Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. המחירים שהוצעו לי עבור מעבה - 950 לסיני, 1,350 למשהו דני יותר איכותי ו- 1,600 למשהו שהכי קרוב למקורי. לכל אלו יש להוסיף כ-500 לעבודה, גז וכו' למע''מ. סביר?!
  2. אבדוק. מה מחיר מומלץ למרוח ומה תחליפי?
  3. שלום, המזגן ב307 הפסיק לקרר. נאמר לי שהלך המעבה. 1,400 ש''ח - מחיר הגיוני?
  4. שלום, מחפש המלצה למוסך/ מיזוג לתיקון מזגן בפיז'ו 307 בפתח תקווה. אמין והוגן במחיר. לפני שנה מילאתי גז, החזיק כ-10 חודשים, לפני חודש מילאתי שוב וכעת ברח.
  5. מעדכן. בעצת החברים פה הזמנתי קיט מחו''ל, תיקנתי ועובד פיקס. תודה לכולם!
  6. נרכש. תודה על העצות.
  7. שלום, מכיוון שזו קניית רכב שטח ראשונה, קצת קשה לנו להבין את משמעויות הליקויים בטופס הבדיקה. בדגש על המגדש ותיבת העברה. מישהו מכיר?
  8. מכיר מניסיון?
  9. שלום, טופס בדיקה של ניסן פאת'פאנדר. מה דעתכם? בדגש על הטורבו וה-4*4. (מקווה שהטופס עלה...)
  10. יש מצב לקישור? חיפשתי... יצא לך לעשות את זה בעצמך?
  11. תודה מרק. תודה כולם. במידה וכן הבעיה במדף - האם זה משהו שאפשר להחליף לבד? מסובך? יש אולי סרטון?! מישהו יודע כמה זה עשוי לעלות במוסך? האם מישהו התנסה בהחלפה עצמית/ במוסך?
  12. האם זה זה? http://m.ebay.com/itm/Air-Conditioning-Flap-Repair-Kit-For-Citroen-C4-Peugeot-307-1607044080-/291992940841?hash=item43fc22b129%3Ag%3AXN0AAOSw~gRVkZRe&_trkparms=pageci%253Ad6f2979b-ea1e-11e6-aa68-005056b6719a%257Cparentrq%253A046c38e615a0a5e0b5ce6162ffa258cf%257Ciid%253A1
  13. איך נקרא הקיט הזה?
  14. לא קשור לגז. גם כשקר בחוץ מוציא אויר חם.נראה לי בכיוון של המדפים. איך זה נקרא - על מנת לחפש באי ביי?
  15. שלום, פיז'ו 307 - בחלק ימין של הרכב, גם כאשר הטמפ' מכוונת למינימום - יוצא אויר חם. מדובר בבקרת אקלים מפוצלת ימין-שמאל. מה הפתרון?!
  16. שלום, אשמח להצעת מחיר (בהודעה פרטית) - לתושבת מנוע עליונה (הגדולה) ופנס אחורי ימין (צד נוסע) לרנו מגאן 2008. תודה ובריאות.
  17. elihershko

    בדיקת רנו

    תודה. בנוכחית אני מטפל בשאפט אבל הבנאדם לא רוצה להגיע לת''א. תודה לכולם.
  18. שלום, אני רוצה לבדוק רנו שאני מתעניין בה והיות ומדובר ברכב זול (פחות מ10k) ומשום שאני לא מאמין בבדיקת מכון - אני רוצה לבדוק במוסך. יש המלצה למוסך כזה בכ''ס/ רעננה?
  19. ניסיתי בעצמי והרמתי ידיים. הלכתי לחנות לאביזרים, עשה בערך מה שאני ניסיתי, רק שהצליח. 100 ש''ח כולל החלפת כמה נורות שרופות. תודה לכולם!
  20. מלחם וכו' זו לא הבעיה. אני רואה שכבר בעבר עשו שם איזה אילתור עם ההארקה. נראה קצת מסובך בשבילי...
  21. לא הבנתי מה להלחים ואיפה. אם אפשר קצת פירוט. כששוב - היחידה כולה לא עובדת.
  22. תודה. יש פיוז נפרד ליחידה האחורית שמאלית?! והאפשרות השניה - מה אפשר לעשות?
  23. שלום, פיג'ו 307 sw, כל היחידת תאורה האחורית שמאלית לא עובדת (אור, רברס, איתות וכו'). מה זה יכול להיות?
  24. elihershko

    וולוו 940.

    לפני כארבע עשרה שנים (...) מדדתי על משהו דומה כ- 8-9 קמ''ל, בינעירוני.
  25. הייתה לי אקסנט שבשלב מסויים המגבים החלו ''לריב'' אחד עם השני עד שלבסוף כבר ממש לא עבדו. היה צורך בהחלפת המוטות שביניהם ובין המנוע. עלה משהו בכיוון המאתיים. אם אתה שומע את המנוע עובד, וזה כלל לא קשור למתז - ייתכן שזו הבעיה.
×
×
  • תוכן חדש...