Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. תודה בוקי! מעצבנים. מתאים יותר לצרפתים.
  2. שלום, צריך להחליף נורה לאבא שלי. הנורה מגיעה קומפלט עם החלק השחור או שאני אמור איכשהו להפריד אותה ולקנות נורה סטנדרטית? תודה.
  3. לפי המיקום זה נראה כמו גנץ
  4. הבוקר עמדו לצידי ברמזור שתי A8 ממשלתיות. ללא כלים נוספים מלפנים או מאחור. מעניין מי האישיות. ראיתי שלדלת האחורית הוסיפו את הגומי הזה שרבים וטובים מוסיפים בעצמם. אז מה - הבידוד בA8 לא מספיק טוב?
  5. elihershko

    מערכת הכפתור

    קניתי לאחרונה מוצר בשם Tippy. נראה לי עושה יופי של עבודה. מעין כרית שמתלבשת על מושב הילד (רלוונטי לגיליים עם מושבים מתאימים), ברגע שהוא יושב המערכת מתחברת לטלפון דרך הבלוטוס ואם אתה מתרחק מהילד כשהוא עוד במושב - הטלפון מתחיל לצפצף ולשלוח סמס למספרים שהוגדרו מראש.
  6. לא. זה בנוסף. הם מבקשים 200 ש"ח במזומן על השירות, בנוסף לתשלום למכון. שואל מה הקטע של המזומן?
  7. שאלתי על החלק שמבקשים במזומן.
  8. ברור. לפעמים יש צורך..
  9. נתקלתי בזה בשני מוסכים שונים. באחד זה היה כל הסכום שביקשו על השירות ובשני זה מתוך 350 שביקשו על השירות.
  10. אחורי. ללא כלי ייעודי שאין לי...
  11. הי, ניסיתי לעשות זאת בעצמי... איך אני מחזיר אחורה את בוכנת הבלם כדי להחזיר את הקאליפר?
  12. לא מומחה גדול, אבל גם לי איש מזגנים נתן השערה דומה שהבעיה נובעת מניתוק המדחס עקב חום מנוע גבוה. בינתיים לא הצלחתי לתפוס את ניתוק המדחס "על חם". כן זכור לי שראיתי לא מזמן (עם חיבור obd) טמפרטורת מנוע שגולשת לתחום האדום, בעמידה. ניסית לבדוק טמפרטורת מנוע?
  13. הי חברים, התקלה הנל הופיע מידי פעם ובחודש האחרון באופן קבוע. במקביל, מידי פעם יש החלקות בשילוב ל4. בנוסף, באוגוסט האחרון, בנסיעה מצומת תפוח לכיוון הבקעה - כניסה למצב חירום בגיר. דימום, התנעה והמשכתי בנסיעה. הפעם הבאה שהיתה כניסה למצב חירום - היתה כחודשיים אחרי - ובדיוק באותה נקודה בכביש. מוזר?! מאז ועד פסח האחרון (כחצי שנה) לא היתה שום כניסה למצב חירום. (אבל כן התופעות המתוארות בתחילה ההודעה). ואז בפסח - הייתי בגולן וביומיים של נסיעות בגולן - היו משהו כמו 5 כניסות למצב חירום! מאז שוב חודשיים של שקט (כן עם התופעות בתחילת ההודעה). השבוע פעמיים נכנס לי למצב חירום - פעם אחת כשאימצתי את הרכב יותר ממה שאני רגיל ובפעם השנייה, היום, תוך כדי תאוצה מתונה על שיבושים. הארכתי במידע, אז עכשיו עוד קצת. לפני כשנה, עוד לפני כל הבלגן, נדלקה לי לראשונה תקלה. מייד נכנסתי לגבע. הוא אמר שזה קשור לחיישן מהירות של הגיר או משהו ושאל אם הרגשתי משהו מוזר בגיר. עניתי שלא. איפס והמשכתי הלאה. אחרי המצב חירום של אוגוסט נכנסתי לטיפול בגבע. תיארתי את מה שהיה. רק אמר שנראה שהגיר לקראת סוף ימיו ואין מה לעשות. ועכשיו (סוף סוף...) לשאלות: (כי מהמוסך יצאתי בלי תשובות) האם קוד התקלה הנל קשור לכל מה שאני חווה עם הגיר? האם יכול להיות שכל הבעיות בגיר נובעות מתקלה בחיישן? והאם העובדה שבכל הפעמים שהיתה כניסה למצב חירום (אולי חוץ מאחת) זה קרה על כבישים משובשים מצביעה על משהו? הרכב נוסע כ2000 ק"מ בחודש, הרוב בינעירוני רגוע. כיום על 167,000 ק"מ. התעייפתי. תודה.
