Jump to content

עמיחי נ

  • הודעות

    97
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של עמיחי נ

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. לא משנה איזה גיר, לא רובוטי
  2. אני לא אובייקטיבי מכיוון שבידי אחת כזאת (סניק 2008 מנוע 2000) למכירה ולמרות זאת- מזדה 6, פורד פוקוס וחברותיהן לא דומות לסניק מבחינת המרווח והנוחות למשפחה-3 מושבים נפרדים שזזים על מסילה, רכב גבוה ואידיאלי למשפחה עם 3 ילדים קטנים. ואם מתוחזק כראוי- משרת את בעליו נאמנה.
  3. שלום לכולם אני מחפש רכב אמין משנתון 2011-12 שיהיה מהנה לנהיגה רכב שבשעת הצורך ידע להסיע שני מבוגרים ו-3 ילדים (לעתים רחוקות- יש בבית רכב אחר למטרה הזאת) חשבתי על לאון או פיאט בראבו 1.4 טורבו אשמח לרעיונות עמיחי
  4. יכול להיות שאתה מתכוון ל 4.5K?
  5. הייתי בודק את הסניק החדשה בנוסף גם היא מרווחת מאוד ואמורה להיות יותר אמינה בגלל גיר יפני ומנוע דיזל חדשים
  6. עניין הטויוטה הרובוטית עלה כבר פעמים רבות וכנראה שישאר ללא מענה מדובר ברכב אמין , מרווח וחסכוני ביחס למתחרות ובוודאי ביחס למחיר שלו נסיעת נסיון היא חובה לפני הרכישה, למרות שהרושם הראשוני עלול להשתנות מאוד לאחר שלומדים את ה"שטיקים" של הגיר הייתי מציע בחום למי שאין לו כסף לרכב יקר וביקורים במוסך, ופחות למי שרוצה להנות מהנהיגה
  7. בהמשך לשרשור הקודם שעסק בהחלפת רצועת אביזרים ורצועת תזמון ברנו סניק 2008 מנוע 2000... האוטו כעת במוסך ומצטרפות צרות כמו בלמים, תושבות מנוע וכו והמוסכניק מדווח שהפולי של רצועת האביזרים לא תקין בבדיקה- יש סימוני גיר על החלק החיצוני והפנימי שלו (גומי וברזל) שאינם חופפים- יתכן כתוצאה מהחלקה. פרט לכך לא נראה דבר וכמובן שלא ניתן להרגיש חופש. להזכיר- ברכב במוסך בגלל שרצועת האביזרים נקרעה מנסיונכם- האם הדברים קשורים? האם צריך להחליף את הפולי? שוב תודה עמיחי
  8. קבלו תיקון בבקשה, מדובר בשנת 2008 החלפת רצועה כל 4 שנים
  9. תודה על התשובה האופטימית והמעודדת
  10. חשבתי שיש שם רק רצועה אחת. מה שבטוח- היא מניעה את האלטרנטור. זה גם נראה כאילו שהיא יוצאת מהקרנק בכל אופן, אשמח אם המצב הוא כמו שתארת
  11. ערב טוב מדובר ברנו סניק שנת 2010, מנוע 2000, מתוכננת להחלפת רצועת תזמון בעוד חודש... היום בזמן נסיעה איטית בשכונה עלה ריח חשוד, מייד פנינו לחניה וכ20 מטרים ממנה הופיה נורת "אין טעינה" הכנסנו את הרכב לחניה ועצרנו, בפתיחת מכסה המונע נראה היה שהוא התחמם מאוד (למיטב ידיעתי גם משאבת המים מחוברת לרצועה הזאת) עכשיו כשחזרתי לבחון את המצב ראיתי שהרצועה קרועה ועכשיו לשאלות? 1. מה הפרוגנוזה? כמובן שאגרור אותו למוסך אבל האם יש בכלל טעם לבצע תיקון של 3500 שקלים? 2. איך בודקים את תקינות המנוע לאחר מכן? האם בהכרח מרימים ראש מנוע? 3ץ וזאת כבר שאלה פילוסופית- למה לשים רצועה ולא שרשרת או גגש באלמנט כל כך קריטי ??
  12. יש לא מעט שרשורים בפורום בנושא לי יש רנו סניק ונכנסו בה שני מושבי תינוק וסלקל בלחץ. בכל הפרייבטים שבדקתי- קורולה, I30, קרוז- לא היה מספיק מקום לגבי FRV- אכן יכול להתאים אבל בעיני המחיר מופקע לרכב יחסית מיושן ונדיר על הכביש שבקרוב יהיה קשה למצוא לו חלקי חילוף (למרות שמדובר ברכב אמין ) אופציה נוספת ששווה בדיקה אם אתה מוכן לצאת מהקופסה היא רנו קנגו וחברותיה מהדור החדש. לא בדקתי באופן אישי אבל יתכן שיתאימו ובנוסף כצ'ופר תקבל תא מטען ענק
  13. מברוק. אצלנו היו שתי בלנו ברצף. רכב מהסרטים
  14. הרכב כבר לא באחריות לצערם של הבעלים האם בטיפול "שגרתי" אפשר לעלות על הבוצה או על חוסר התחזוקה? לפני הטיפול הנ"ל הרכב היה בבעלות אלדן- שם ככהנ עבר טיפולים על ידי מוסך החברה ולא מוסך יונדאי
  15. מדובר במנוע בנזין, שנת 2012, כ 80000 קילומטרים בשבוע האחרן השמיע רעשים מוזרים בהילוכים ראשון- שני (כך נמסר לי, הרכב לא שלי) במהלך נסיעה בדרום הרכב שבק, לדברי הנהג ללא נורת התראה לציין, שלושה חודשים קודם לכן בוצע טיפול במוסך מורשה כולל החלפת שמנים ופילטר בקיצור...הרכב נגרר למוסך יונדאי במרכז (היתה אי הבנה ונגרר למוסך אחר מזה שבו בוצע הטיפול) נמסר לבעלי הרכב שהמנוע פורק, לא היה שמן ומצאו רק "בוצה".יש צורך להחליף את המנוע (חדש 32K משומש 23K כולל עבודה) אני מתכון לקפוץ למוסך כדי לראות את הנזק אם ניתן לדעת ש"הלך מנוע" בלי לפרק את גל הארכובה ולבחון את המיסבים? מה צריך לבדוק על מנת לוודא שאין בעיה ברת תיקון? מודה לכם..
×
×
  • תוכן חדש...