Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. לפני שבוע מכרתי אחת,2007 125km,שלישית מליסינג.מכרתי ב15.5. באשר למחיר- סה"כ נראה לי שהמחיר שקיבלתי סביר.יצא לי לעקוב אחר מודעות של רכבים עם נתונים זהים,התחילו ב-20 א"ש וירדו (במודעה...) גם ל16. לגבי המקרה שלך- אתה מדבר על הדגם המאובזר יותר ואולי שווה להשקיע בו.אבל אם לא לחוץ לך על המאובזר אולי שווה להמשיך ולחפש נתונים טובים יותר- נסועה,מצב חיצוני/פנימי ו כמובן מחיר עדיף. הרכב לא אמור להיות במצב הפנימי שאתה מתאר אלא אם עבר התעללות. בכל אופן אפשר לרדת מ15. השוק לא משהו.. צו .
  2. שלום. ברשותי 307sw שכנראה נרכשה במקור רק עם שישה מושבים וזה המצב כיום. ברשיון לא רשום מס' נוסעים אולם במקום של "ההגבלות" וכו' רשום שמותקן מושב אחד נוסף. האם מלבד רכישת המושב השביעי עליי לעשות משהו נוסף?
  3. שלום. אני חושש שחודרים לי מים לרכב. מי מתעסק בזה באזור פתח תקווה?
  4. או מגאן. בתקציב הזה תוכל לקנות 2006 שמורה,אולי גם 2007.רכב מפנק ביותר. אני לא מסכים עם הטענה של עלות יישור קו לרכב במחיר שכזה. לדוגמא,מי שייקנה את שלי (2007) לא יצטרך להוציא שקל בחודשים הקרובים.
  5. שלום. אני צריך רכב עם שבעה מקומות ו התקציב די מוגבל... עד 28 א"ש. עד עכשיו הסתכלתי בעיקר על 307,בתקציב הזה עם קצת מיקוח אפשר להגיע למודל 2007 במצב סביר,לפחות על הנייר. מה לגבי הספייס וואגן 2002? מישהו מכיר? בשנתון זה מדובר בדגם חדש יותר. איך האמינות? צריכת דלק?זמינות חלפים?
  6. לדעתי,למעט עלויות טיפולים ואולי ביטוח, הסיוויק עדיפה בכל פרמטר.נוחות הנסיעה לא ברת השוואה, הביצועים עדיפים והאיבזור עדיף עוד ברמת הבסיס.סיוויק 13' זהו דגם יחסית חדש בעוד הקורולה הוחלפה בשנה זו.
  7. לא הסביר יותר מידי,כדרכם של מכסת"חים...
  8. אגב, אצלנו כן היתה בקרת יציבות. ורק שני ח"ח...
  9. לרכב שעבר 220 א' ק"מ בארבע שני מותר אולי כן לגמגם פעם אחת... בכל אופן מלבד אמינות יוצאת דופן הרכב לא מלהיב במיוחד, אישית הייתי מעדיף משהו קצת פחות יפני.
  10. לנו היתה במשפחה 2009 אוטומט רגיל, הרכב סוס עבודה! הוחזר לחברה לאחר ארבע שנים של התעללות ע"י 5-6 נהגים במשפחה,חלקן נהגות חדשות, ו למרות שעל השעון כבר היה 220 א' ק"מ- שום גימגום! הרכב נסע כמו חדש עד הרגע האחרון.אולי פעם אחת נתקע.
  11. נקישות בגיר?! אני לא שומע כלום,אני כן מרגיש מידי פעם את ההילוכים עוברים. לא נראה לי משהו שלא אופייני לרכב בגיל הזה..
  12. תיקוני פח וצבע. לי זו ניראית בדיקה די טובה. מקווה שהקונה לא נבהל. אמר שיראה למכונאי.
