Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. מסכים. כמו''כ מעדכן שבגבע אכן ביצעו החלפת הגה. השירות היה מצויין והמחיר הוגן בהחלט. שאפו לגבע.
  2. בוקר טוב, מה האלטרנטיבות בטיפול במסרק הגה תקול (חופש בהגה)? שיפוץ? החלפה? יש חליפיים? טובים יותר/ טובים פחות? ובעיקר- מה המחירים? הרכב כבר לא שווה הרבה ולא בטוח כמה שווה לי לתקן אם המחירים גבוהים מידי.
  3. שלום, הבוקר התפרקה לי ביד הידית הילוכים. האם זה משהו שאפשר להזמין ולהחליף עצמאית? (אין כרגע בעיה בתפעול) ראיתי שהמחיר הוא 18 שח אז כבר הזמנתי שניים (ברכב השני הידית קצת שרוטה). השאלה אם באמת אפשר להחליף לבד ואיך עושים את זה?
  4. אני מחזיק פיג'ו 307 7 מקומות ומבסוט עד הגג (הפנורמי (שעדיף כבר לא לפתוח כי הריפוד קצת קרוע)). המחיר כנראה קצת מעל ה5 אבל לא הרבה יותר. רכב שטופל כמו שצריך יכול לעשות את העבודה, כמובן צריך לדעת לספוג גם הפתעות מידי פעם.
  5. סבבה. תודה!
  6. אוקיי, מתחיל להסתדר לי. ועדיין: 1. לפי זה אם מישהו ישב חגור ויצא מהרכב. המערכת חוותה חגירה וניתוק. במצב תקין - מה יגרום לה להפסיק לצפצף? היה ניתוק אבל הבנאדם כבר לא שם. 2. מה אפשר לעשות עם ה''נקבות'' הללו?
  7. אז לפי מה הוא אמור לנחש אם יושבים שם או לא?
  8. 2012 נשמע יותר כמו בעיה בחיישן של המושב, הרי כשהחגורה לא מחוברת זה מצפצף וכשמחוברת - לא מצפצף. הבעיה היא באינדיקציה לגבי עומס על המושב.
  9. אהלן, למרות שהמושב האחורי ריק מנוסעים וכל כבודה, מידי פעם הרכב מצפצף על אי חגירה. מעבר לסגירת החגורות - איך אפשר לסדר את זה?
  10. אצלי, רכב אחר לחלוטין, תופעה דומה התחילה לאחר החלפת מפתח. ככה שהאפשרות שמדובר בקודן או אולי במפתח (שגם עליו יש מנתק הנעה) הגיונית בהחלט.
  11. שלום, יש לי על הרכב צמיגים של מישלן, בני כשלוש שנים. החריצים מספיק עמוקים אלא שהדופן מראה סימני יובש. במוסך אמרו שצריך להחליף. האם אכן יובש בדופן מחייב החלפה? ובהמשך לכך- באוטו דיפו יש עכשיו רביעיית דאנלופ ב990 שח (205/16/55). האם זה מחיר משתלם ולמי שעוכב - האם המחירים האלו קיימים שם תמיד או שזה משהו חריג? עכשיו אני רואה שהמבצע של ה990שח הסתיים אך במקומו יש 60% על צמיג שני ככה שעכשיו זה 980שח... אז אולי כבר יש לי תשובה לשאלה 2ב. מה לגבי השאר?
  12. רק יש לתת משקל למה שרשום ולא למה שלא רשום. כלומר, אם רשום נזק של 40k אתה מבין מייד שקרה משהו רציני אך אם לא רשום כלום - אי אפשר להסיק מכך כלום. הרכב שלי עבר תאונה די משמעותית וחוץ מתאריך אין כלום. לא סכומים ולא ירידת ערך.
  13. 2012 עם בקרת אקלים. המדפים מתאפסים על עצמם תוך כמה שניות והאוויר יוצא חזק כמו שצריך. העובדה שהרכב שחור קשורה אולי?
  14. שלום, המזגן ברכב מתחיל לקרר רק אחרי מספר דקות. במקרה הטוב שתיים-שלוש דקות ולעיתים גם רק אחרי עשר דקות. מרגע שהתחיל לקרר הוא מקרר בסדר סה''כ. מה זה יכול להיות?
