Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. לדעתי אתה טועה לגבי מימדי הs-max. לא ראיתי נתונים רישמיים אבל קשה לי להאמין שהיא גדולה מה פיקאסו. אולי אתה מתבלבל עם הגלקסי?!
  2. השובר שמקבלים בדואר בהעברת בעלות... בכל אופן לגבי שני הדברים שציינתי שאני צריך לתקן- באחד החוסכים המומלצים פה בפורום ( שרק מילים טובות אני יכול להגיד עליו) - אמרו לי שהם לא מתעסקים בזה. אולי באמת אנסה בשאפט. תודה.
  3. שלום חברים. עד כה לא טיפלתי במוסך היבואן אלא במוסכים אחרים ומומלצים שאני מכיר. יש לי שובר הנחה למוסך היבואן, מה גם שיש מצב שרק שם יוכלו לסדר לי דברים מסויימים (ידית מתפרקת, בקלית כלשהי). מישהו יכול להמליץ על משהו באיזור המרכז? (פיג'ו 307)
  4. תודה חברים. עזרתם לי מאוד.
  5. ערב טוב. בלי להכנס ליותר מידי פרטים. מדובר באוונסיס שהייתה רשומה על שם מלכ''ר, אצל נהג יחיד,נתון שע''פ לוי יצחק מוריד 16%. מעבר לזה הרכב במצב מצויין כולל תוספת. האם כדאי להסכים לשלם על הרכב מחיר המתעלם מהבעלות הראשונה? איך הרכבים הללו נמכרים? (מבחינת מחירון)
  6. הם מאזור השרון. ממש תודה על הצעת העזרה. אין צורך בקריאת תקלה כיוון שעל הבוקר הם יסעו למוסך. רק רוצה לעזור להם עד אז. על סלילי הצתה באמת שאין מה לעשות אולם אם זה ההזרקה אפשר להקל עליהם עד המוסך.
  7. נכנסו לרכב בשעה האחרונה.כמובן שלא בוצעה שום סריקה. רק מנסה להעביר להם את הנסיעה הביתה ומחר למוסך בצורה יותר סבירה. אצלי, מוסכניק הראה לי וניתק לי ונסעתי ככה בשבוע, עד שמצאתי את ההצעות מחיר הטובה ביותר להחלפת החיישן חמצן. וכל זה בהנחה שאכן זו התקלה. הרכב החל לקרטע.
  8. ערב טוב. ברכב של הורי,אקסנט 2007, נדלקה נורה של המנוע ואני מנסה לעזור בשלט רחוק... זכור לי מהאקסנט 2001 שהייתה לי בעבר שניתן לנתק את הכבל של ההזרקה וכך ליסוע בצורה קצת יותר סבירה ( אך בזבזנית) עד לתיקון החיישן או מה שזה לא יהיה. מישהו מכיר את זה ב2007?! אולי יש תמונות?
  9. לפני שבוע הייתי בדיוק באותה סיטואציה. זה היה האלטרנטור... סה'' כ בעיה פשוטה אבל עם כל התחכום ברכב זה נראה פתאום מפחיד. אני זוכר גן במגאן שהייתה לי,כשבסה''כ הלך מצבר זה נראה ממש דרמה... הרבה נוריות, אזהרות ציפצופים וכו'. מפחיד. אבל בסוף שטויות.
  10. אולי כן שווה להתאמץ טיפה במחיר ובסבלונות. אני מכרתי לפני שלושה חודשים מגאן 2007 שהייתה במצב מצויין ב15.5k. ניסיתי למכור במחיר יותר גבוה ודי היתה לי סבלנות אבל אחרי כחודש וחצי בערך הבנתי מה מצב השוק והתפשרתי. אולי כן כדאי לך לנסות למתוח במעט את התקציב ואת הסבלנות. אני אגב מאוד מתגעגע למגאן. רכב מעולה!
  11. נעיף מבט על הרצועה. יש משהו שאפשר לעשות מעבר?
  12. אוטומט. הייתי בירידה לא רצינית,כביש פתוח ורציתי לאפס את המנוע. יש רעיונות?! זה נשמע שיש קול מהסטרטר אבל הכל נראה די מת..