  13. שלום.איש נחמד לקח את הרכב לבדיקה המבדק פ"ת.ממה שאני זוכר בע"פ התגלו הליקויים הבאים: מנוע- רעש שסתומים,מערכת קירור- נזילה וקורוזיה בחיבורים.הגה- נקישות. הילוכים- נקישות בהעברה. בלמים-רפידות קידמיות שחוקות.פחחות כמובן.. (לא שילדה). מה דעתכם? למעט הרפידות בלם לי זה נשמע כמו סעיפי כסת"ח רגילים לחלוטין. מדובר במגאן 2007, 120000 ק"מ.
  14. אני ממליץ על מגאן,בתקציב כמו שלך אפשר לקנות אחת מ2008 במצב מצויין. הרכב מפנק ברמות,בטיחותי ונראה טוב. לא מכיר תמורה יותר טובה למחיר. אגב אני חושב למכור אחת מודל 2007...(בלית ברירה)
  15. היי. אני (וגם אחרים במשפחתי) טיפלנו עשרות פעמים במוסך פאר, בעיקר בזכות הבעלים הקודמים (שמוליק) והקודמים קודמים (שמוליק+רפי). מה שרלוונטי להיום - דהיינו סהר - הוא ממש מקצוען, מזהה בעיות במהירות ובעל נכונות לעזור. בזמנו, הוא ממש קנה אותי כאשר הלך לי ברכב חיישן אויר, קיבלתי הצעות מחיר שנעו בין 1700 שח קומפלט לבין 950 שח-בלי הרכבה. סהר סגר לי את הפינה במחיר עלות החלק - 850 שח, למקורי ("על 5 דק' של הרכבה פשוטה לא אקח לך כסף"). מה שכן, לאחרונה אני הרגשתי שאולי הוא מנסה לדחוף החלפות של חלקים גם אם לא ממש צריך (הלך קוייל אז כבר החליף את כל הארבעה...תקנו אותי אם זה אכן הנוהג). לסיכום - הוא מקצוען, קשה לי להאמין שמישהו שם טוחן ק"מ על חשבון הלקוחות. יש לשים לב ולברר מה באמת צריך להחליף ולא להגיד ישר "כן" לכל מה שהוא אומר.
  16. תודה לכולם. הכיוון מחשבה שלי זה שמדובר בקורא בעייתי או שביטול הקודן לא נעשה בצורה מושלמת. באשר להצעה של אסף, חד משמעית אין מדובר בבעיה בכרטיס עצמו, יש לי ספייר, אבל אני בטוח שלא הכרטיסים זו הבעיה, שכן , כאשר הכרטיס לא הוכנס/לא נקרא כמו שצריך - ישנה הודעה אחרת, בנוסף, עם פתיחת דלת הנהג, כאשר הכל תקין, נדלק אור סביב פתח הכנסת הכרטיס - ובאותם פעמים שהרכב לא מניע - האור הזה לא נדלק. כלומר, עם פתיחת הדלת אני כבר יודע אם אסע היום או לא, עוד לפני שהוצאתי בכלל את הכרטיס מהכיס... כנראה שאשים את הרכב במוסך, עד שיתפסו את הבעיה בזמן אמת... אלא אם ימצא פתרון אחר.
  17. מניסיון עם תקלות דומות, תוכל לדעת שהבעיה במערכת ההזרקה ע"י ניתוק חיישני המערכת (או משהו בסגנון)- פעולה פשוטה למדי, אך את ההבדל תרגיש רק במידה והבעיה קיימת באותו רגע. ניתוק כאמור נעשה בצורה מאוד פשוטה - כשאתה עומד מול המנוע - מאחורי המנוע (לכיוון השימשה) ישנה מערכת ההזרקה, אליה מחובר כבל שניתן לנתק בקלות. מרגע הניתוק,כך הוסבר לי ע"י המוסכניק, המנוע עובד ללא החיישנים השונים שאמורים לתת לו נתונים כאלו ואחרים. מרגע זה, בעיות של חיישן חמצן או חיישנים אחרים נפסקים במקום. כמובן שזה לא תיקון של הבעיה, אלא שכעת ניתן ליסוע ללא שום בעיה, אלא שכפי שהסביר לי המוסכניק - זה כמו ליסוע עם צ'וק (ז"ל) כל הזמן- כלומר בזבוז אדיר של דלק- - אך זה טוב כדי - א-להמשיך ליסוע,אפילו כמה ימים, בצורה נורמלית-עד לתיקון, ב-כדי לדעת, גם בלי מחשב - שאכן יש בעיה בחיישני ההזרקה (ובמוסך כבר יזהו אילו חיישנים). זה היה ארוך אך ניסיתי לעזור...
