובב.
  22. לפני עשור קניתי פיז'ו 307 שעברה ראש מנוע כשהיתה על 100k עקב התחממות. זה נלקח בחשבון ברכישה. לפני מספר חודשים מכרתי את הרכב עם 300k על אותו מנוע, ללא בעיות בהקשר של המנוע.
  23. T4 מוקדמות אולי= פורד ולכן בעייתיים?!
×
×
  • תוכן חדש...