Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. שלום חברים, הנ"ל על הכביש 7/2006, 1.6, 291kkm. אני משקיע בנוזל קירור של היצרן אבל מהר מאוד הוא נעלם מהמיכל. אלא מה, גם כשהוא נעלם מהמיכל המנוע לא מתחמם. כשאני מקפיד לבדוק אני מוצא את עצמי ממלא פעם בשבועיים בערך. אך גם אם אני לא ממלא - כאמור- לא מתחמם. לדעתי כבר חודש לא מילאתי, מאות (אם לא יותר) ק"מ - ואין תלונות מצד המנוע. האם המים שאני ממלא כל פעם הם בעצם מיותרים? (לא מחפש עכשיו אם יש נזילות או לא.)
  2. תודה... אתן עוד כמה ניגובים עם סמרטוט (יבש!) בתקווה שיסתיים בזה.
  3. הי חברים, בשבוע שעבר, למחרת ביצוע טיפול שוטף במוסך, הוצאתי את מדיד השמן לבדוק מפלס. הרכב יחסית חדש אצלי וכך יצא שלא החזרתי את המדיד עד הסוף, דבר שהתגלה לאחר שהחל לעלות ריח של משהו שרוף. השמן התיז לכל עבר, לא כמויות, אבל מספיק בכדי להביא לריח. ניגבתי כמה שיכולתי ואכן כבר אין כמעט ריח. ולשאלה - האם ניתן לשטוף את תא המנוע בעזרת גרניק? ראיתי שיש חומר ייעודי שמרססים ואח"כ שוטפים. (5008 דיזל)
  4. שומע הכל מקום על עליות המחירים ומנסה להבין את המחירים שאני משלם. אולי הרכבים שלי פחות גניבים וזה מוריד בפרמייה?! במקור הביטוח נעשה עבור פיקאסו 2016 (מחירון אזור ה55 אשח) בתחילת יוני 2023. בשמחת תורה הרכב נפגע והושבת, בתחילת דצמבר קניתי פיז'ו 5008 (מחירון אזור ה80) והמשכתי את הביטוח עד סוף התקופה המקורית (חצי שנה קדימה) ללא תוספת מחיר (וקיבלתי החזר על תקופת ההקפאה) כשמראש המחיר לא נשמע מאוד גבוה (הביטוח לשני נהגים, בני 39, עבר נקי). ראו להלן את המחיר והמפרט המקורי:
  5. אני עם 307 2007 (על הכביש 7/2006) מנוע 1600.אצלי כבר מעל תשע שנים. נסעה 290 ק"מ. ממש נהנה מהרכב גם היום. למעט השנתיים הראשונות לבעלות - הוצאות האחזקה סבירות לחלוטין, מעריך שממוצע 1200 שח שנתי על תקלות ובלאי (נוסע כ20 אק"מ בשנה). אם הרכב תוחזק כמו שצריך והמנוע והגיר מרגישים במצב טוב - הייתי לוקח את ה"סיכון".
  6. מה נחשב תנאים קשים? ישראל אוטומטית כתנאים קשים? ולמען הדורות הבאים - מצרף את המסמך שקיבלתי מלובינסקי. תודה @Bukiשגרת טיפולים 5008.pdf
  7. הי חברים, מחפש את שגרת הטיפולים לנ"ל, לרבות טיימינג ושאר ירקות. הורדתי ספר רכב ולא ראיתי שם. תודה מראש.
  8. תודה. ככה זה באמת נראה אבל זה לא אמור להיות רשום במקוריות?
  9. הי חברים,אני מתעניין ברכב. ברישיון הרכב המשבצת של רישום מקורי ריקה, לעומת זאת באפליקציה שנותנת פרטי רכבים וכן באתר "משומשת" מופיעה בעלות ליסינג, אמנם לשלושה חודשים. מה קורה פה?!
  10. תגידו, 136 כ"ס בפועל מול נתון יצרן של 165 זה לא פער גדול מידי?
  11. בדוח סליקה אין ירידת ערך. זה דגם שאין המון ממנו ביד 2 וגם הנתונים טובים סה"כ. כמה ירידת ערך אמור להיות לאירוע כזה?
  12. שלום חברים, עברתי על היסטוריה של רכב וראיתי שם תיקון תאונה - החלפת כנף קדמית, דלת קדמית וכיוון מתלה קדמי. במונחים של בדיקה במכון- איזו משמעות התיקונים הללו מקבלים? (בדוח סליקה התאונה קיימת, תשלום של כ18 א' ללא ירידת ערך) תודה מראש.
  13. לא חושב שראיתי שם ציון של מרחק כלשהו. אומר משהו?
  14. הי חברים, לאחר שהפיקאסו שלי הוכרזה טוטל לוסט מפגיעת פצמ"ר, ניצלתי פנאי של כמה דקות במילואים ללכת ולבדוק רכב שהתעניינתי בו. מנוע דיזל. במהלך הנסיעה נדלקה התראה של מערכת גזי פליטה ונורה של אד בלו. בעל הרכב אומר שהוחלף מיכל אוריאה לפני מספר חודשים ולדעתו זה חוסר בנוזל. יודעים לתת כיוון אם ואיך אפשר להתקדם עם הרכב הזה? האם אכן על חוסר בנוזל תדלק ההתראה הזאת? האם העובדה שהוחלף מיכל ע"ח היבואן לא מזמן יכולה לתת שקט למקרה שמשהו עדיין לא בסדר? תודה מראש.
  15. אני קיבלתי מאלדן. מצדיע להם!
  16. אצלי התקלה (בנתיים) היתה אצל הבעלים הקודמים, אבל לפני מספר חודשים כשהייתי במוסך גבע היה רכב עם התקלה הזאת וזכור לי ששמעתי מחיר בסביבות חצי ממה שרשמת. זה גם מסביר אולי את יתר העלויות שהזכרת - מוסך מורשה פשוט שוחט. בהצלחה.
  17. אולי יש מפתח נוסף איפשהו בתוך הרכב שמונע את הנעילה?
  18. מעניין... כשאני קניתי את המגאן 2 (השניה) המוכר פתח את התא הזה כדי להוציא מסמכים ושנינו היינו בשוק שהתא מלא מים... הוא הוריד על זה עוד כמה מאות מהמחיר שעברו כמעט ישירות למוסך שטיפל בפתיחת הניקוזים.
  19. אצלי דווקא עובד. בכל מקרה לא משהו שהייתי משקיע בו. כמה ליטופים מכיוון החגורת בטיחות (ככה מתריע) לא באמת יצילו אותי ממשהו. לדעתי הסימון שאתה מדבר עליו קשור לקי לס.
  20. כשבעל מוסך ("מתמחה בצרפתיות") אומר לך - עזוב אותך כבר, קח קוראני ותן לי ולך קצת שקט...
  21. אצלי המנורה של השמן החלה לדלוק, יום כן יום לא, לא היה חסר שמן, נסע רגיל, אך תוך מספר ימים בודדים החלו תסמינים נוספים עד כדי קירטועים של ממש. הסתיים בהחלפת מכסה שסתומים.
  22. באיזו שנה?
  23. כן. "אשר מיזוג אויר לרכב", פתח תקווה.
  24. המחיר להחלפת השסתום נראית לי קצת יקרה. לא בטוח שאפשר להשוות אבל לפני כשנה וחצי החלפתי שסתום בפיז'ו 307 ועלה 600 שח.
×
×
  • תוכן חדש...