  18. תוכל קצת לפרט - איזה חיבור בדיוק צריך לנתק ולחבר? החיבור בקורא עצמו או משהו בדרך? שמתי לב שיש חוט אחד,מבין כמה חוטים, שנראה שחיברו אותו למשהו בדרך.
  19. נשמע מוכר. שלי 2007. שמתי לב לכמה דברים:1. לפעמים ההילוכים לא עוברים בזמן, לדוג' - יצאתי לעקיפה ואחרי שהרפתי מהדוושה -לוקח זמן עד שההילוך עולה חזרה (לפעמים נדרשת העברה בידני). את זה גם אמרו לי בבדיקת הקניה. 2. הקפיצות שאתה מזכיר. כשלפעמים זה לא מכה אלא מעין טלטול שכזה. 3. הכי לא ברור - בהילוך שני (אם אני לא טועה) במהלך ההאצה יש פתאום ירידה קלה בטורים - כאילו עובר הילוך אבל לא. לסיכום - הגיר הזה ידוע כבעייתי. כל עוד הוא נוסע, למרות שלא חלק - מבחינתי זה בסדר.
  20. אני מתפלא שכמעט ואף אחד לא יודע משהו על התקלה הזאת. כנראה אני בר מזל..
  21. תודה. נשמע קצת מפחיד להתעסק שם עם כל החוטים, במיוחד ברנו... כשאתקע שוב, אנסה זאת.
  22. שלום חברים. המקרה שלי מתחיל כבר לייאש... מגאן 2007, מידי פעם מסרבת להניע. רושם במסך CARD READER FAULT. יש לי כבר מסקנה אחת ברורה - הבעיה היא לא בכרטיס אלא בקריאה שלו. ברור לי שכאשר הרכב לא מניע זה בגלל שהקורא לא עובד. השאלה היא למה הוא לא עובד? ברנו ראשל"צ ניתקו את הקודן אך הבעיה חזרה. הבעיה הכי גדולה היא שרוב הזמן הכל בסדר ואז המוסך לא יכול לזהות את הבעיה. וכאשר אין התנעה - או שעד שיגיעו לגרור זה שוב יניע או שכפי שכבר קרה - כשבאו לגרור ולא הניע- לא יכלו לגרור כי כל עוד האוטו לא מונע - ההגה נעול. אז איך רנו תראה מוסך?! יש למישהו רעיון איך ניתן במצב הנוכחי לזהות את הבעיה? אולי איזה מקצוען מומלץ? או כל רעיון אחר?!
  23. שלום. אולי מישהו כבר נתקל בבעיה... יש לי רנו מגאן שנת 2007. לאחרונה, מידי פעם בניסיון להתניע אני מקבל על המסך את ההודעה CARD READER FAULT. הלכתי למנעולן שהמליצו עליו במוסך רנו והוא עשה לי כרטיס חדש, אך אמר שהבעיה היא בקודן. במוסך רנו בראשון אמרו גם כן שהבעיה היא בקודן והם ניתקו אותו. שבוע הרכב הניע בלי בעיה - ואז שוב לא, ומאז זה קורה לסירוגין. מישהו נתקל בבעיה? יש רעיון? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...