Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. ברביעי האחרון התקשרתי לליטל. אמרו שייצרו איתי קשר...... שבוע טוב חברים.
  2. אצלי ב307 אלטרנטור שהוחלף אצל אחד המומלצים בפורום חזר לעשות בעיות לא הרבה אחרי שהוחלף. לא האמנתי ששוב הבעיה היא באלטרנטור והעובדה שמיקום אותו מוסך לא היה נגיש עבורי - גרמה לי למשוך את הסיפור ולא לחזור לטפל. לא עברה שנה והוא מת סופית. הוחלף אצל שאפט (מטפל קבוע) ומאז 4-5 שנים של שקט. קיצר - תחשוב שוב בכיוון של האלטרנטור.
  3. התיישבתי הערב ועשיתי כמה בדיקות. חיבור מחשב לכבל אליו מחובר הראווטר נותן מהירות מקסימלית. כ200 מגה. =הכבל תקין. עשיתי בדיקה לwi fi עם מספר מכשירים. מחשב נתן מהירות 30. הסלולרי שלי נתן 2 עד 3. הסלולרי של אשתי (מעט יותר חדש) נתן 20. אציין שהסלולרי שלי מול הנתב של בזק נתן 30. מישהו יכול להסביר לי את הפערים הללו? האם רכישת מגדיל טווח חדש תעזור פה?
  4. מפזר חום לאמבטיה של חברת ''מולדת'' הישראלית. עלה בזמנו כמו 3-4 מפזרים סינים. איפה ההבדל? יש לו מפוח חזק משמעותית ככה שגם אם הוא תלוי גבוה יחסית- מרגישים אוויר חם. בנוסף, לאחר חמש שנים של שימוש הוא שקט כמו ביום הראשון, לא מצהיב ועושה רושם שיחזיק עוד שנים.
  5. איזו אפליקציה בודקת את זה?
  6. אבדוק. ממש תודה!
  7. אבדוק עם מחשב נייד כפי שהצעתם שניכם. בכל מקרה, בעבר, הראווטר הנוסף הזה היה בחדר אחר ואליו חיברתי גם מחשב. המחשב קיבל מהירות מלאה בעוד השידור האלחוטי היה נמוך כפי שתיארתי בתחילה. אולי יש בכל זאת איזו הגדרה לא תקינה? לשנות ערוץ שידור אולי? גם 54 זה רחוק מאוד מה-3 שאני מקבל.
  8. הדגם הוא TL-WR541G. חיברתי בכבל רשת ליציאת LAN (יש 4 יציאות). הסדר הוא כזה: מהראווטר של בזק יוצא כבל העולה למעלה דרך הקיר. למיטב זיכרוני ( אבדוק שוב כשאהיה בבית) הכבל ממשיך ישירות לראווטר, ולא דרך שקע תקשורת ממש. אילטור ידני בשתי הקצוות. (או בצה אחד במידה ולמעלה כן שמתי שקע תקשורת)
  9. הי כולם, הבית שלי הוא שתי קומות. בקומה התחתונה יש ארון תקשורת ובו נמצא המודם-ראוטר של בזק. ממנו משכתי כבלים לנקודות נוספות בבית. בקומה העליונה חיברתי לאחת הנקודות ראוטר נוסף, במטרה שיכסה את הקומה העליונה. הראווטר הזה הוא של tp-link מהדגם הקלאסי של לפני עשור-עשור וחצי. הבעיה שלי שהראוטר הזה נותן מהירות של לא יותר מ3 מגה וגם זה כשצמודים אליו. מהראוטר של בזק מתקבלת מהירות של 200 מגה וכך גם ממחשב שחיברתי לאחת מנקודות התקשורת. מה יכולה להיות הבעיה עם הראווטר הנוסף?
  10. לפני שבוע שיכפלתי ב450. אולי זה תלוי בדגם הרכב. בכל מקרה בחור אדיב ונחמד, מגיע כמובן אל הלקוח. דניס סרילאן או משהו.
  11. גם הבוקר, אחרי השימון, אין שינוי. צריך, אם יש דבר כזה, להתאים את המנעול למפתחות. הם מסובבים את הסוויץ'. אני מאריאל.
  12. תודה. נשמע מעניין. ריססתי פנימה איכשהו (לך תמצא את הקשית...). אבדוק שוב מחר.
