Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. לפני כשנה איבחנו אצלי בעיה דומה, רכב אחר עם גיר זהה לדעתי (al4) ודובר על עלות של אזור ה900. כמו שאני מכיר כשזורקים מחירים אז בטח זה היה לפני מע"מ ואולי גם לפני עבודה ככה שנראה שהמחיר שלך סביר סה"כ. (לבסוף לא תיקנתי, הרכב היה סה"כ בסדר וכעבור כמה חודשים מכרתי עם גילוי נאות על התקלה). מעבר לנורת תקלה - מה ההרגשה מכיוון הגיר?
  2. תודה על המידע החשוב. האלקטרה- חד או תלת פזי? אני מדבר על התלת.
  3. זה מה שאמרתי לאשתי... השאלה אם זה יתבטא בשרידות לא משהו ואז זה בסדר או שבכל שימוש יקללו מישהו... אז אם בכל זאת יש למישהו ניסיון אשמח לשמוע.
  4. אז זהו שההפרשים עצומים... בוש, סימניס וכדומה יעלו כ2500 שח ואלקטרה עם נתונים דומים כרגע ב40 אחוז הנחה - 590 שח...
  5. תודה על התגובה. קשה למצוא מידע. המחיר שהן עולות חמש שנים זה מעל ומעבר. השאלה איך הן היו במשך אותן חמש שנים? כשהחלפת - לאיזה החלפת והאם הרגשת שינוי מהותי?
  6. הי, חדש בתחום... פערי המחירים בין המותגים והדגמים מטורפים. הלכתי לאיבוד. מכירים אינדוקציה של אלקטרה? המחיר מפתה.
  7. קח בחשבון שהתיקון יקר בין השאר בגלל העבודה שזה דורש. לכן: 1. חליפי יוזיל אבל כנראה שלא דרמטית. 2. בגלל שהעבודה יקרה - עדיף לשים חלק איכותי שיחזיק יותר. אלא אם אין כוונה להחזיק ברכב לטווח ארוך.
  8. רק שלא תגיע לבוצה שתגמור את המנוע...😃
  9. מעביר סמרטוט מעט רטוב, מפזר אבקת כביסה, משפשף עם סמרטוט רטוב. עובר עם סמרטוט רטוב נקי. מייבש עם מגבת. והכי טוב להשתמש בין השלבים ובסוף עם שואב רטוב. ראה תוצאות:
  10. אז איך הוא עומד בתקן?
  11. יש גם פרו-טק שעולה אצל משה חלפים 125. עומד בתקן, מה כבר יכול להיות?!
  12. היתה לי בעיה של מכסה שסתומים לפני כחודש וחצי. בהתחלה עוד נסע בסדר. לאט לאט (עניין של כמה ימים) ממש איבד את זה עד שאתה מרגיש שהמנוע כבר מחורפן לגמרי... בגבע המחיר נמוך בכ500 שח ואתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הטיפול המקצועי ביותר.
  13. מ.ר מסתיים ב30. מוזר לרכב מסוף 2016.
  14. שחוגגת מחר 17 שנים על הכביש ולפני שבועיים כ"ח ריבוא ק"מ. כשיש לך צרפתייה...
  15. קרה לי פעם אחת בכיוון כמו שלך אבל מאז כבר כמה שנים הפוך - הטמפ המוצגת נעה בין 55 מעלות (ביום קר באריאל) ל85 או שכבר לא מציגה - ביום חם במרכז. לפחות כשמדובר בחימום אז כשמים על HI המחשב מסכים להתעלם מהטמפ וכן להוציא חום. (307).
  16. לפני כמה שנים נכנסתי עם פיז'ו למוסך ליד הבית, לתיקון חלון. ראה פיז'ו ישר אמר 900 שח. בסוף תוקן במוסך המתמחה הקבוע ב450. נכון כנראה לגבי כל טיפול ברכבים הללו.
  17. אתה טועה. ה165 הגיע יחד עם הדגם החדש והאחרון, החל משנת 2014. 2016, אם היא לא דיזל, תהיה 165 בוודאות.
  18. הי, אני רק צופה מהצד... היום ראיתי בשול הכביש קיה סורנטו (דור קודם) שרופה מקדמת הרכב עד קצת אחרי האמצע. בטח כשל מנוע. תהיתי - האם הביטוח משלם במקרה כזה?
  19. הי חברים, פיקאסו בנזין 2016. רציתי לדעת אם החלפת שמן ופילטר הינה מסובכת יותר מרכבים אחרים. אפרט: הרכב על 59,000 ק"מ, טיפול אחרון לפני כחצי שנה ו-8,000 ק"מ, אצל הבעלים הקודמים. (תיעוד ממוסך מורשה). מועד הטיפול הבא ע"פ הספר הינו עוד כחצי שנה ויהיה כבר כ-18,000 ק"מ מהטיפול הקודם (עדיין בתוך המלצת היצרן). ע"פ ההמצלות בפורום אני לא רוצה להגיע לק"מ הזה בלי החלפת שמן ולכן חשבתי להחליף עכשיו בעצמי ובמועד "ע"פ הספר" להגיע לגבע לטיפול מלא. עד היום החלפתי פעמיים שמן ופילטר ברכבים אחרים - בפיז'ו 307 זה עבר ממש בקלות. הכל מאוד נגיש ומרווח. ההחלפה השניה היתה ב-C4 2012 ושם זה קצת הסתבך (אבל בוצע) - בעת פתיחת בית הפילטר מכה ממש קטנה עם גב היד (אני בנאדם ממש לא גדול) גרמה לפיצוץ הרדיאטור ולהחלפתו לבסוף. מאמין שפשוט היה כבר בסופו. אז איך זה בפיקאסו? אני רואה שני אתגרים לרמה שלי - 1- הכיסוי התחתי שלא היה ברכבים האחרים. אולי שטויות להוריד. לא יודע. 2- הגישה לבית הפילטר נראית יותר מאתגרת. מנסיון - אמור להיות יותר מסובך או שאפשר להתמודד?
  20. יש לי רכב דומה (מנוע 1600), כשהמזגן לא קירר הסיבות היו: 1. רדיאטור מזגן תקול. 2. התחממות מנוע בגלל בית טרמוסטט נוזל. 3. שסתום ספיקה תקול. 4. את זה לא הזכרת שבדקת - תקלה במד הטמפרטורה החיצונית (זה שמופיע במסך של הרדיו) - אם הוא מראה טמפרטורה נמוכה מידי - הוא מכבה את המזגן. זה נדיר שזה יהיה בסדר רגע אחד וכמה דק אחרי לא - אבל שווה בדיקה.
  21. אז הגיע הרישיון בדואר ובו כתוב שחייב...
  22. תודה על התשובה. גם בכפל לא מופיע שחייב.
  23. הי חברים, הגיע זמן לטסט. בשביל לדעת אם עליי לעבור דרך המוסך או שאני יכול ללכת לבד לטסט - האם הרכב כבר חייב בדיקת בלמים? מצורפת תמונת הרישיון העדכני.
  24. ואני דווקא פחות אהבתי את ההתערבות הזאת... ברכבים קודמים, בירידה, המהירות פשוט היתה עולה בכמה קמ"שים בודדים. כל הכיף בירידות זה מינימום צריכת דלק ובלאי מנוע וגיר. למה להתערב?! (פיקאסו 16)
×
×
  • תוכן חדש...