Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. זו פנצ'ריה צמודה למוסך, יש בניהם שת"פ כלשהו. את הציוד ריתוך הוא שלף מהמוסך. סומך עליו.
  2. הצמיגאי היה שירותי לחלוטין. ניסה מה שיכל. את התיקון שכן עשה הוא הגדיר כפתרון זמני, אמר שלא צריכה להיות בעיה אבל המליץ לשים לב ולהיות ערני אם יש משהו חריג בנסיעה. ההמלצה שלו גרמה לי לוותר על נסיעה משפחתית ברכב.
  3. תודה. עד כמה שאני מבין, ידידים זה למקרה חירום בצד הדרך וכו'... לא נראה לי שזה המקרה. אני מחפש פתרון טוב והגיוני, בנחת. כרגע קבעתי להביא את הרכב לפנצ'ריה ביום שני להמשך הריתוך. רציתי לשמוע מהאנשים פה אם זה אכן פתרון או שיש גם רעיונות אחרים. שוב תודה.
  4. ערב טוב ושבוע טוב, יום שישי רציתי להחליף גלגל. מי שמכיר, ב307 היתה שטות כזאת נגד גניבת הג'אנטים (?!?!) - בכל גלגל יש בורג אחד עם ראש מיוחד שמצריך בוקסה מיוחדת. קיצר, אני מתחיל איתו ובנגיעה הראשונה הראש נשבר. נסעתי לאט לפנצ'ריה והבחור הציע שהוא ירתך ראש לבורג וככה ייפתח אותו. ניסה קצת ולא הצליח. יום שישי, אמר תחזור ביום אחר נעשה את זה יותר בנחת. בינתיים סתם את הפנצ'ר עם תולעת. השאלה שלי - האם הפתרון של ריתוך ראש אכן ישים? האם יש פתרון אחר? ושאלה נוספת - עד כמה בטיחותי ליסוע עם תיקון תולעת שכזה (עד תיקון הבעיה)?
  5. הי חברים, שואל בשם בעל רכב שכזה. החיישנים עצמם עובדים - יש חיווי במסך כאשר מתקרבים לעצמים. אין צפצוף. האם זו תקלה או שהצפצוף בוטל דרך ההגדרות או משהו? תודה.
  6. היה לי די ברור שזה שטויות ולכן הלכתי למוסך קטן ומוזנח שנמצא ליד החניה בעבודה, כדי שייטפל במקום בלי כל מיני מנהלות וכו'. לקח משהו כמו 100 ש"ח. קיצר, כנס לליפט הראשון שיסכים לעלות את הרכב ולתקן.
  7. קשה (לי) לדעת לפי ההקלטה. לפני כשלושה חודשים היו לי ב307 רעשים מלמטה. נכנסתי למוסך הראשון שמצאתי והוא הסיר/ קיבע כל מיני חיפויים של האגזוז והרעש פסק... בהצלחה.
  8. עשיתי סריקה. הקפיץ שתי תקלות - הצתה ומשהו בקשר לגיר. כאמור, כבר למעלה מחודש אין נורה.
  9. שלום חברים, C4 2012 לפני כחצי שנה נדלקה לראשונה נורת תקלה ברכב. מידי פעם היתה כבית מעצמה למספר ימים ואז שוב נדלקת. לפני כחודשיים איפסתי את התקלה והיא שוב חזרה. ואז... כבר איזה חודש שהנורה לא נדלקת. ניסיתי לחשוב אם משהו השתנה במאפייני הנסיעה שלי ועלתה לי המחשבה שבתקופה האחרונה לא נכנסתי לתחנת דלק מסויימת שהייתי מבצע בה את מירב התדלוקים. האם יכול להיות קשר? כמו-כן, בזמן שהנורה היתה דולקת, הגיר היה לעיתים מתנהג קצת מוזר. החלקות מידי פעם. עכשיו כלום. (באופן יחסי כמובן...)
  10. תודה חברים. אני נכנס לטיפול בחודש הקרוב ואטפל במה שצריך. מבאס.
  11. מעניין מה שאתה אומר האם אני חייב לטפל בזה?
  12. רק לא מבין. אם החלפתי צלחות לפני 28אקמ, ואין לי סיבה להאמין שבגבע ישימו לי משהו לא איכותי - איך כבר התעוותו הצלחות? כ"כ מהר הן מתעוותות? ושוב, אני נוהג מאוד מאוד עדין ולאט, הבלמים אצלי לא עובדים קשה.
  13. שלום חברים, לאחרונה בבלימה ממהירות גבוהה אני מרגיש רעידות בהגה. אני מכיר שהתופעה אופיינית לבלמים קידמיים הדורשים החלפה. אלא שהבלמים הקידמיים הוחלפו לפני 28,000 ק"מ, אני נוהג ממש אבל ממש במתינות וממעט ככל הניתן בשימוש בבלמים. הייתכן שכבר נגמרו הבלמים? במידה וזה אכן הבלמים - זה בהכרח גם הצלחות או רק הרפידות? אני נכנס לטיפול בעוד מספר שבועות ורוצה להערך. תודה.
