Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. הי חברים, הבוקר אחרי כמה דקות של הפעלה, התנור הקפיץ את החשמל. נפל הפחת הראשי, לא הנקודתי של התנור. רק ניתוק מהחשמל איפשר לחבר מחדש את הפחת הראשי. נתונים נוספים: 1. התנור עובד מידי בוקר. 2. לתנור פקדים מכניים וטיימר דיגיטלי. 3. החשמל קופץ גם שהתנור על מצב 0. 4. כבר שנה בערך שאחד מגופי החימום לא עובד (ככל הנראה של הטורבו). 5. התקע נראה תקין. מה יכולה להיות הסיבה להקפצת החשמל?
  2. אם רק היית רושם את המחיר.. היה לי רכב כזה מהעבודה. ממש הפתיע לטובה. במהלך שנתיים וחצי ו70אקמ (קיבלתי כשהיה כבר50000 ) של התעללות - רק תקלה אחת של סטרטר. בנוסף, צריכת דלק (כאמור בהתעללות) של 1/15. גם נוחות הנסיעה עדיפה ממתחרותיה. רק לקחת בחשבון שהיא דלה באבזור ומאוד פשוטה מבפנים.
  3. מכרתי לפני כשלושה חודשים אחת כזאת מודל 2012. היתה אצלי שנתיים וחצי. רק אגע בנקודות שדוברו כאן - לא זוכר שחוויתי בעיות מכיוון המנוע. כן הוחלף אלטרנטור ומדחס. בנוסף, מידי פעם הופיעו התראות על תקלות בגיר למרות שרוב הזמן נסע חלק ונעים. (ניתן גילוי נאות לקונה). הרכב היה על 178 ק"מ. נמכר ב10. צריכת דלק - הנסיעות שלי היו 90 אחוז בינעירוני וצריכת הדלק היתה סביב 13.5 - במחשב הרכב ובמשאבה.
  4. מה פספסתי בחישוב שלך?! 1450 שח= 213 ליטר. עם היברידית שתעשה (ביום טוב...) 1/20 תקבל כ4200 ק"מ. פחות מחצי ממה שאתה מתאר... בכל מקרה בחישוב שלי, ע"פ הנתונים שלך, יוצא שהעלות בטסלה היא כ43 אחוז מהיברידית. חשבתי שההפרש גדול יותר. ובלי קשר וסליחה שמתעלק על השרשור, לזוג מבוגר שמחפש רכב נוח ואמין ליום יום, נסועה של כ25k בשנה, אפשרות לעמדת טעינה ביתית, אך מנגד חשש מובן מ"יתר חדשנות" - האם הטסלה 3 כדאית? האם אחרי הרצת מערכות ראשונית אפשר להתעלם מכל עומס הטכנולוגיה (והנדסת האנוש הלא רגילה) בטסלה ופשוט להטעין לפי הצורך, להכנס לרכב ולהנות מנסיעה נעימה ושגרתית?
  5. טוב לדעת שזה המצב. תודה בוקי.
  6. הי חברים, הבוקר עשיתי טסט לרכב (פיקאסו בנזין 2016) ובבדיקת זיהום אויר לא התבקשתי להעלות סל"ד. משהו השתנה?
  7. אמיתי?! כשלקחתי את המגאן (השניה שהיתה לי) לבדיקה במוסך מורשה לפני הקנייה, היה יום גשום. ביקשתי מהבעלים להוציא מסמכים, הוא פתח את התא וחשכו עיני - כולו מים! המוסך לקח כמה מאות על פתיחת ניקוזים ומהמחיר קניה הורדתי עוד קצת יותר...
  8. כשהיבואן מפרסם ש"רנו לא רואה מוסך" ואז כשמגיע הגרר ואפילו לא מצליחים לצודד את ההגה כדי לגרור למוסך - אתה מבין למה... (מגאן 2007)
  9. אבל עלה על הכביש ב2006🙃
  10. ואני לא אמור לראות שום אזכור לזה? ברישיון? בטופס הטסט? אולי הולכים לפי שנת המודל וב22 מלאו רק 15 ומהשנה אהיה חייב?
  11. הרכב שלי "מודל" 2007, עלה על הכביש ב7/2006 ובטסט האחרון (7/2022) לא נדרש אישור בלמים. (או שהמוסך שעשה את הטסט טיפל בזה בלי לעדכן אותי?!).
  12. הזמנתי משם לפני חודש ולא הגיע... בעיות באספקה. בוטל. מישהו יודע להמליץ על מקום אחר להזמין ממנו את המצערת המקורית?
