Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. לא הבנתי מה עדכנת. אורות אוטומטיים כבר יש. הדלקה גם ביום עם פתיחת סוויטש?!
  2. elihershko

    Volvo זה רכב יוקרה?

    אוסיף את החוויה שלי מוולוו שנות ה90... מושב נהג חשמלי עם זיכרונות (במודל 94...) ואותן משענות ראש נדירות בנוחותן שבגדול לא שינו צורה כבר קרוב ל40 שנה! זו לא (רק) הסיומת 00 בלוחית רישוי שנתנה לו את המעמד.
  3. יש לי שבר דומה. בפעמים שהמוסך העביר בשבילי את הטסט הם שמו מדבקה אדומה על השבר.
  4. יש הרבה מנעולנים שמגיעים עד בית הלקוח. היה לי ניסיון עם שניים כאלו שבחרתי בצורה אקראית. עם שניהם היתה לי חוויה חיובית. במקרה הראשון לא היו לי בכלל מפתחות (אבדו בניקיונות פסח...) אך היה לי לתת את הקוד (מעין כרטיס שיושב לו כבר 15 שנים במקום ייעודי בתא כפפות) וברכב אחר למנעולן השני לא היה לי את הקוד והוא הסתדר יופי בעזרת המפתח שכן היה לי. לקחו על שלט עם מפתח קופץ סדר גודל של 500-600 שח ועל מפתח בלי שלט (אבל כמובן מקודד) 100 שח.
  5. נשמע כמו בעיה סדרתית. אצל גיסי, איוניק עם כמה ימים על הכביש - הכפתור על המנוף השמאלי התפרק.
  6. אני רואה את זה במכוני שטיפה, איפה אפשר לקנות? יש גם משהו שמתאים למשייפת עגולה?
  7. תודה בוקי על המידע המפורט. הזמנתי בחנות חלפים מקומית.
  8. הי, לא סגור אפילו איך באמת זה נקרא. עד עכשיו הדלת היתה לכל הפחות מחזיקה את עצמה פתוחה, עכשיו נופלת מיד. איפה אפשר לקנות את הזרועות הללו? תודה מראש.
  9. למיטב ידיעתי, רכב שנגרר ייגרר שוב רק בהצגת חשבונית על התיקון הראשון (ככה נאמר לי פעם ע''י הביטוח)
  10. הי חברים, במוסך לא עלו על הבעיה. נראה גם שהזמן עד שזה נפסק מרגע ההתנעה הולך ומתארך. יש למישהו עוד רעיון? מצרף הקלטה.AUD-20210812-WA0000.
  11. אז עכשיו עבד, הלחיצה על שני הכפתורים צריכה להיות מייד עם ההנעה. תודה!
  12. ראשית תודה. ניסיתי, כרגע ללא הצלחה. אנסה בהמשך היום לבדוק בספר רכב, אולי בכל זאת רשום משהו.
  13. 😶 איך נראה לך הרגשתי בבעיה?! אז כנראה צריך התערבות של מחשב או משהו.
  14. תודה. כבר ניסיתי. זה משנה רק את הטמפ בתצוגה של הרדיו.
  15. הי חברים, C4 מודל 2012 החלה פתאום להציג את המעלות בבקרת אקלים בפרנהייט. כנראה אחרי טיפול אחרון לפני כשבוע. איך מחזירים לצלזיוס?
  16. א. המלצה של יוסי. מחדד, אמר שכרגע לא נעשה כלום עד שהגיר יכתיב אחרת. אולי אצלי זה שונה. התקלה העיקרית שהתלוננתי עליה היתה שביום ששי האחרון אחרי נסיעה רגועה של כעשר דקות הגיר עבר לסייב מוד. פעם ראשונה (ובנתיים אחרונה) שזה קורה. סיפרתי לו גם על השילוב לראשון המדובר פה וזו היתה התשובה. שאלתי על החלפת שמן ואמר שישפר מעט אבל לא באמת יפתור את התקלה. אגב 99 אחוז מהזמן הגיר די סבבה. ב. מכיר יופי מה את שרידות הגיר. ה307 שלי עם 250אק''מ וגיר מקורי.
  17. מעדכן: בעיה במעגל של הפקד. עלות של כ1,200 ש''ח. כרגע אשאר עם זה.
  18. מעדכן. החלקות בגיר. הומלץ בשלב זה לא לעשות כלום. לתת לגיר להתפגר בקצב שלו... נקווה לאריכות ימים.
  19. הי, גם אצלי (c4 2012) יש מידי פעם, לאחר עצירה, הרגשה כאילו הרכב בניוטרל ואז בלחיצה על הגז יש השהייה קלה, לא חושב שמכה. גם נזכר שכשבדקתי c4 אחרת מאותו מודל גם כן הרגשתי את הדבר הזה והארתי את תשומת ליבו של בעל המגרש שהיה איתי בנסיעה. החרטטן הפגין ידע (או שמא חלקלקות) ואמר בביטחון שזו השהיית טורבו... (פרינס 120 כן?!). מחר אני נכנס לטיפול 15 אצל גבע. נראה לאן זה יילך.
  20. זה מה שיש בסרטון?
  21. בתחזוקה שוטפת אני לא מחפף. השאלה לגבי רכבים שכבר עשו לא מעט, ק''מ, שנים (ולא אני הבעלים הראשון שלהם). האם זה באמת עשוי לשפר משהו? מה גם שאנשים מדברים פה מידי פעם על צורך בניקוי פיח ומוסכים שלוקחים על זה אלפי שקלים (גם המומלצים שבהם) ופה מדובר בכמה מאות בלבד.
  22. הי, ראיתי את הסרטון המצורף על ניקוי פיח מהמנוע. זה באמת עוזר? מישהו התנסה?
  23. הי חברים, כשאני מתחבר דרך הבלוטוס איכות הסאונד אצלי לא משהו אך לדעתי זה לא תמיד ככה. לאחרונה זה די קבוע ככה. בגדול זה נשמע בסדר אך יש משהו מעט צורם. אני די בטוח שזה לא תמיד ככה. את המוסיקה אני שומע דרך יו טיוב מיוזיק. מכוון על האיכות הגבוהה. יש משהו לעשות? אולי יש איזושהי הפרעה לבלוטוס? עוד פרטים: הרכב מודל 2012. הבלוטוס אינטגרלי ולא תוספת. בהאזנה עם אוזניות האיכות טובה. רעיונות?
  24. אז לשאלה של בוקי בתחילת השרשור- היום יוסי (גבע) הגדיר לי את הידית (שעלתה כ50 שח). עובד פיקס, כולל לימיט (פעם ראשונה מנסה...). השורה הבאה כבר די טרוויאלית... יוסי איש נדיר. עזר בשמחה ולמרות שביקשתי לשלם - סירב בתוקף.
  25. בדיוק מה שעשיתי לפני כחצי שעה... יוסי אמר שיישמח לעזור, לא רוצה אפילו תשלום, רק ביום פחות עמוס. אחכה בסבלנות. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...