Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. שלום, מישהו יכול להמליץ על מקום אמין ואולי זול לשכפול כרטיס לרנו מגאן? אולי עד בית הלקוח?! החלפתי בעבר את הפלסטיקה בחדשה מebay, עשה עבודה טובה כמה חודשים אבל עכשיו לקראת מכירת הרכב אני רוצה לתת לקונה משהו איכותי יותר. ** אולי בכלל עדיף להתקין נעילה חדשה הכוללת שני שלטים ב-200 ש''ח?! האם התקנה זו מבטלת לגמרי את הפתיחה מהשלטים המקוריים? האם רכיבי המערכת הללו אמינים? (שני השלטים שבידי היום מניעים ללא בעיה, הבעיה זו פתיחת הדלתות)
  2. ברגשות מעורבים וערב קבלת רכב מהעבודה אני מוכר את המגאן שלי. כאמור, מודל 2008 מנוע 1600 אוטומט. הרכב נסע 105,000 ק''מ. הרכב אצלי 11 חודשים, בעת קנייתו עשיתי יישור קו עצבני במוסך מורשה, ממנו אני נהנה עד רגע זה - מאז רק דלק! הנסיעות שלי היו בינעירוניות בלבד, שלא בשעות הפקקים, בנהיגה רגועה מוכוונת חיסכון ושימור הרכב. צריכת הדלק שנמדדה לאורך 6,000 הק''מ האחרונים (קיץ, מזגן חלק מהזמן...) הינה 13.69 קמ''ל. חוץ - ישנו שיפשוף קל בכנף האחורית ימנית ושבר קטנטן בכנף הקדמית שמאלית - מלבד זה - מושלם. צבע אפור מטאלי במצב תצוגה! פנים - שמור ביותר. הכל שלם. הכל עובד. ריח נעים וכו'. שולמה אגרת רישיון עד נובמבר 2018 ומחר אני הולך להעביר טסט. הרכב מאוד נוח, יושב טוב על הכביש ונחשב לאחד הבטוחים לתקופתו. ממליץ בחום! מחיר - 11,000 ש''ח ששווים כל שקל! אלי - 054-7236000 אם רק הייתי מצליח להעלות תמונות...
  3. ייתכן שמדובר בשסתומים של הגיר. החלפתם עולה באזור ה-1,500 ש''ח.
  4. חקלאות זה טוב... השאלה עד כמה הם טובים לרכבים ולשלי בפרט.
  5. עבור מגאן 2 ו307. ביקרתי פעם במוסך שהשתמש בהם. ראיתי אותם במחירים לא גבוהים באחת הרשתות.
  6. אקסנט 2000-2001. אם תמצא ידנית גם תתקרב לצריכת דלק המבוקשת.
  7. העמסת רכב עם 7 נוסעים: יש לי 307 (שכנראה לא מרווחת יותר מהמיצובישי, מלבד העובדה שימשתי המושבים הם די בגודל מלא). 1. כשיש הרבה ציוד - אין ברירה - רק על הגג. מיד תרגיש את זה בהתנהגות ובצריכת דלק. 2. נסיעות קצת יותר קונבנציונליות - עם העמסה יעילה אפשר להסתדר - סופ''ש אחרון העמסתי מזוודה קטנה, שלושה ילקוטים, שלד של עגלת תינוק ועוד כמה שטויות - מאחורי השורה השלישית. תיק גדול נוסף נכנס לרגליי הילד בן שלוש (יושב בכיסא בטיחות ולא מגיע לרגליים) והאמבטיה של העגלה נכנסה ל''רגליי'' התינוק (סל-קל). אשתי ואני היינו מעט מוגבלים בתנועה במושבים הקדמיים, אבל ברמה סבירה.
  8. מה לא היה טוב בה?
  9. מניסיון?!
