הי חברים,
התקלה הנל הופיע מידי פעם ובחודש האחרון באופן קבוע. במקביל, מידי פעם יש החלקות בשילוב ל4.
בנוסף, באוגוסט האחרון, בנסיעה מצומת תפוח לכיוון הבקעה - כניסה למצב חירום בגיר. דימום, התנעה והמשכתי בנסיעה. הפעם הבאה שהיתה כניסה למצב חירום - היתה כחודשיים אחרי - ובדיוק באותה נקודה בכביש. מוזר?!
מאז ועד פסח האחרון (כחצי שנה) לא היתה שום כניסה למצב חירום. (אבל כן התופעות המתוארות בתחילה ההודעה). ואז בפסח - הייתי בגולן וביומיים של נסיעות בגולן - היו משהו כמו 5 כניסות למצב חירום! מאז שוב חודשיים של שקט (כן עם התופעות בתחילת ההודעה). השבוע פעמיים נכנס לי למצב חירום - פעם אחת כשאימצתי את הרכב יותר ממה שאני רגיל ובפעם השנייה, היום, תוך כדי תאוצה מתונה על שיבושים.
הארכתי במידע, אז עכשיו עוד קצת.
לפני כשנה, עוד לפני כל הבלגן, נדלקה לי לראשונה תקלה. מייד נכנסתי לגבע. הוא אמר שזה קשור לחיישן מהירות של הגיר או משהו ושאל אם הרגשתי משהו מוזר בגיר. עניתי שלא. איפס והמשכתי הלאה.
אחרי המצב חירום של אוגוסט נכנסתי לטיפול בגבע. תיארתי את מה שהיה. רק אמר שנראה שהגיר לקראת סוף ימיו ואין מה לעשות.
ועכשיו (סוף סוף...) לשאלות: (כי מהמוסך יצאתי בלי תשובות)
האם קוד התקלה הנל קשור לכל מה שאני חווה עם הגיר? האם יכול להיות שכל הבעיות בגיר נובעות מתקלה בחיישן? והאם העובדה שבכל הפעמים שהיתה כניסה למצב חירום (אולי חוץ מאחת) זה קרה על כבישים משובשים מצביעה על משהו?
הרכב נוסע כ2000 ק"מ בחודש, הרוב בינעירוני רגוע. כיום על 167,000 ק"מ.
התעייפתי. תודה.