  13. חברים. פיג'ו 307sw 2007. זה התחיל היום בזה שלאחר כמה דק' של נסיעה כבה המזגן ורשם שיש בעיה חשמלית. זה חזר על עצמו בכל תחילת נסיעה. בהמשך, לאחר שכיביתי את הרכב תוך כדי נסיעה (על מנת להניע מחדש בשביל המזגן) נדלקו עוד נורות וכרגע הרכב כבר לא מניע. מישהו נתקל בזה???
  14. שלחתי להם חזרה את הטופס תביעה והבעתי את הסכמתי בתנאי שייראו לי דו''ח שמאי.צרפתי להם את התמונה. מקווה שזה יעזור במשהו.אולי בחברת ביטוח שלי תראה את התמונות ותנסה להוריד את המחיר?! ככה שאולי אשלם את אותו סכום אבל ישירות ולא כה.עצמית.
  15. ערב טוב. לפני כמה ימים הופתעתי לקבל שיחה מהסוכן ביטוח הקודם שלי. על הפרק- תביעה בגין נזק לצד ג' מלפני כחצי שנה,עת הייתי מבוטח אצלו עם רכבי הקודם. מצ''ב התמונה של הפגיעה ברכב. האם לדעתכם הפגיעה הזו אכן שווה 1960 ש''ח כפי שתופעת חברת הביטוח של צד ג'?! ואם לא האם יש לי דרך להתנגד או משהו כזה?
  16. מה זה יקרה לא חזקה? דלק או יותר מזה?
  17. דיזל נראה לי מיותר. הנסועה לא גבוהה מספיק. מישהו עוד לגבי הגרנדיס?!(סתם כדי לחזק את הנטיה הטבעית...)
  18. פיקאסו אין הרבה?! לא נראה לי שחסר אבל מעדיף לוותר גם אם נכנס בתקציב.מישהו עם ניסיון מעשי עם גרנדיס?!
  19. הנתון של בצריכת דלק מניסיון? ממוצע?! עירוני?! בינעירוני?
  20. הצרכים די נורמלים למי שמחפש 7 מקומות... ממה שאני יודע הגרנדיס מרווחת הרבה יותר ותאפשר כנראה לעלות בשנתון. אני לא סגור לגבי אמינות וצריכת דלק של השתיים. באופן טבעי אני נוטה לגרנדיס מהסיבות שהזכרתי אבל חסר לי המידע על הדלק ו האמינות. מה שאתה מדבר זה מניסיון?
  21. שלום. מבקש את עזרתכם. מחפשים רכב שבע מקומות, התקציב הינו סביב ה60 א''ש. מה דעתכם?
  22. ראינו אוונסיס שעברה תאונה ובין השאר הוחלפה קורה קדמית. האם זה נחשב רציני?!
  23. ההונדה עם 175,000 ק''מ,ללא תאונות,יד שניה פרטית. ההצעות שהוצעו מגלמות מחיר של 40k+-. בואו נתמקד הרכבים עצמם.
  24. ערב טוב. לאחר לבטים וכו' הגיע העת להחליט. מבקש את חוות דעתכם מי המומלצת מבין הרכבים הבאים, שכמובן הנתונים שונים אך לכל אחת היתרון שלה: נקודת המוצא היא סיוויק 2007 שעליה התבקשנו להוסיף: 1- 87,000 שח עבור i35 אפס ק''מ מאלבר. 2- 60,000 ש''ח עבור אוונסיס 2012 מליסינג שעשתה 60,000 ק''מ,טופלה היטב ובהנחה שנראית כחדשה. 3- 70,000 ש''ח עבור קשקאי 2013 שעשתה כ30,000 ק''מ. אציין שאת ההונדה מנסים למכור באופן פרטי כבר ארבעה חודשים לפחות ולא מצליחים לקבל הצעות סבירות. אני אישית נוטה לטויוטה, הרכב חצי רמה מעל ו60 ק''מ בשביל טויוטה זה כלום. יש המלצות?!
  25. נבלות. לא זכור לי שראיתי קודם נורה כזאת, אני מכיר את היותר גדולות ויודע שהן עולות 25 לזוג, אבל חשבתי שזו נורה מיוחדת והוא הצליח להשחיל לי. נדע לפעם הבאה. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...