  10. שלום, חיפשתי דיבורית לרכב ומצאתי מערכת הכוללת מסך מגע וכו'. המחיר נמוך מאוד. השאלה עד כמה האיכות נמוכה. אשמח לחוו''ד של מי שנתקל במערכות ברמות האלו. מה שחשוב לי זה איכות סאונד שלא תיפול מהרדיו דיסק הנוכחי (קנווד פשוט), ניהול שיחות ברמה סבירה וזהו. איכות מסך, מצלמה ושאר פיצ'רים זה רק בונוס. להלן קישור: Touch-Screen-FM-Bluetooth-Radio-Audio-Stereo-Car-Video-Player-HD-Camera-/232370417504?fits=Year%3A2002%7CModel%3AMegane&epid=2141875494&hash=item361a5b2f60%3Ag%3A4yAAAOSwDrNZP7ex&_trkparms=pageci%253A12b41244-96b4-11e7-9bc5-74dbd180465e%257Cparentrq%253A6f765a7215e0ab4d6d5a16c0ffea29c4%257Ciid%253A4
  11. חוויתי בעיה דומה פעמיים. מגאן 2008. כשקניתי את הרכב המאוורר לא עבד. תוקן במוסך מרתון רעננה. היתה בעיה של חיווט. לפני כחודש, כחצי שנה מהתיקון הקודם, שוב הפסיק לעבוד. אחרי שקבעתי תור במרתון (בתקווה שייקחו אחריות) ואמרתי נואש - פירוק סביבת הנהג וניתוק-חיבור של כל פיוז וכבל שנקרה בדרכי (כולל קונקטור המאוורר) - החזיר את המאוורר לחיים.
  12. הבנתי. תודה!
  13. שלום, ראיתי שבנוסף ל1.6 המוכר של אותם שנתונים יש גם 1.6 טורבו 140 כ"ס. מכיר כבר את הבעיות של ה156 כ"ס אבל על מנוע זה לא שמעתי כלום. מה אומרים?
  14. מעדכן, אחרי שפירקתי כל מה שנקרה בדרכי ועם פירוק וחיבור של כל שקע-תקע שראיתי - המאוורר עובד!
  15. אני מבין שזה בכלל בצד של הנהג, אבל נראה ממש בלתי נגיש ומסובך.מישהו מכיר?
  16. כל העסק נשלף ביחד. לא מצאתי מאחוריו יותר מידי.
  17. שלום, מגאן 2 2008, המפוח של המזגן הפסיק לעבוד. לפני שאני חוזר למוסך שתיקן תקלה דומה לפני חצי שנה (ובתלות באופי התקלה הנוכחית ייקחו אחריות) - אני רוצה להעיף מבט בעצמי. איפה נמצא המפוח ומה אפשר לנסות ולעשות בנידון?! פירקתי תא כפפות אך לא ראיתי את המפוח. תודה מראש.
  18. איזו שנה? אצלי 2007 בכלל אין esp...
  19. שלום, מבקש עזרה במציאת מנגנון חלון נהג לפיג'ו 307. ההצעות מחיר שקיבלתי לתיקון ממש גבוהות מבחינתי. מצאתי מישהו שיבצע את העבודה במאה ש''ח, נשאר רק למצוא את החלק... אפשר הכוונה?! מק''ט להזמנה מחו''ל?!
  20. תודה. המוסכים באזור הבית אמרו לי מחירים באזור האלף. איך יוצאים מזה בפחות?!
  21. שלום, חלון הנהג הפסיק לזוז. יש מעט רעש מהמנוע אך החלון לא זז. המלצה לתיקון במחיר סביר באזור המרכז?!
  22. הכיוון של המפסק נשמע הכי הגיוני כי התאורה במתגים עצמם פועלת (כנראה יש מתח...). אבדוק את זה.
  23. שלום, מגאן 2008, חלונות חשמל אחוריים בהתקנה מקומית, נראה לי ע''י היבואן. לכבוד יום העצמאות שמתי דגלים בשני החלונות האחוריים וכעת הם לא נפתחים. התאורה במתגים עובדת, ניסית בשני המצבים של המפסק שליד תיבת ההילוכים (האחראי על השבתתם) - אך הם מסרבים לזוז, שניהם. למישהו יש רעיון?
  24. אצלי (307) במשך תקופה הייתי מקבל מידי פעם הודעה על משהו חשמלי והמזגן היה כבה. החלפת האלטרנטור שמה סוף לסיפור.
  25. חו''ל לא נשמע מספיק אטרקטיבי. התסמינים - לפני כשנה הפסיק לקרר. במוסך מילאו גז וכו'. החזיק כשנה. לפני כחודש שוב לא קירור ובטיפול מילאו שוב בתקווה שיחזיק שוב שנה (הייתי מסתדר עם פעם בשנה). בשבוע שעבר הפסיק לקרר - המדחס נכנס לפעולה (פעמים קודמות לא), הצינור מעט קר, כנראה פירפורים אחרונים... נכנסתי אתמול לחשמלאי רכב ומבדיקה שלו יש דליפה מהמעבה (לפני כשנה הוכנס זרחן).
×
×
  • תוכן חדש...