Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. מה שאתה מתאר זה עניין של דגם, לא של רכב ספציפי. אלו שיעורי בית שהקונה צריך לעשות בעצמו (עם רכב של חברים/ משפחה/קריאת מבחנים) ולא על חשבון הזמן של המוכר. (לי ברור שקונה יכול לנהוג)
  2. הגעתי הבוקר לגבע. צינור טורבו.
  3. בעיה דומה - כשביקשתי הצעות לביטוח על פי מספר הרכב - זה רשם את רמת הגימור הנמוכה יותר בזמן שיש לי את רמת הגימור הגבוהה. מה קובע בקרות אירוע ביטוחי?
  4. כן. שומע גם כשהמזגן כבוי. (אוורור עובד , מזגן לא)
  5. זה קורה דווקא בעזיבת הגז/ העברת הילוך משמע בירידת הטורים. לא ראיתי משהו מיוחד בצינור הטורבו. אסתכל שוב. ובכל מקרה הקול הזה ממש חלש.
  6. שלום חברים, חדש עם הרכב וללא ניסיון עם רכבים מטורבטים... שמתי לב שכשהטורים יורדים, בעזיבת הגז או בהעברת הילוך, יש קול, חלש אמנם, של מעין שאיפת אויר. מה זה?
  7. המלצה קצת יותר זולה... אני מאוד אוהב את מה שמוכרים ב-מקס סטוק. נדבק לשימשה, תופס טוב ובקלות את הטלפונים ומחזיק בד"כ תקופה ארוכה. 20 ש"ח.
  8. elihershko

    ריבית על הלוואה לטסלה

    הם רושמים שזו רק דוגמא להמחשה ושהריבית תלויה בהחלטת מימון ישיר...
  9. אצלי זה קרה ברכב בן 16 אז היה לי קשה להאשים את עצמי... במקרה שלי ממש התקשו בחילוץ הגוזו'ן. לקחו על זה בסביבות ה400 ש"ח אבל ברור שזה תלוי בחומרת המצב ובתמחור של המוסך. בהצלחה!
  10. תודה. אם זו תקלה לא משביתה אז אין לי בעצם מה לקנות מראש. יש גם עוד רכב 7 מקומות בבית. מה בכל מקרה המחיר בחו"ל לעומת המחיר פה? מה מרכיב העבודה במחיר? יש קישור?
  11. הי חברים, קניתי אתמול פיקאסו 2016. בבדיקה במכון, שיצאה די נקייה (51kkm, טופלה רק במורשה) הוציאו פלט של היסטוריית התקלות ממחשב הרכב - שלושה עמודים של תקלות. עברתי על זה עם יוסי מגבע שאמר שהכל שטויות חוץ מרישום תקלה קבועה במצערת. לקחנו את זה בחשבון במחיר וסגרנו. כרגע אין שום נורת תקלה והרכב נוסע סבבה לגמרי. זה משהו שבבדיקה במכון בכלל לא ידעו להגיד שזו תקלה. רק מיוסי. ועכשיו לשאלות- 1. האם זו תקלה משביתה לכשתתמש בפועל? 2. האם עליי ליזום החלפה כבר עכשיו? 3. האם זה חלק שאפשר להזמין מחו"ל ולהוזיל עלויות ליום שאחליף? 4. מה מחיר החלק? יוסי אמר לי סדר גודל 4000 לכל הסיפור. תודה מראש.
  12. ובחיבור פשוט לקורא תקלות יודעים שזו התקלה?
  13. מניסיון? זו תקלה משביתה?
  14. תודה חברים על המידע והעצות.
  15. ראיתי 7.9 ש"ח ליטר. אפשר למצוא גם בפחות?
  16. מה זה dpf?
  17. VF33HNFUF7S001168
  18. לדעתך אני כבר בשלב של הימור? זכור לי משהו באזור האלף ש"ח. הפעם בטח גם יכלול החלפת משאבת מים.
  19. עברו חמש שנים וקצת בהם הרכב נסע כ75,000 ק"מ (עומד היום על 270,000) מפתיחת השרשור והחלפת הטיימינג. מתלבט אם הגיע הזמן להחליף. מה אומרים?
  20. תוך כדי כתיבה חשבתי על זה אבל עד כמה שאני זוכר, דבר ראשון כשהתחלתי ליסוע ביטלתי את ההגבלה ועד כמה שאני זוכר כמה רגעים לפני עברתי את המהירות הזאת. גם חיפשתי משהו חריג בלוח שעונים ולא ראיתי. בטוח הייתי שם לב להגבלה אם הופעלה.
  21. הי, בדקתי עכשיו פיקאסו 2018 (165 כ"ס) בהתחלה הרגישה בסדר. בשלב מסוים ניסיתי להאיץ, דוושה עד הסוף, הרכב תקוע על הילוך שני ולא עובר 45 קמ"ש. אמרתי שלום ותודה אבל מאוד מעניין אותי מה זה יכול להיות? (אולי המקום הוא ייעוץ ברכישה?!)
  22. שלום חברים, מתעניין ברכישת הנ"ל. מבקש לדעת איך הדגם מבחינת אמינות ושאר ירקות. 1. מכיר בגדול את נושא מיכל האוריאה. על כמה אגב עומד היום הנזק ומה הסבירות להתקל בזה? 2. בעיות אחרות שעלולות לצוץ? 3. על מה צריך לשים לב כשבודקים רכב כזה? 4. באופן כללי על דיזל - פעם ההנחה היתה שרק מנסועה יחסית גבוה כדאי להחזיק. אגרה וכו'. מה המצב היום? מדבר על נסיעה שנתית של כ22א. 5. איך הרכב מבחינת עלויות אחזקה אל הבנזין? יש סיבה להעדיף את הדיזל על הבנזין? 6. שורה תחתונה - ממליצים? תודה מראש.
  23. הרעש נגרם מהפילטר אויר שלא היה סגור כמו שצריך.
  24. הי חברים, ערב טוב. פיז'ו 307, 1600 אוטומט 2007, 268,000 ק"מ. 1. בימים האחרונים התחיל רעש בזמן האצה. זה לא קורה בהאצות עדינות אלא רק בהאצות קצת יותר חזקות ומעלה. בסרק הרעש לא קיים גם כשנותנים גז חזק. אני לא מרגיש רעידות מיוחדות והעברות ההילוכים די חלקות. החשד שלי זה תושבת גיר. הגיוני? משהו אחר? איך אני רואה את התושבת גיר? 2. שמתי לב שבית הפילטר אויר לא סגור לגמרי, יש מרווח של כ2-3 מ"מ בין החלק העליון לתחתון. נראה שהברגים לא סגורים כמו שצריך אך גם לא הצלחתי לסגור יותר, מסתובבים על כלום. בורג אחד גם חסר. האם זו בעיה? האם זה יכול להיות מקור הרעש מהסעיף הקודם? תודה מראש.
  25. בוקסה 24 סטנדרטית. תודה לכולם. (פיז'ו 307)
×
×
  • תוכן חדש...