Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. ראיתי גם פלקן ב400. איך הם לעומת הקלבר?
  2. תודה. מצאתי את הקלבר לא רחוק ממני ב360 שח. נראה לי אלך על זה. תודה!
  3. מהניסיון האישי שלי היתה מאוד אמינה. קיבלתי סיטיגו מהעבודה כשהייתה בת5 ו-50kkm ובשנתיים וחצי ו-70kkm אצלי היא חוותה התעללות קשה ודילוג על טיפולים - והיתה רק פעם אחת תקלה - בסטרטר.
  4. אכן v40. הבאתי את הנתון מרשיון הרכב. אפשר לקחת משהו אחר?
  5. ממליץ על סקודה סיטיגו או אחותה סיאט מי. מנוע 1 ליטר שסוחב היטב (נוסע לבד כן?!), מאוד חסכונית, מאוד אמינה (לפחות מהניסיון שלי). גם נוחות הנסיעה עדיפה מהאסייתיות שהוזכרו. במקרה של הצמד הנ"ל, היות ובגרסה האוטומטית מדובר ברובוטי - לדעתי ההבדל לעומת ידני יהיה זניח אז הייתי בוחר לפי נתוני הרכב ומצבו ופחות מסתכל על איזו תיבה. בהצלחה!
  6. בוקר טוב, צריך להחליף, לפחות זוג. הכי חשוב לי זה שקט ובהמשך צריכת דלק ושרידות (ובטיחות כמובן). 16/205/55 91w מה ההמלצה ואיפה ניתן להשיג במחיר טוב במרכז? לא מחפש לצאת במחיר של סיני זול אבל גם לא מתכוון להתפרע. תודה.
  7. תתפלא. לפני שבועיים מכרתי רכב עם הגיר הנ"ל. 18 שנה ומעל 300,000 ק"מ והגיר עבד מעולה! במהלך חייו פעמיים החלפת שסתומים ועוד החלפת שמן אחת. מאמין שסה"כ הנ"ל עלו פחות מהחלפת קלאצ'ים בגיר מודרני.
  8. הי, הרפידות הקדמיות גמורות. ביקשתי מחנות חלפים ולא ידעו לאתר לי. מישהו יכול לתת לי מק"ט ובעדיפות קישור לרכישה בארץ או בחו"ל? 2017 T4. תודה מראש.
  9. מותנה בטיפול במוסכי היבואן? (כשברור שאין קשר)
  10. ניסיתי שוב. צריך לחיצה ארוכה על כפתור ההתנעה ואז הבדיקה זמינה. תודה.
  11. זה מה שעשיתי. לא מראה. האייקון אפור.
  12. שלום חברים, מנסה ללא הצלחה לבדוק מפלס שמן. אין מדיד בתא המנוע והבדיקה נעשית אלקטרונית אלא שבחירה בתפריט של בדיקת המפלס לא עושה כלום. האייקון "אפור". מה הולך פה? איך בודקים?
  13. התמונות לפני התיקון. כבר תוקן.
  14. הי, רכב שאני מתעניין בו. ע"פ הבעלים רכב עם וו גרירה גירד אותו. בתמונות רואים פגיעה בכנף האחורית, דלת צד אחורית ודלת קדמית. תוקן שלא דרך הביטוח בכ-4,000 שח. נתונים נוספים: 1. מדובר ברכב שאין אותו בכמויות. 2. מצד שני לא סגור דווקא על הדגם הנ"ל, פתוח לגמרי למותגים אחרים. 3. המוכר העביר מעצמו את כל המידע, התמונות והחשבונית עוד בשלב הבירורים. 4. הרכב 2019, נתונים טובים מאוד. מחירון לוי יצחק כ72. כמה לדעתכם צריך, אם בכלל להוריד על זה ברכישה? תודה מראש.
  15. המחלה - מיכל אוריאה. נראה שגם משולשים לא מחזיקים מי יודע מה. טיימינג - רצועה. המלצה במוסך גבע - ב120. תכלס - רכב ממש מפנק, מרווח (ע"ח תא מטען). אם מתאפשר - ללכת על הפרימיום, בעיקר בשביל מושבים יותר נוחים ומערכות בטיחות נוספות. בהצלחה!
  16. מניסיון? אני עם 5008 ומושב הנהג ממש לא נוח לי. רמת גימור אקטיב. כנראה בפרימיום המצב טוב יותר. כל מעבר מהמושב של ה307 ל5008 - סיוט.
  17. בגלל העניין שתיארתי, חיכיתי לשיחה מול נציג. עוד לפני שפתחתי את הפה נתן לי עוד 160 שח הנחה. ביקשתי לוודא שרשום לו שאין ברכב בקרת יציבות. אמר שלפי ל.ז. כן יש. אמרתי שאין והתעקשתי שירשום שאין. המחיר לא השתנה. בתעודת ביטוח אין איזכור לפרמטרים שהשפיעו על המחיר (לא גיל וגם לא esp). בכל מקרה, שמרתי בתיקייה, בצמוד לתעודת הביטוח - גם את הקלטת השיחה. אני מכוסה? (תרתי משמע...)
  18. ולא מה? כל 10 דווקא נשמע טוב.
  19. אני עם מנוע זהה, כמעט בק"מ ובגיל הרכב של פות"ש. בטיפול האחרון המליצו לי בגבע לעשות טיימינג כבר ב120. מה דעתכם? ומה סדר גודל העלויות בחלוקה לעבודה וחלקים?
  20. בטח. גם כתבתי את זה.
  21. תודה על התגובה. "המערכת" מקורית עד כמה שידוע לי, השלט מלפני כמה שנים. לא מאזור ירושלים ומחפש קודם למצוא את מיקום הבעיה אולי משהו שאני יכול לסדר ברמתי.
  22. שלום חברים, החל מהימים האחרונים השלט כבר לא פותח וסוגר את הרכב. יש משהו שאני יכול לנסות ולעשות? (סוללה החלפתי)
  23. היום ראיתי באחת מערי הצפון רכב יוקרתי עם לוחית זיהוי שהורכבה משתי ספרות בלבד ובמבנה שבכותרת. אציין שהסיומת לא מתאימה בשום צורה ללוחיות שהונפקו ב35 שנה האחרונות... ואני שואל - איך מקבלים כזה מספר???
  24. elihershko

    פיג'ו 5008

    הרכב מליסינג ו130,000 ק"מ... זה המחיר המשוקלל שלו ואגב, כנראה נתת לבחור רוח גבית והוא העלה קצת את המחיר ואגב 2 - הרכב כבר חצי שנה במצטבר אצל שני סוחרים שונים... עוד לפני משהו חשוד - הנתונים לא משהו.
  25. (אין לי קשר לרכב ולאירוע) משהו מעניין בתמונה (מלבד הבנטלי) - הבנאדם יושב באוטו (לפי אורות הברקס) - איך ניתן לייחס לו העמדת/ החניית רכב?!
×
×
  • תוכן חדש...