Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. אכן. שלי עלתה על הכביש ב7/2006 כמודל 2007 ברישיון. שום דיווח כוזב. אני כבר כמה שנים עם אותה חברה, תמיד כשהשוויתי את החובה ע"פ נתוני הרכב שלי - הם היו איפשהו באמצע מבחינת המחיר. ההצעה עכשיו יצאה מהם אוטומטית, עם נתוני הרכב שלי בלי שפניתי אליהם וללא התערבותי. שוב, כל אחד שיקיש את מספר הרכב יראה את נתוניו. השאלה אם אני צריך לחפור בהצעת המחיר או לקחת כפי שהיא.
  2. ממה שאני מכיר - לפני 2017 - רק דרך האיזור האישי ממשלתי של בעל הרכב.
  3. חסר?! במקרה שלי - פיז'ו 307.
  4. אהלן, לקראת חידוש הביטוחים, קיבלתי מהמבטחת הנוכחית הצעה לחובה+צד ג'. בהתחלה היה נראה לי גבוה. התחלתי בבדיקת החובה במחשבון משרד האצר וראיתי שההצעה הכי זולה יקרה בכ400 שח ממה שהחברה הנוכחית הציעה לי ושם גם מופיע המחיר של המבטחת הנוכחית - שגבוה אף הוא בכ500 שח מהצעת החידוש. עשיתי משחק עם הנתונים במחשבון משרד האוצר ויצא שכשסימנתי שיש בקרת יציבות (ובפועל אין) - קיבלתי את המחיר שקיבלתי בהצעת החידוש. ולשאלה - האם אני יכול לסגור עם ההצעה שקיבלתי למרות שיש סיכוי שיש אצלם טעות ומשום מה חושבים שיש בקרת יציבות? הרי מעולם לא אמרתי שיש וגם כל אחד שיקיש את מספר הרכב יראה שאין? אני חשוף למשהו?
  5. וואוו איזו תמונה! לא מבין איך כשהרסו את המבנה הזה לא שימרו את הכתובת עליו.
  6. שאלה, ראיתי מודעה על יונדאי סונטה. בהיסטוריית הבעלויות רשומים 4 סוחרים בחודשיים האחרונים. מנסה להבין - האם זו נבלה שעוברת מסוחר לסוחר או שסתם עניין טכני במחשבי משרד התחבורה. כמה נבלה כבר יכולה להיות סונטה 2022?!
  7. ייתכן מאוד שזו התראה שהגיע הזמן להחליף שמן גיר. אין קשר למצב הגיר בפועל, זה קופץ כתלות בק"מ ועוד כמה פרמטרים. אצלי ברכב אחד (307) קפץ סביב ה220 ק"מ ובc4 באיזור ה170. מה הק"מ של הרכב?
  8. בהחלט כיוון מחשבה. כמובן אחרי מיקוח. אין דרישות מיגון ושוב - שאר התנאים - ה.עצמית, מוסכי הסדר - זהים. תפוחים מול תפוחים. ולגבי ההבדל בין החברות- משהו שמצדיק תוספת פרמיה?
  9. לקראת חידוש ביטוח. פיז'ו 5008 2018 דיזל. בaig המחיר הינו 3700 ובישיר 3200. שתי הפוליסות זהות, למעט שני כיסויים שקיימים בaig אך לא בישיר: 1. כיסוי פגושים - עד 9500 שח, ללא רישום תביעה ובה.עצמית של 350. 2. כיסוי למפתחות עד 1085 בה.עצמית של 90 שח. האם שווה לשלם עוד 500 שח לכיסויים הנוספים או בכלל עבור aig? תודה.
  10. השיחה עם השירות הייתה על הרכב הספציפי, לאחר הזדהות של בעל הרכב, ככה שזו לא הייתה שיחה תאורטית ובאוויר. הנציגה אמרה את מה שאמרה, אז בטח שהתחייבות, ועוד בכתב, לא תינתן. למה להם? תודה חברים.
  11. 27 חודש ושורה תחתונה אני אכן היית בדעה של לרדת מהרכב. יש מספיק דגים בים. מחיר המחירון מגלם בתוכו את מרכיב האחריות ואם היא מוטלת בספק - חבל על הזמן. תודה חברים.
