Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. צריך לנתק גם פלוס וגם מינוס או מספיק אחד מהם? ומהמר שאכן יניע. זה די ברור שיש צריכה שמרוקנת. אז כרגע אני בשלב הזה. ניתקתי מה שחשדתי. מחכה לראות תוצאות. תודה!
  2. האזור שבו זה אמור להיות רשום מכוסה ככה שאני לא רואה. אחפש את דו"ח הבדיקה ברכישה, אולי רשום שם. (הרכב אצלי חצי שנה). אבל לפי מה שאני מבין, גם אם המצבר לא בשיא כוחו - הוא לא מת. כלומר אני יכול במשך שבוע שלם ליסוע עם הרכב יום-יום בלי בעיות ורק אם יום שלם ומעלה לא הנעתי - יניע רק עם בוסטר.
  3. אז אחרי שהגעתי למצב שאם הרכב עומד יום הוא כבר לא מניע... ניתקתי היום את החוט שהיה נראה לי מחובר פירטית למצבר אבל אז התקבלה הודעה על תקלה במערכת עצור וסע, אז הסקתי שהחוט היה כן צריך להיות מחובר אז החזרתי... מה הלאה? ניסיתי להתחקות אחר חוטי המצלמות, המון חוטים שרצים בתקרת הרכב ובדפנות. לא הגעתי עדיין לחיבור לחשמל. אך תוך כדי קרעתי את אחת המצלמות. האם העובדה שהחוט של המצלמה קרוע אומרת שהיא כבר לא תצרוך חשמל?!
  4. הי חברים, אחרי שני הסופ"שים האחרונים (ולפני כן במספר פעמים נוספות לאחר עמידה ממושכת) המצבר ריק, מניע בכבלים ואח"כ הכל טוב. היום שמתי לב לחיבור שקיים למצבר. מתאר לעצמי שזה קשור לשתי מצלמות שקיימות ברכב ואין לי מושג מה הן עושות... האם ניתן לנתק ללא חשש? מצורפת תמונה. תודה
  5. היה לי כזה במשך שנתיים וחצי והמון ק"מ, עירוני ובין עירוני. לדעתי, מומלץ מאוד בהתאם למגבלות שלך. הגיר לא כזה נוראי, בטח כשנוסעים רגוע. הרכב חסכוני מאוד ואמין מאוד, עבודת מתלים הטובה בקטגוריה. קצת פשוט מבפנים.
  6. מעניין... הפסקל שלי הפסיק לעבוד לפני כמה שנים אז גם לא טרחתי להדביק אותו כשנפל... המשיכו לחייב אותי כמנוי פסקל. יותר מזה - כשהחלפתי רכב שכחתי את הפסקל ברכב (שהלך לפירוק) וביצעתי "החלפה" לרכב החדש - עדיין מחייבים אותי כמנוי פסקל. כן קיבלתי לאחרונה מכתב (בדואר רשום!)על זה שהרכב יצא מרשותי בלי שאחזיר את הפסקל ושאם לא אחזיר אותו הם יממשו את הפקדון עליו.
  7. חבל שלא הכרתי את הפתרון הזה קודם... בזמן המתקפה האחרונה של איראן מצאתי את עצמי זרוק בתוך תעלה בצד הדרך אחרי שנאלצתי להשאיר את הרכב באמצע הדרך בדיוק עם הסימפטומים הללו. הרכב נגרר לגבע ושם לא מצאו כלום - והסביר לי על עניין השסתומים. רק שהוא אמר לי לתת גז בסרק. לא דיבר על נסיעה ולא ידעתי שזה קשור לנסיעה רגועה (מידי) בשגרה. תודה.
  8. אני משלם 3.5 מקיף.
  9. האירוע היה לפני 13 חודש כן?! המחליפה היתה האחות המוגבהת, דיזל 1.6.
  10. הפרחים ל... סה"כ 9 חודשי בעלות. עוד לא הגעתי לשלב שכבר מייחלים למחירון שייפול מהשמיים...
