Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. איפה אפשר לעשות את זה? בניתי על המוסך שלי אבל כאמור אין אפשרות.
  2. ומה לגבי רכבים ישנים יותר (307 2007)? האם עדיין אפשרי? הבוקר השארתי את הרכב לטיפול במוסך וביקשתי שיגדיר לי. התנצל, גנבו לו את המחשב. בסורק רגיל יש אפשרות להגדיר?
  3. שאלה טובה... עד היום (עוד לא יצא ברכב הספציפי) לדעתי גם כשנגמר המצבר עוד נשאר כוח לפתיחת הדלתות. אבל באמת לא אידיאלי.
  4. גם אני גיליתי דבר דומה אצלי כמה חודשים אחרי שקניתי את הרכב... המליצו לי לשמן את המנעול. זה לא עזר. כנראה מתישהו החליפו דלת או מנעול דלת ולא טרחו לעשות סדר עם המפתחות. ת'כלס בנתיים לא מפריע.
  5. יש אחוז (מאוד) מסויים של פרטיים ששמים דלקן. מצוי לדעתי הרבה יותר רכבי חברה שרשומים על שם בעל החברה, כביכול רכב פרטי. אני נתקל בזה לא מעט אצל לקוחות (כרו''ח) וגם לי היה רכב כזה. ברור שהוא זכה ליחס של רכב חברה (דילוג על טיפולים, שימוש מאוד לא עדין...) אך נמכר הלאה כפרטי.
  6. הנתון של ההיברידיות - כולל גם ''היברידיות'' כמו סוזוקי (פרסומות על כלום) ושאר המתונים?!
  7. מוסך שאפט, לא רחוק מגבע. אבל אם בגבע זה מה שהציעו הסיכוי שבשאפט יירצו להכנס לזה נמוך עוד יותר. לא נשארו לך הרבה ברירות. תעשה לבד או שתזרום עם גבע.
  8. יש סרטון ביוטיוב. צירפתי בשרשור הקודם בעניין. אפשרי גם למי שלא פירק רכבים בעברו (כמוני). אם לא בא לך להתעסק עם זה, אולי בגבע או בשאפט יעשו את זה. רק קח בחשבון שזה יכול לעלות גם כמה מאות, אם לא יותר. עלות החלקים, כפי שאתה יודע, שולית. *אצלי (ואולי גם הסרטון) מדובר בפיז'ו 307, לא יודע להגיד עד כמה זה שונה בפיקאסו.
  9. הרכב מטופל בגבע. ההתלבטות היא אם לחכות לטיפול הקרוב או להקדים אותו. אכן מכסה שסתומים הוחלף במסגרת יישור קו, לפני שנה.
  10. בהוצאת המדיד הציקצוקים ממשיכים. מה זה אומר?
  11. אכן זה המנוע. ובהמשך? אבדוק. ומה המשמעות?
  12. למה אתה מתכוון?! למנוע שרשרת ולא רצועה. רצועת אביזרים הוחלפה בטיפול האחרון.
  13. הי חברים, בשבועות האחרונים החלו קולות של מעין צירצורים. הקולות נשמעים מעט בעמידה, קצת יותר בנסיעה ולאחר כדקה נעלמים. הנסיעה מרגישה חלקה ותקינה. השאלה מה זה ויותר חשוב אם אפשר לחכות עם זה לטיפול הקרוב (כרגע קצת פחות מ12k לאחר הטיפול האחרון) או שמצריך כניסה מיידית למוסך?
  14. ''טופ קולור''. יצחק שדה/טברסקי ת''א.
  15. לא מוצא. פשוט לרשום Cruise control בEBAY.
  16. ערב טוב, החלטתי לפנק את הרכב (או את עצמי) בבקרת שיוט. וידאתי שאכן השקע קיים והזמנתי את הידית (כ50 ש''ח). עכשיו רק נותר להגדיר ולהפעיל אותה... איך אני עושה את זה? זה משהו יחסית פשוט שהמוסך יסכים לעשות על הדרך בטיפול הקרוב? (בעבר הגדירו לי בשמחה את יציאת הaux. לא מכיר עד כמה זה שונה). מישהו בקהל שמכיר את הסד''פ בעצמו?
  17. מישהו פרסם פה לפני כעשור מדריך כלשהו. עשיתי מספר פעמים לפיו והתוצאות מעולות. נייר 1000 ואח''כ 2000. באחד תנועות אנכיות ובשני אופקיות. לבסוף מריחת תערובת של לקה לעץ וטרמפנטין. או שפשוט תחפש את המדריך הנ''ל.
  18. יכול להיות שהוא סתם עצלן בקטע של הניקיון אבל בנאדם שרוצה למכור רכב ואין לו מה להסתיר - יידאג להראות רכב נקי. מקרה שהיה לי- באתי לראות רכב, הרכב היה מטונף ברמות מבחוץ, ''נגד עין הרע'' מילמל עוד לפני שהספקתי לשאול. בדיעבד לאחר ניקיון התברר שאין כמעט חלק ברכב שלא עבר תיקון צבע בעזרת ספריי חובבני. כדאי לשים לב.
  19. ע''פ הבנתי אנשים נורמטיבים מטפלים במקום קבוע. מאמין שאפשר להוציא פלט היסטוריה גם ממוסך לא מורשה. אז לפחות בתיאוריה זה לא אמור להיות משהו נדיר כל כך. הרכב שלי בן 15. שני הבעלים הראשונים (8 שנים) טיפלו במורשה ככה שקיבלתי היסטוריה מלאה. אני שומר כל חשבונית. אז יש לי היסטוריה של כל 15 שנות הרכב. ארכיב לא קטן (פיז'ו...)
  20. מעדכן. לפני שלושה שבועות וכ-1,000 ק"מ הוחלפה מצערת לאחת מפירוק. מאז שקט. יום חמישי סגרנו חשבון. מבחנתי חזל"ש. תודה לניצן ודודי משאפט!
  21. נשמע שסקודה סיטיגו תתאים, אלא אם נסיעה שקטה היא שיקול מבחינתך.
  22. היום הוחלפה מצערת. מקווה שבזה זה נגמר. אעדכן. תודה לכולם!
×
×
  • תוכן חדש...