  15. עד כמה צמאה בבינעירוני? ואם אפשר לחדד יותר את עניין האמינות של המנוע והגיר.
  16. שלום, כסולד מהעדפות העדר, מתעניין ברכב הנ"ל. השאלה איך הרכב מבחינת אמינות? לא מצפה כמובן ל0 תקלות אך כן לאחזקה סבירה. כמובן מדבר על המנוע האטמוספרי ולא הנבלה המוגדשת. אז מה אומרים? עדי מנסיון.
  17. תודה. ראיתי את הרישיון. על שמו למיטב ידיעתי. לגבי עבר ביטוחי - מתוך רצון ללמוד את הדוח מהמסלקה- הפקתי דוח על הרכב הפרטי שלי. ידוע לי שהוא עבר תאונה משמעותית שכללה בין השאר החלפת קורה בין הדלתות (לטענת הבודקים, בהיסטורית הטיפולים רשום תיקון של חצי רכב בערך, אך לא כתוב קורה). להפתעתי הרבה מופיעה תביעה באותו חודש אך ללא ירידת ערך וללא תשלום מצד ג' אלא כפגיעה עצמית. על פניו נראה משהו זניח ביותר. אני יודע שזה לא זניח. אם ככה - מה שווה העבר הביטוחי הזה?
  18. שלום חברים, אני מחפש בימים אלו רכב. בדקתי רכב מסויים, על פניו היה נראה טוב (לרבות צמיגים לא זולים שמעידים אולי על התייחסות רצינית לרכב), נוסע טוב, לא התגלו ממצאים מיוחדים בבדיקה ויזואלית, כולל סביבת המנוע (בדיקה של הדיוט...). דבר אחד כן מטריד אותי - הבנאדם קנה את הרכב רק לפני חודש. אומר שהרכב לא מתאים לו. (בחור צעיר). ולשאלה- האם בדיקה מקיפה שאבצע במוסך שאני מאוד סומך עליו יכולה להניח את דעתי שאין בעיה מהותית שבגללה הבנאדם מנסה להיפטר מהרכב? (ברור לי שאין מאה אחוז)
  19. כדאי רק למחוק מהפרוטוקול את ההצעה לפריוס 2008 ומטה. עד כמה ששמתי לב המחיר די צונח ב2008 והסביבה היא לא בהכרח מתיחת הפנים של 2009 אלא העובדה שעל 2008 ומטה כבר לא ניתן להאריך אחריות על המערכת ההיברידית. בקיצור, אחרי 12 שנים פג תוקפה של הפריוס.
  20. סקודה סיטיגו. ב20 תוכל להגיע עד מודל 2014 (מודעה שראיתי). אני נוהג על כזה (2013) כשנתיים. בקרוב ל80,000 ק''מ היתה תקלה אחת של הסטרטר וזהו. עושה כ1/17.5 ק''מ-ליטר בינעירוני. אגב, כשהלך הסטרטר שכרתי סוזוקי אלטו - היה נורא ואיום. נסיעה קופצנית ולא נוחה בעליל. בהצלחה!
  21. בתור בעלים של 307 2007 בהווה כשלפניה היתה מגאן 2007 ובמקביל מגאן 2008, יש הפתעות מידי פעם, בעיקר בפיג'ו אבל לא צריך לפחד יותר מידי. בפיג'ו שלי אין esp, כדאי לוודא שאכן יהיה במה שתבחרו. בסופו של דבר לך על האחת שתדרוש הכי פחות השקעה - טיימינג בעבר הלא רחוק, מצב צמיגים, ברקסים וכו' . בהצלחה.
  22. שלום, מישהו יכול, מניסיון, לומר מה צריכת הדלק של הרכב? מדבר על דור 2, 2000 סמ''ק al4. בדגש על בינעירוני.
  23. שלום, בחשבון של המוסך מופיעה השורה של הצלחות - ''סט צלחות קידמיות...'' ובכמות רשום 2. סט לא כולל שתי צלחות ובכמות של הפריט אמורה להיות כמות 1?
×
×
  • תוכן חדש...