  11. אכן... עשתה רק כ65קמ דווקא הראדר חטף רסיס ישירות... הגיוני סה"כ. תודה.
  12. לא מופיע כרכב שלי. כן יש הודעה על החזר יתרת אגרה בגין אומדן גמור. אני גררתי אותו ממקום הפגיעה (וקיבלתי החזר גם על הגרר) למוסך מורשה במרכז הארץ. מס רכוש היה אמור לטפל בהכל, ע"פ הבנתי. הרכב נמצא באזור תעשייה במרכז הארץ.
  13. זה לא קשור לביטוח. אלא מס רכוש. כנראה מישהו לא סגר שם משהו עד הסוף. מצד אחד מפחד להיות חשוף לקנסות/ תביעות ומצד שני אולי בכלל אני יכול למכור את הנבלה לחלקים?!
  14. הי חברים, סיפור מוזר. ב7/10/2023 הרכב שלי נפגע במלחמה. ראה אותו שמאי ונתן לי להחליט אם לתקן או לקבל טוטאלוסט. הרכב נגרר למוסך מורשה ובעקבות הצעת המחיר שקיבלתי החלטתי ללכת על טוטאל לוסט. מהר מאוד קיבלתי את הכסף, עד השקל האחרון. הבוקר, 11 חודשים אחרי, שני טלפונים מהמשטרה - תבוא לפנות את הרכב שלך... הסברתי את המקרה. השאלה שלי - מה עליי לעשות? לשחרר? לוודא שסוגרים את האירוע ושאני לא חשוף למשהו? אולי בכלל אם הרכב עדיין שלי - לקחת אותו ולמכור לפירוק?
  15. הצלחתי. לחיצה ארוכה על nav. אבל בכל מקרה לא שווה את המאמץ. כולה ווייז בגרסה עתיקה ועוד אפליקציית ניווט עתיקה עוד יותר. מעניין היה לגלות שהמסך הוא מגע. תודה.
  16. הי, לקראת טיפול ראשון עם הרכב. מחפש מוסך ממולץ, עם מחירים סבירים, באיזור המרכז - פ"ת, בני ברק, הרצליה וכו תודה מראש.
  17. לא עבד...
  18. הי חברים, מודל 2017. אני היד השניה. מצאתי באחד המסמכים ברכב את מפרט ההזמנה ובו מצויינת התקנת אנדרואיד. אם זה עדיין קיים ותקין - איך אני מתפעל את זה?
  19. תודה חברים. הגרר הצליח. לא יודע איך. שנה טובה לכולם!
  20. שלום, הרכב שלי נתקע ויש צורך בגרירה. האם יש דרך להעביר לניוטרל ללא הנעת המנוע? 5008 1.6 hdi 2018 תודה מראש.
  21. המעבר האוטומטי לניוטרל- זה טוב או לא? מצד פגיעה אפשרית בתיבה ובכלל אם חוסך משהו בדלק?! שואל כי אצלי ברכב יש כפתור אקו וזה בעיקר מה שהוא עושה - נותן לרכב לגלוש על ניוטרל. אגב, בספר הרכב כתוב שזה מתבטל אוטומטית החל משיפוע מסויים.
  22. הי חברים, אני לקראת טיפול ברכב הנ"ל. כרגע על כ115 ק"מ. בגבע ממליצים טיימינג כל 5 שנים/120,000. בלובינסקי מתעקשים על 10/165,000. מה המלצת המומחים?!
  23. לגבי הקבוצת רישוי - מכיר מקרה הפוך. טויוטה סיינה שנרשמה כקבוצה 3. פה כמובן העובד שהוצמד לו הרכב לא התלונן ונהנה משווי שימוש נמוך יותר. הזויים שם.
  24. אגב מה המשמעות של v או w? עכשיו אני רואה שכל הארבעה הם v (כשהשניים הקדמיים ממש חדשים 🤕)
×
×
  • תוכן חדש...