  14. הי, ברכב הנל (sw) בעת פתיחת הנעילה מהשלט וכאשר יושבים ברכב ופותחים את אחת הדלתות - הדלת האחורית משתחררת. לא מתרוממת אלא משתחררת מהסגירה. (ואז ניתן לפתוח גם אם רק מרימים בלי ללחוץ בכפתור ובנוסף יש התראה שהדלת פתוחה, גם אם לא הורמה בפועל). מה אפשר לעשות עם זה?
  15. היתה לי בעיה דומה לפני מספר שבועות. גם אני חשבתי שיש בעיה בלוח. כבר חשבתי להעיף את הקודנית לגמרי. לבסוף החלפתי מקשים והבעיה הסתדרה.
  16. לא נעים להגיד אבל (לפעמים?!) במוקד במשטרה יושבים דבילים. לפני מספר שבועות, בירידה מאריאל לכיוון מזרח, עבד בובקט על אחד הנתיבים (יש אחד לכל כיוון) בלי סימון, בלי שמישהו עוצר/ מכוון את התנועה ומדובר בירידה ועיקולים. התקשרתי למשטרה שיישלחו מישהו לעשות סדר לפני שיקרה אסון. הסברתי את עצמי בצורה הברורה ביותר. בארבע שעות הבאות קיבלתי טלפון פעם בשעה שאסביר להם מה קרה ומה ראיתי... לפעמים אין ברירה אלא להגדיל ראש ובזהירות רבה להסיר מכשולים שאחרים לא ייפגעו.
  17. איפה? מנעולן שכבר עזר לי בעבר אמר לי בסביבות 400.
  18. הי, מישהו יודע להגיד, מניסיון, כמה אמור לעלות ביטול קודנית סוררת? סיטרואן סי 4 2012. אני מגיע עם רכב מונע.
  19. לפני כמה שנים טובות, אשתי יצאה משער של יישוב כלשהו והתפנצ'ר צמיג מהדוקרנים (יצאה בכיוון הנכון כמובן...), דיווחנו מיידית לרשות, החלפנו צמיג (במחיר סביר) והופתעתי מהקלות שהרשות שיחררה את הפיצוי, כנגד החשבונית.
  20. תודה. מחקתי. נראה הלאה מה קורה.
  21. תודה על התגובות. כתבתי על התקלה הראשונה לגבי הגיר שאני מכיר, מרגיש מידי פעם החלקות ובעצת יוסי מגבע (@רפי) הוחלט לא לעשות כלום כרגע. שאלתי לגבי התקלה השניה - אני לא מרגיש שום דבר חריג בהתנהגות המנוע. אני יודע להרגיש צילינדר שלא עובד וכו', זה לא נראה המקרה. אז מה התקלה הזו יכולה להיות?
  22. הי חברים, נורת מנוע דולקת עם שתי תקלות P0717 - קשור לגיר. מכיר. בטיפול האחרון במוסך העדיפו שלא לגעת. לגבי התקלה שבכותרת - ממה שאני רואה מדובר ב-מיס פייר או משהו. אלא שאני לא מרגיש בעיה ברכב (את הגיר אני עוד יכול להרגיש). מה זה יכול להיות?
  23. אצלי 307 בת 15 עם 250א' ק''מ וc4 בת 9 עם 155א' ק''מ ותכל'ס זה שב307 מתנהג הרבה יותר חלק. (מקורי, החלפת שסתומים בבעלות הראשונה ועוד אחת אצלי. החלפת שמן יזומה ב220) תכל'ס ברורה השנאה לגיר. מהניסיון שלי (היו אצלי גם שתי מגאן 2), גם גיר שנחשב תקין גורם לתלתלות, לא רק במעבר בין הילוכים אלא גם בלחיצה ועזיבה של הגז. זחילה בפקקים - חוויה מפוקפקת. לא מזמן נהגתי ברכב של אבא שלי - מזדה 3 מודל 2009 עם קרוב ל200א' ק''מ - הגיר עובד חלק לחלוטין. חסר אופי אבל יעיל.
  24. תודה רון, אך כפי שכתבתי - רוב הזמן המפוח עובד. האם מה שכתבת רלוונטי למקרה שלי?
  25. שלום חברים, בימים האחרונים החלה התופעה - לעיתים בתחילת נסיעה ולמשך מספר דקות המפוח לא עובד. באופן אקראי פתאום מתחיל לעבוד. לא חושב שקרה הפוך ( שעבד ואז הפסיק.) מדובר בבקרת אקלים. מה יכול להיות? האם יש איזה חיבור או משהו נגיש שאני יכול ברמה שלי לבדוק ואולי לסדר?
×
×
  • תוכן חדש...