  13. ערב טוב, היום, לאחר שיכפול מפתח הרכב, אני קולט שהמפתח בכלל לא פותח ידנית את הרכב. (ה''מקורי'' והמשוכפל) כנראה מתישהו החליפו את מנעול הרכב. יש אפשרות להחליף צילינדר ככה שיתאים למפתח הקיים? (C4 2012)
  14. הייתי רשום לקורס שהיה אמור להיות מחר. הבוקר קיבלתי הודעה שכמובן הקורס מבוטל. בהודעה רשמו שהם חוזרים לפעילות ב3/1/21. מי יודע.
  15. אחרי אין סוף זרועות, לרוב זולות יחסית אבל לא בהכרח, מצאתי במקסטוק זרוע שמרגישה יחסית מסיבית, מספיק ארוכה ומחזיקה טוב את הטלפון. אחרי ניסיון של כמה חודשים עם אחת כזאת, אשתי התחננה שאקנה נוספת גם לרכב השני (במקום איזו זרועה של רמי לוי). ממש אחלה. אולי רק המחיר יגרום לך לחשוש. 15 ש''ח...
  16. לא היה חסר שמן (הזעה קלה בלבד) ולא היו החלקות. התנהג כמו al4 טיפוסי ואולי אף מעל הממוצע. אחרי ההחלפה - חלק כמעט לגמרי. לא נראה שנגרם נזק. כשהיה שנה על הכביש ועם 18000 ק''מ על השעון היתה תקלה הוחלפו קולר, ממיר מומנט ובלוק שסתומים. אצל הבעלים הראשונים. אצלי עבר החלפת שסתומים כשהיה בן שמונה ובאזור ה160,000 קמ. (בערך). לא יודע. במוסך אמרו שלא ביצעו שום דבר, שום איפוס. התחברו וראו שאין תקלות.
  17. מעדכן- כיוון שהגיר הרגיש ללא שינוי רגע לפני שנדלקה הנורה ורגע אחריו ובהתאם להסברים שניתנו כאן על מונה השמן - חיכיתי לטיפול השוטף. והנה הגיע הטיפול ( לראשונה בתום שנה וללא תלות בק''מ. קורונה...). בסריקת תקלות לא עלתה שום תקלה. הוחלף שמן גיר. להלן הממצאים...: 1. במוסך לא הכירו את הסיפור של מונה השמן ולכן גם לא ביצעו איפוס. 2. למרות זאת, לאחר הטיפול אין כבר את הנורה וההודעה. (דלקה קבוע בשלושה חודשים האחרונים). 3. כן התגלתה ''הזעה'' קלה ויש צורך להחליף מחזיר שמן (לא ניתן היה להשיג את החלק. נתאם להמשך). 4. לאחר החלפת השמן - וואוו! הגיר חלק בצורה מדהימה. רוב הזמן לא מרגישים ב-כ-ל-ל שעובר הילוך. (230,000 ק''מ כן?!) לסיום החפירה... אולי כן יש קשר בין ההודעה שקיבלתי לזה שהתגלתה הזעה מהגיר?
  18. תתחיל בלשלול את השניים שפה בשירשור שאין להם טיפת כבוד ללקוח (ולעצמם...). ת'כלס מה יכול להיות? חפש לפי זמינות וקירבה.
  19. רק אציין, זה לא שהתחילו לפרק את הרכב ואז גילו שאין את החלק. הגעתי עם פתיחת המוסך, כל העובדים עוד עמדו בחוץ עם הקפה/סיגריה ושאלו אותי במה אפשר לעזור. אמרתי שקבעו לי תור לריקול. הם הסתכלו אחד על השני ומייד ענו שאין להם בכלל את החלק. שום הפתעה.
  20. יום יבוא ו(אולי)אסע ברכבים עם אחריות... כרגע זה ריקול. וכן, מייד העברתי את הרכב לרח' המקביל לטיפול שוטף אצל גבע.
  21. שיחקו אותה מסודרים וקבעו לי תור חודש וחצי מראש. לא חשבתי לרגע שאם תהיה בעיה לא יודיעו לי. למדתי.
  22. למי שרלוונטי, הזמנתי תור למוסך ליטל להבוקר. הגעתי במיוחד מאריאל ומסתבר שהחלק בכלל לא במלאי. ממליץ לוודא לפני שמגיעים. (ואם חשבתם שבמוסך מרכזי יש שירות לקוחות וכו' - אז תשכחו מזה.)
  23. מהם הריקולים הנוספים? (קיבלתי קריאה לc4 2012 על כרית אוויר)
×
×
  • תוכן חדש...