  14. השסתום בטוח היה בעייתי. אחרי מילוי הגז לא היה שום שינוי. רק אחרי החלפת השסתום התחיל לקרר. ברור לי שבריחת הגז מדליקה נורה אדומה אבל אולי זה סביר לרכב בן 16?! פעם אחרונה שהתעסקו עם המזגן היתה לפני חמש שנים. אולי התקלה בשסתום משפיעה על בריחת הגז? הזמן יגיד את שלו. ובכל מקרה לא תהיה יחידה פנימית...
  15. זמן עבודה - כשעה, כולל מילוי הגז הראשוני שלא הניב תוצאות. שסתום- שאלתי לגביו. אמר שזה חליפי כלשהו ושאין משהו אחר. עלות - גז 200, שסתום 400. כולל מע"מ ועבודה.
  16. יצאתי עכשיו מאשר מיזוג. בהתחלה אמר שהיתה רק חצי מכמות הגז במערכת. הציע למלא גז ולעקוב. מילוי הגז לא שינה כלום. לכן אמר בעיה במדחס. הוחלף שסתום ספיקה כפי שאמר asix ובזה נגמר הסיפור. תודה חברים על המידע המועיל.
  17. תודה. א. לא זכור לי ריח חריג. ב. אשתי התלוננה שהמזגן לא קירר. בנסיעה שלי למחרת כן עבד ועכשיו כבר כמה נסיעות לא עובד. משהו חשמלי?
  18. הרכב מודל 2007 (עליה לכביש 7/2006...) בקרת אקלים אלקטרונית. מה ההבדל מבחינת תקלות אפשריות? יש המלצה לאיש מקצוע נוסף?
  19. שלום חברים, המזגן הפסיק לקרר. בעת לחיצה על מתג הAC יש הרגשה שכן משהו נדלק (משמיע קול כמו של טרמוסטט). איש מקצוע מומלץ באיזור המרכז? יש משהו שאני יכול לעשות בעצמי? אולי "רק" חסר גז? הרכב בן 16, הכל יכול להיות.. תודה.
  20. מייד עם הנעת הרכב אמורה להופיע במסך הודעה איזו נורה שרופה.
  21. פתח מילוי המים יורד אל המיכל. המשאבה נמצאת בצד המיכל. בעבר החלפתי משאבה ביונדאי אקסנט. היתה גישה נוחה מכיוון הגלגל. בהצלחה.
  22. היא רשמה נורת סרביס, לא מנוע. יכול מאוד להיות שזו נורה שרופה.
  23. לא הסתדר. בגבע אומרים להחליף חיישנים. (בשיחה טלפונית)
  24. איפה זה נמצא? אצלי בc4 יש כפתור פיסי כזה. איפה זה בפיקאסו?
  25. סוף לסיפור. ע"י ריתוך נשלף הבורג השבור. בגלגל הסורר ובגלגל נוסף הוחלפו הברגים "המיוחדים" (בשניים האחרים כבר הוחלפו קודם). תוקן הפנצ'ר (במקום התולעת). סה"כ עלות תיקון פנצ'ר - 468 ש"ח.🤕 (עבדו על הרכב מעל 3 שעות...)
×
×
  • תוכן חדש...