בבקשה תעמידו אותי במקום אם אני לא מחובר למציאות...
הק"מ השנתי שלי מחייב טיפול וחצי בשנה. אני מעדיף לשלם למוסך שיעביר לי את הטסט (גבע, סומך עליהם בעיניים עצומות שלא יעבירו רכב לא בטיחותי, כן חושב שיכול לעזור בענייני זיהום וכו, הרכב בן עשר.. ). היום אני רגע מ15 מהטיפול הקודם (שהיה מאוד כבד) כשהטסט הוא במרץ. לכן חשבתי להחליף לבד שמן ומסנן בימים הקרובים כשבעוד 8אק"מ אכנס לגבע לטיפול ולטסט. הצטיידתי בשמן ע"פ התקן, מסנן מקורי, אלן מתאים לפתיחת הקרטר ובוקסה מתאימה לפתיחת המסנן. בנוסף קניתי שני בוקים. ראיתי סרטון על רכב דומה לרבות ברמת תא המנוע. לא יצא לי עד היום להתעסק באזור תא המנוע, כן יש לי חוש טכני מסויים.
קראתי לא מעט דעות שסה"כ ההליך די פשוט, מנגד, בשרשור הזה די הצליחו להפחיד אותי. איפה אני טועה?
חסכון של נסיעה מיוחדת למוסך+כ300 ש"ח חסכון+ הנאה צפויים מהתהליך(ולכן זה לא בזבוז זמן מבחינתי...) זה מה שהביא אותי לזה. אם יילך טוב, אנהג ככה גם עם הרכב השני.