  12. הי חברים, בדקתי עם אבא שלי, עבורו, רכב. יונדאי סונטה. הנתונים טובים, חיצונית בסדר סה"כ, פנימית כמעט מושלם. הבנאדם נשמע פדנט בכל מה שקשור בשמירה על הרכב - מספר שעשה הרצה כולל החלפת שמן אחרי 1500 ק"מ. מספר שלא זז לפני שהמנוע מעט מתחמם (וטוען ששוטף רק ידנית אבל לך תדע). מה הוא פיספס?! כיוון שהרכב לא נוסע הרבה, את הטיפול הוא עשה לפי הק"מ ולא לפי החודשים וכך יצא שאת הטיפול הראשון הוא עשה באיחור של עד ארבעה חודשים והטיפול הבא היה צריך להיות לפני 4 חודשים. טוען שלא הכיר את רכיב הזמן. משיחה עם שירות הלקוחות של כלמוביל הם טוענים שתתכן בעיה בכיבוד האחריות, בעת הצורך. מה אומרים? מניסיון- אכן צפויה בעיה עם האחריות (נותרו עוד כשנתיים)? האם לוותר על הרכב? לא חסר כאלו רכבים אבל עם נתונים כאלו קצת פחות. תודה.
  13. שלום, אני עוזר לאבא שלי לחפש רכב יד שניה. בלי קשר לצרכים, הם די נעולים על ראב 4 היברידית. הצעתי להם לשקול גם את הסונטה. מישהו יכול להמליץ? לשלול? מבחינת אמינות, צריכת דלק, נוחות, תפעול. נוסעים מעל 20 בשנה. תודה.
  14. אצלי זה ככה.
  15. רק לגבי התקלות שעלו בסריקה - לא בהכרח בעיות אמיתיות. מדובר ככל הנראה בהיסטוריית התקלות. לפני כשנה בדקתי פיקאסו ב-מממ, רשמו את אותו דבר והוציאו לי פלט של שלושה עמודי תקלות ובכנות אמרו שאין להם את הידע לפענח. עברתי עם המוסך שלי על כל הפלט והוא אמר שהכל שטויות למעט תקלה אחת, וגם היא לא היתה פעילה וגם כמה חודשים אחרי לא באמת היתה תקלה.
  16. לא התכוונתי להגזים... חשבתי שזה נגיש כמו ב5008.
  17. יכול לשלוח תמונה של הפקק הקדוח?
  18. עניין של טעם כנראה. היתה לי סיטיגו מהעבודה, כשנתיים וחצי וכ70,000 ק"מ שנסעתי עליה (וקיבלתי אותה כשכבר היתה 4 שנים על הכביש ו50אקמ ) - הפתיעה לטובה. בנסיעה רגועה הגיר סביר סה"כ, אמינה ביותר וסופר חסכונית. וכמו שכבר אמרו - יחסית לקטגוריה - מרגישה בטוחה ומוסיף שסה"כ נעימה לנהיגה. אחלה אופציה.
  19. תודה על התשובות. אז צריך להחליף סטרטר? יודעים סדר גודל של עלויות? ומעדכן שכעבור כחצי שעה הרכב הניע.
  20. בוקר טוב, לא מצליח להניע הבוקר. מידי פעם זה קרה לי אבל מייד בניסיון הבא הניע. הבוקר בניסיון השני היה קול של "בום" קטן ועד עכשיו לא הצלחתי להניע. מה זה? VID-20240418-WA0001.mp4
  21. יכול לשלוח לינק? תודה.
  22. הבעיה עם העברת זהב שזה מחייב התערבות בנקאי. לפני כשלושה חודשים קניתי רכב, בהתחלה עשיתי העברה רגילה אך המוכר ביקש שאבטל ואעשה זהב. כך עשיתי, אלא ששעה אחרי זה נכנסתי לעזה, זה היה יום ראשון והבנק היה סגור וכך יצא שהקונה בשני בבוקר עוד לא ראה את הכסף. ואני כבר לא זמין... (והרכב כבר אצל אשתי) אם זו היתה העברה רגילה, ללא התערבות בנקאי, כבר היה רואה את הכסף. ברור שלא מתאים לכל מוכר/ קונה.
  23. בנובמבר כשחיפשתי 5008 הציעו לי אותה... מייד ראיתי את החלפת המנוע בהיסטוריה (אך גם המחיר היה מעל התקציב). ממתינה לפראייר התורן... לא מבין איך הם כל כך הרבה זמן מתעקשים על המחיר. אשכרה מחכים לפראייר. בסוף קניתי 1.6 דיזל. אחלה רכב. מספיק מאובזר כבר ברמה הנמוכה.
  24. אני בודק במיכל. אין מקום אחר. ממלא עד הסימון של המקסימום. לאחר כמה ימים המיכל ריק לגמרי. לא אשקיע עכשיו בנזילות. לא ברור לי איך עם מיכל ריק הרכב בטמפ תקינה במשך תקופה והאם בכלל יש צורך להמשיך ולמלא כל פעם.
×
×
  • תוכן חדש...