  13. בדקתי שני רכבים. לפני הבדיקה במכון הוצאתי דוח סליקה. בשני המקרים היתה תביעה באזור ה15א. המוכרים תיארו לי את הפגיעות כמשהו שלא אפסול בגללו. במכון - אצל אחד נרשם כמשמעות נמוכה החלפת פגוש ודלת אחורית (קניתי) ואילו אצל השני היתה משמעות גבוהה, ממש תיארו לי שרואים התעסקות עם השלדה, מתיחות ומילוי חומר. להבנתי, המכון הציל אותי מקניית רכב מסוכן. ברור לי שלרוב שאר הסעיפים לא רלוונטים וכך גם אני מתייחס אליהם. כשהתאפשר לי הגעתי לגבע לבדיקה. מבחינה מכנית זו הבדיקה הכי טובה אבל כששאלתי על השלדה הם לא רצו "להתחייב".
  14. לפני כחודש קיבלתי פלט בפורמט דומה. הרמתי טלפון ליוסי מ"גבע" (לקוח קבוע) ועברנו על הפלט ביחד והוא הפנה את תשומת ליבי לתקלה אחת שגם רשומה כקבועה וגם בעלת משמעות. כל השאר אמר שזה שטויות. זה גם נראה המצב אצלך. בכל מקרה ממליץ להכנס לבדיקה אצל גבע (ובהמשך לטפל שם...). בהצלחה.
  15. תודה. ומה הלאה?מניח את הצ'ימיגג על הגג וקושר אותו למוטות? ויש בעיה להסיר את המוטות בתום כל שימוש?
  16. שלום חברים, לאחרונה קניתי פיקאסו 7 מק' 2016. אני מחפש פתרון לנשיאת ציוד (תיקים וכד') על הגג. עד עכשיו השתמשתי ב"קאר באג" - שק ענק שיושב על הגג ונקשר למוטות האורך (307sw). עכשיו כשאין מוטות אורך מה עושים? הייתי רוצה להמשיך עם הקאר באג אלא שצריך התאמה כלשהי. אני מחפש פתרון שיהיה ניתן להסרה כל זמן שאין צורך. השימוש הוא פעם בכמה חודשים. דבר נוסף- אמרו לי שזו בעיה להניח משקל על הגג של הפיקאסו, משהו לגבי חוסר בקורות תמך. מכירים? אז מה האופציות?
  17. לא קשרתי בין התקלה שלי לשלך אלא רק לגבי אזור התקלה ואולי הפתרון שנמצא איפשהו בפיקוד ושבגבע הצליחו להתגבר על זה.
  18. אמנם הגיר שונה (וגם התקלה) אבל אולי הפיקוד עוד דומה - בc4 2012 שהיתה לי עד לא מזמן החל מבוקר אחד עם ההתנעה הגיר היה נכנס למצב שלג (לא התראה על תקלה, פשוט מצב שלג, הילוך שני). לחיצה על כפתור השלג ביטלה והחזירה את הגיר למצב רגיל. לא באמת השפיע על כלום לכן סחבתי עם זה עד לטיפול. בגבע בהתחלה דיברו על מנגנון כלשהו, בסוף רק שיחקו במשהו וזה הסתדר. אולי כיוון.
  19. הצחקת אותי. אני התווכחתי עם הבוחן אם הגיר בפיקאסו 2016 הוא רובוטי או פלנטרי. שיידע את מוצאו?! באמת רצוי שיעשו קצת שיעורי בית.
  20. בשביל לקבל פרופורציה או סתם בשביל הספורט, תעשה פה חיפוש על תוצאות בדיקה ותנסה למצוא בדיקה יותר נקייה משלך.
  21. תראה בתחילת השרשור... בהיסטורית תקלות שיצאה ברכישה היתה אינדיקציה על המצערת. כרגע אין נורת תקלה פעילה. הרכב נוסע סבבה לגמרי. צריכת דלק?! לא יודע למה לצפות. כרגע עם סביבות ה10.5 קמ"ל, במתווה של חצי חצי בינעירוני ונסיעות בתוך העיר, לרבות עליות וירידות רבות.
  22. איך אני יודע אם מתאים לרכב שלי? ומה עלות ההחלפה (כשאני מביא את החלק) במוסך?
  23. מעניין, אצלי לא היה קוד תקלה ורונן אמר שלא אמור להיות על זה קוד תקלה.
  24. לגבי הצינור טורבו - זו לא רק שריקה. אם יש בו חור ובטח אם הוא קרוע לגמרי - האויר שנכנס לטורבו לא עובר סינון וזה מזהם את הטורבו ומסכן אותו. (לפי רונן מגבע).
×
×
  • תוכן חדש...