Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. אני ביצעתי את השיטה עם הלקה על שני רכבים שונים והחזיק די טוב, בוודאי שמספיק בשביל לעבור טסט. פוט''ש- 200 מ''ל נוזל?! איפה שפכת כ''כ הרבה?!אני הסתפקתי בכמה מ''ל בודדים.
  2. שלום, אני מחפש לרכוש מושב שביעי לרכב שלי (307). האם מצד משרד התחבורה יש בעיה ברכישת מושב (משומש) בחו''ל?
  3. צודק. אצלי הבטריה על הקייס ולא בלוח. תמשיך לחפש... בהצלחה!
  4. זה אותו מפתח כמו יתר דגמי פיג'ו וסיטרואן. אני מצאתי באי ביי בחיפוש לפיג'ו 307. המחיר ממש מגוחך אז מומלץ להזמין גם אחד ספייר, למקרה של שבר או תקלה בהחלפה.
  5. האם מתאים גם ל307 2007?!
  6. שלום. מעבר למה שאפשר לראות בעיניים/ מכון בדיקה/ דיווח ע''י בעלים קודמים - איך אפשר לדעת אם נקבעה לרכב ירידת ערך?! הבנתי שברישיומט אפשר להוציא סוג של היסטוריה. הוצאתי ולא ראיתי כלום. מה בכל זאת?!
  7. מעניין. החל מ-2008 ולמשך כמה שנים, החזקתי אקסנט 2001. המוסך הקבוע שלי השתמש בפרסטון. בשלב מסויים התחלפו הבעלים ואני לא סגור באיזה החדש השתמש, בכל אופן, הרכב סיים את חייו ב230k, בתאונה. עד אז המנוע אפילו לא אותת על סימני עייפות כלשהם.
  8. יש 307 אוטומטית - אתייחס לבעיות שלא קשורות לגיר: 1. מידי פעם, הרכב נותן אינדיקציה על בעיה בטעינה ומכבה את המזגן. זה חזר על עצמו גם אחרי החלפת האלטרנטור. לעיתים נדירות יותר הרכב משתגע עקב הבעיה הזו ודורש התנעה בכבלים שלאחריה חוזר לעצמו. 2. לאחרונה נדלקה נורה של ההזרקה. לאחר יום כבתה ומאז לא נדלקה. 3. קירטועים בהאצה מתונה, באזור ה-2000 סל''ד (טרם בדקתי במה מדובר). עם כל זאת - מדובר באחלה רכב, כיף ליסוע בו.
  9. תודה. ומדובר במחשב סטנדרטי שקיים בכל מוסך? גובים על זה תשלום?
  10. כלומר - רק במוסך שיש לו מחשב? אין שום אופציה אחרת?
  11. שלום, קניתי באי.ביי. כבל aux, חיברתי אותו מאחורה, מה עכשיו? כרגע זה לא עובד, איך מפעילים את הפונקציה הזו? תודה.
  12. יכולה להתרחש ''גניבה'' תוך כדי נסיעה?!
  13. שלום. פיג'ו 307 2007. לפני כשבועיים, תוך כדי נסיעה, נדלקו מס' נורות, צפצופים והגה קשה ואז לא הניעה. התנעתי עם כבלים ואז היו שבועיים של שקט. השבוע זה קרה שוב, ליד אוטו דיפו, בדקו ואמרו שהמצבר חלש (הראה לי במכשיר מדידה), המצבר היה פשוט, בן שנה וחצי. החלפתי. עכשיו - שוב נתקע. אז מה כן הבעיה?! אגב, זה קרה לי גם לפני כחצי שנה. אלטרנטור הוחלף (אצל אחד מהמומלצים כאן) לפני קצת יותר משנה.
  14. נסי לפנות לאחד מהמוסכים המומלצים פה דרך קבע המטפלים בפיג'ו. לעיתים מוסכים חושבים שהם מבינים ובעצם לא מבינים כלום (אבל את הכסף ייקחו...)
  15. שלום. מישהו יודע איפה אפשר להשיג את החלק שמחובר למושב הנהג ושאליו מחוברת משענת היד של הנהג?! בכל הרכבים שראיתי העסק היה שבור...
  16. צריכת דלק ממוצעת באזור 11-12 קמ''ל.
  17. הי. היתה לה אחת מודל 2007, עד לפני שנה ובמשך כשנה, הדגם הפשוט יותר. רכב מעולה! מאוד מומלץ. רק לקחת בחשבון שהאמינות היא לא כמו של יפנית ממוצעת. תמורה מעולה לכסף.
  18. נשמע מעניין. ומה הפתרון לזה?
  19. האלטרנטור משופץ.מי שם חדש?! הבעיה (או שלא...)שהתקלה לא חזרה על עצמה - מה יוכלו לעשות במוסך?!
  20. המצבר בן שנה פלוס. לא הוחלף בזמני. נבדקה טעינה והיה תקין. במה אתה נתקלת ומה עשית?
  21. שלום לכולם. הבוקר קרה לי דבר חריג. אך לפני זה- בחודשים האחרונים, מידי פעם אני מקבל סימון על בעיית חשמל (והמזגן כבה). כיבוי הרכב מאפס את התקלה. יש לציין שהוחלף אלטרנטור לפני כתשעה חודשים. בחזרה להבוקר: הבוקר היתה ''עליית מדרגה''. במקביל לנורת הטעינה, נדלקה לסירוגין נורת ה-ABS וכן נורת הכרית אויר. בשלב מסויים ההגה החל להתקשות לסירוגין, לוח השעונים כבה אף הוא לסירוגין ונדלקה נורית stop. החלונות לא נסגרו. החנתי את הרכב וכעבור חמש דק' הרכב לא הניע. לאחר חיבור כבלים הרכב הניע ומאז הוא מניע ונוסע רגיל. בדיקת טעינה במוסך היתה תקינה. מישהו מכיר/ נתקל התקלה?
  22. סה''כ תכונה די אופיינית לגיר רציף בכלל ולאוריס בפרט.
  23. תודה.אטפל בהקדם.
  24. שלום. שאלה לקראת הטסט. הוינקר הקדמי שמאלי שבור- ישנה נורה והיא עובדת אולם אין את מכסה הפלסטיק. בנוסף, האור בלם האמצעי - הכיסוי האדום איננו, הנורות קיימות ועובדות. האם הדברים הללו יכשילו אותי בטסט?
  25. מתקן את עצמי. אכן הs-max ארוכה בכ-17 ס''מ מהפיקאסו. אבל נראה לי שבשיקלול בין מה שאתה מקבל בה לעומת האחרות לבין להחנות עוד 17 ס''מ - היא עדיין עדיפה. דעתי בלבד.
×
×
  • תוכן חדש...