Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. סליחה, אדייק, החליפו לי זוג וכעבור כשנה וחצי החליפו בודד.
  2. אצלי החליפו משולש בודד.
  3. תודה. גררתי. הרכב כבר במוסך. לילה טוב.
  4. C4 2012 אפשר ליסוע ללא רדיאטור מרחק של כ5 ק"מ למוסך? הנסיעה ברובה בירידה.
  5. יש גרירה. אבל לחכות לגרר, לחכות שיגיע למוסך. השאלה אם על הבוקר כשעוד קר, ירידה של 5 ק"מ אגיע בשלום?! כמובן שאם יש המלצה למקום זול ואמין אגרור לשם.
  6. הי כולם, הלך הרדיאטור. אצטרך לגרור את הרכב למוסך. מדובר בסיטרואן c4 , מטפל אצל גבע. כיוון שעל פי הבנתי החלפת רדיאטור היא לא תהליך מורכב מידי ,לא אטריח את עצמי להגיע לגבע ולכן מחפש המלצה למקום שיעשה את זה בכמה שיותר זול, בלי להתפשר על האיכות כמובן. אזור רמת השרון או אריאל. לחילופין- האם ניתן ליסוע עם הרכב כ5 ק"מ בירידה, עד למוסך הקרוב? המצב כרגע הוא שאני ממלא מים ומיד הם יוצאים. תודה. אגב, מה שרואים בתמונה מעיד על גיל הרדיאטור?
  7. הי, נתתי בטעות מכה ונשברה הפייה. הלך הרדיאטור?
  8. יפה ששאל אותך... הבוקר פתחתי מכסה מנוע וקלטתי שהכיסוי נשאר באייס בשבוע שעבר... קריטי? בעין זה ממש מציק לראות ככה את המצבר.
  9. ממליץ מניסיון על המדריך הזה: (מחזיק מעל שנה, כחצי שעה עבודה) פרוייקט מצולם: חידוש פנסים עכורים והברקתם בציפוי הגנה מפני קרני UV ובזול https://carsforum.co.il/topic/367667-פרוייקט-מצולם-חידוש-פנסים-עכורים-והברקתם-בציפוי-הגנה-מפני-קרני-uv-ובזול/?do=findComment&comment=2948257
  10. בבקשה תעמידו אותי במקום אם אני לא מחובר למציאות... הק"מ השנתי שלי מחייב טיפול וחצי בשנה. אני מעדיף לשלם למוסך שיעביר לי את הטסט (גבע, סומך עליהם בעיניים עצומות שלא יעבירו רכב לא בטיחותי, כן חושב שיכול לעזור בענייני זיהום וכו, הרכב בן עשר.. ). היום אני רגע מ15 מהטיפול הקודם (שהיה מאוד כבד) כשהטסט הוא במרץ. לכן חשבתי להחליף לבד שמן ומסנן בימים הקרובים כשבעוד 8אק"מ אכנס לגבע לטיפול ולטסט. הצטיידתי בשמן ע"פ התקן, מסנן מקורי, אלן מתאים לפתיחת הקרטר ובוקסה מתאימה לפתיחת המסנן. בנוסף קניתי שני בוקים. ראיתי סרטון על רכב דומה לרבות ברמת תא המנוע. לא יצא לי עד היום להתעסק באזור תא המנוע, כן יש לי חוש טכני מסויים. קראתי לא מעט דעות שסה"כ ההליך די פשוט, מנגד, בשרשור הזה די הצליחו להפחיד אותי. איפה אני טועה? חסכון של נסיעה מיוחדת למוסך+כ300 ש"ח חסכון+ הנאה צפויים מהתהליך(ולכן זה לא בזבוז זמן מבחינתי...) זה מה שהביא אותי לזה. אם יילך טוב, אנהג ככה גם עם הרכב השני.
  11. כשמים צמיגים חדשים - מקפידים לאזן גם את האחוריים?
  12. שלום לכולם, האם החלפת גלגלים בין הצירים תחייב ביצוע איזון?
  13. הנה תמונה מסרטון שראיתי, מדובר ב3008 (דור 1 ככל הנראה). די דומה סה"כ.
  14. צילום של הראש. איך נראית הבוקסה/ המפתח הרלוונטי?
  15. ה307 זכתה ללוחית חדשה. סתום שטות שהגעתי לכל הבלגן הזה. תודה לכולם.
  16. ממש תודה!
  17. 1.6 120 כ"ס
  18. בוקר טוב, חדש בתחום... במדוייק - איזה מפתח אני צריך?
  19. לקחתי. תודה!
  20. שתי דקות בדלפק
  21. תודה לכולם! במוקד המשטרה אמרו לגשת לתחנה. אסור בשום אופן ליסוע עם הרכב. יצאתי עכשיו מהתחנה עם אישור להנפקה.
  22. מבאס... אז מה עכשיו? להגיע למכון רישוי ושם פשוט אני עושה לוחית חדשה? חייב להגיע עם הרכב?
  23. הי חברים, מזה תקופה שהמזגן מקרר לסירוגין. לפעמים לא מתחיל בכלל לקרר. לפעמים מתחיל לקרר ומפסיק לאחר כמה דקות. היו נסיעות בימים מאוד חמים שעבד כשעתיים ברצף וממש הקפיא. לא מצאתי הגיון במתי עובד ומתי לא. מזגניסט אחד אמר שאולי הרכב מתחמם. שללתי. עקבתי אחרי טמפ אמיתית ולא נמצא קשר. לאחרונה הלכתי לחשמלאי שהמליצו לי עליו. חשד בשסתום לחץ. החליף - אך מייד במקום ראינו שלא מקרר. החליף מדחס (מקורי מפירוק) - התחיל לקרר מצויין, אך הבוקר שוב - קירר חמש דקות ושוב הפסיק. מישהו מכיר? יש כיוון אחר שכדאי לבדוק?
  24. מכיר את התופעה מה307 שלי. לרוב מראה טמפ גבוהה בעליל (עד 80 צלציוז) ואז יחמם רק אם אשים על HI וכשמראה טמפ נמוכות בעליל (נדיר שקורה) בכלל לא יסכים לקרר. לא מצאתי פתרון לזה. אצלי חיישן הטמפ נמצא בתחתית המראה החיצונית בצד הנוסע. כמובן הכל בהנחה שיש אצלך בקרת אקלים, אחרת לא רואה בכלל היגיון. (לא שאצלי הגיוני מידי).
×
×
  • תוכן חדש...